Linia 217

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
In data de 20-04-2009 am executat o deplasare Arad-Sinicolau Mare de unde m-am intors la Timisoara prin Periam.

Poze cu Sinicolau Mare am pus la celalalt topic.

In apropiere de Periam zaresc la orizont cladirea garii Pesac pe linia Periam -Lovrin, pun un pic de zoom

apoi prin prevestitoarele si semnalele de intrare ale ambelor linii.Nu pot preciza daca prevestitoarele mai sint folosite.


si Periamul este la celalalt topic asa ca ajung la Gelu unde s-a gasit un mod de a proteja cladirea

la Varias gara e abandonata pe jumatate si locuinta alta jumatate.

Barateaz e in ,,Delta Banatului" adica rezervatia ornitologica de la Satchinez


Statia Chinezu deserveste localitatea Satchinez, desigur ca nu sint chinezi in, dar cuvintul vine de la ,,cneaz" care in zona era folosit pentru a desemna conducatorul obstii si mai tirziu primarul, mai circula o varianta nedovedita ca aici s-ar fi nascut Pavel Chinezul

Urmeaza Hodoni unde mai prind o veche rampa de incarcare a animalelor in vagoane, erau un fel de G-uri etajate cu peretii de lemn ca sa aiba aer, mai stie cineva unu pe undeva?

intram pe 310 si zic hai sa pozez si pe aici desi astea nu se vor inchide

remorca de tip ,,nou" abandonata precum si un vagon foarte vechi, dar nu am tovaras sa ajung mai aproape pentru poze


Cindva era o oprire la Pavilioane, utopic vorbid, daca s-ar introduce un tren suburban pein zona ar putea fi folosita.

Nu stiu de ce la intrarea pe fascicolul de linii spre peroane toate trenurile abia se tiriie.Mai bine sari din el si iei troleibuzul din capat de la Solventul ca mai repede ajungi la gara, o fi normele astea...europene ca TMV au bagat.
Intre timp cu rabdare cobor din tren si pozez cele 4 Malaxe care se cupleaza la urma personalului de Jimbolia, 2 ramin in Carpinis pentru Ionel, 2 circula la Lovrin sa penduleze pe acolo.Cite unitati motoare se pot cupla la urma trenului, sau cum se considera astea?


aparat Olympus 510, automatic
 
Ar trebui sa pun aici capatul Nerau - Lovrin -Periam.
Am si pus niste poze dar m-am incurcat si am facut alt topic 217, rog adminii sa-l stearga.

Am fost la Nerau cu mult timp in urma am facut poze pe film si in 2004 le-am scanat. Apoi am pus o parte din ele pe defunctul rfr.

Cautind ceva am dat de ele si in urma unei discutii cu tov. eporteka, am decis ca pot sa le pun si aici.
Ele fiind scanate nu sint cu ,,definitie inalta" dar poate ca sint bune cuiva.

Am plecat din Timisoara cu trenul de Cenad via Biled, trenul de Nerau era alaturi.



apoi in Lovrin am luat tocmai acest motor.



Sigur nu am pozat tot drumul, dar am prin intrarea in Periam



In Periam erau 4 trenuri, spre Arad, spre Sinnicolaul Mare, verdele spre Nerau si spre Timisoara cu care am plecat.



Dar inainte sa plec am pozat in spatele garii o locuinta privata care avea o inscriptie cel putin interesanta.



si din trenul de Timisoara, trenul de Arad de la Valcani.



Sper sa nu deranjeze prea tare calitatea.
 
Apoi la 02-02-2008 am fost la Nerau.
Pina la Lovrin via Biled apoi Nerau si la intors via Pesac.



In Satu Nou e o ramificatie in curenta dar fiind semnalizare ,ecanica e si IDM, cladirea asta rablagita locuita de tigani e pe linia spre Pesac iar ,,gara" e aceea din fundal pe unde trece linia spre Biled. In zona a mai fost o linie de descardare pentru cei de la foraje.



Cam atit, sigur s-ar impune un turneu de verificare, sa se vada daca proprietarii au renovat complet locuinta din gara.Si desigur am dat datele la politia de frontiera in tren atit pentru pozele pe film cit si in 2008.

Scuze pentru intirziere si mai ales pentru ordinea postarii intii Periam Timisoara api Nerau.
Adevarul este ca nici eu nu circul pe linii exact in ordinea si lungimea din mersul trenurilor.