Linia 318 Ineu -Cermei

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Ieri 15-03-2009 am executat o scurta deplasare pe deja faimoasa si dorita linie Ineu -Cermei.
Adica multi doresc sa mearga pe ea dar nu s-ar mai da dusi.

Linia nu se racordeaza exat in statia Ineu ci in afara ei in sensul spre Brad.
punctul de racordare este acoperit cu semnale mecanice inclusiv cu prevestitoare atit din directia Ineu cit si din celelalte 2 directii.

Majoritatea cladirilor de pe sectia Sintana -Brad au o arhitectura aparte fata de restul sectiilor foste MAV, avid elemente decorative din lemn, din pacate statiile se distrug sau chiar au disparut complet.

am plecat din Ineu


la iesirea din Ineu se observa semnalul de iesire si imediat dupa el prevestitorul semnalului de la macazul de ramificatie.


dupa macaz linia merge paralel cu o strada din Ineu, e ciudat ca nu s-a infiintat un punct de oprire.
apoi intra intr-un aliniament paralel cu o padure


linia are putine curbe, traverse de beton pe intreaga lungime, viteza de 70/km/h in livret eu am pozat acul la 60
apoi trenul opreste in plin cimp


cred ca linia s-ar preta excelent la o experianta cu o aburoasa, cu conditia sa fie si drumuri sa ajungi pe la ea sa poti poza.
ne continuam drumul si ajungem la Cermei


ca multe alte linii vicinale, si aici linia s-a oprit la marginea localitatii.pe vremuri traficul a fost intens, acolo a fost o baza de receptie pentru cereale, fiind chiar inceputa si constructia unui siloz


cladirea garii are aceleai elemente de decor in lemn, aceeasi ,,prispa" specifica liniei de Brad.



capatul liniei este in baza de receptie

la intoarcere pozez macazul de racordare la linia de Brad


Calatoria am facut-o cu automotorul 966
 
Automotorul 77-0973-6



Interior


Vitezometru la iesirea de in gara

Liniile 4 si 5 din gara Ineu



Viteza creste...

Pod pestre crisul alb

Semnalul la iesire din Ineu

Curba catre racordul dintre 317 cu 318

Racordul

M318







Viteza ajunge la 45km/h si asa ramane pana la Cermei



Padure..

Podul peste Teuz

Curba la intrare in Halta Teuz

Halta Teuz

Intrare in Cermei

Gara Cermei

Automotorul 77-0973-6 in gara Crmei
 
Penultimul malaxa cfr-ist de pe aceasta sectie :evil: :evil: :evil:

77-0930-6





 
Deci maine 3721/3724 va fi ultimul, as merge incolo daca va fi vreme buna :lautar:
 
Inspirat din intamplarile de azi am compus o poezie!!

Un suierat trist rasuna ultimadata,
Plecand plangand spre statia finala,
Stiind ca pe aici nu va mai trece,
Niciodata nicicand!

Cu pasi marunti spre bord se indreapta,
Mecanicul priveste…
Pentru ultimadata gara,
Si apoi pune trenu-n functiune.

Pana si nasu e suparat,
Cu gandul ca pe aici..servici nu va mai face..
Incaseaza ultimele bacnote de leu
Si pleaca mai departe…

Doar vremea ..
De-afara intelege ..
Plange cu Cfr-istii,
Rapusi de-atata suparate!
(Oprea Alexandru-Ultimul suier)
 
Schimbare de situatie, am hotarat sa mergem maine cu Zgarca Alex la Cermei :lol: . Acuma depinde de vreme, daca nu oricum e liber de vineri pana luni, deci timp este, speram sa fie X4500 pe ruta aceasta :evil:
 
Acum 5 minute primul x 4500 rosu-crem a plecat in proba la Cermei,dinpacate l-am auzit prea tarziu si nu l-am pozat dar il pozez maine la tura 14353/14354.Deasemea voi poza si x-ul care vine de la arad maine :cheers: :cheers: :cheers:
 
(...) edit by ForumAdmin

Nu trebuie sa ne dam de pamint ca nu mai circula CFR pe aceasta linie.
Da e adevarat, faptul ca nu mai incaseaza bancnote de un leu, adica ciubuc, mecanicul nu va mai face serviciu pe acolo, deci nu va mai fura motorina, unele dintre cauzele care au dus la nerentabilitatea liniei pentru CFR.

Important pina la urma ar trebui sa fie faptul ca nu se inchide de tot circulatia.Sau???
 
(...)

Sa revenim!

Sa inceapa pozele!
La 07.40 am ajuns in gara impreuna cu colega de banca si eram nerabdatori sa vedem automotorul !

07.50 Regiotrans soseste de la cermei(AM 528)




Interior





Bord



8.25 Cermei



09.12 Ajungem de la Cermei si automotorul pleca la Arad



Am mers la Cermei si cu 527 de 3 ori Ineu-Cermei asa ca atasez niste poze cu 527(am stat la cls 1:d)

15.45 Ineu


Cls 1



O poza de final cu 527--Ineu 16.13

 
Calatorie Ineu-Cermei
Automotorul 585 in Ineu

Interior clasa 2

Automotorul pleaca din Cermei catre Ineu si incep pozele
Poze la iesirea din gara Cermei













Interior clasa 1

Intrare in Ineu













Semnalul inainte de racordul cu 317





























Semnalul de intrare in gara Ineu



Ineu




 
Cermei 10.03.2012





Interior









Si la final 97-0560-9 care m-a adus acasa la Ineu
 
Se observa o diferenta intre cladirea garii pozata de mine(care avea si un dormitor al personalului in care am fost) si cladirea de azi.

In inventarul cui este? CFR? regiotrans? in ce stare a fost preluata? De ce nu i se gaseste o utilitate, fiind linga localitate nu in afara ei?

intrebari...