Zaresc o remiza si un turn de apa apoi chiar linga statie o placa manuala.
Fac citeva poze si sint abordat de politistul garei.Se prezinta ma intreaba despre motivele fotografierii, nasul spune ca e interzis, politistul amabil, imi atrage atentia ca,, legea nu interzice pozatul dar, fiti atent pentru ca unele instituitii interzic pozatul, stiti si dvs cum esteââŹÂimi ureaza drum bun si ma lasa in pace.
Urc in tren cu intentia de poza turnul de apa, dar nasul nu ma lasa sa deschid usa pina nu il lamuresc pentru ce pozez, de la ce ziar sint etc timp suficent sa ne indepartam de turn.
Pe drum facem 5 minute intirziere, suficient ca pasagerii sa intre in panica la ideea ca nu mai prin rapidul de la Drobeta Turnu Severin spre Bucuresti iar altii printre care si eu ca nu mai ajungem acceleratul spre Craiova. Intre timp lumea discuta agitat despre inchiderea liniei si ce ar trebui facut sa nu se inchida.
In fine ajungem in gara trenul de Bucuresti are citeva minute intirziere, destul ca toata lumea sa rasufle usurata, iar acceleratul Bucuresti ââŹâTirgu Jiu soseste cu 20 de minute intirziere compus din 8 etajate modernizate.
In Craiova zaresc citeva vagoane bagaj sau posta, niste troleibuze si 3 Dimitrovuri intr-o garniture de vagoane defecte.
Nu pot deschide usa sau geam, viteza e destul de mare asa incit pozele ies aiurea.
In Craiova observ ca gara e inca in modernizare insa i s-a tras o dunga rosie care nu se incadreaza deloc cu faianta verde aplicata inca de la constructie, dar probabil ca e rezolvabil.
Pe drum mai pozez cu mare greutate din vagon de IC remorcile de automotor din Severin Marfa si linia spre ROMAG Halinga, careia i se dezafecteaza catenara.
Tot in Severin fac jonctiunea cu tovarasul meu de calatoriii Razvan Stefan cel cu care am facut diverse alte expeditii.
Aparat foto Olympus 510UZ setarea automatic.