Linia 910 - Piatra Olt - Caracal - Corabia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
dantm a spus:
In data de 10 mai 2009 dupa ce am executat deplasari pe liniile Rosiori –Nord Turnu Magurele si Zimnicea, am studiat posibilitatea de a parcurge si linia de Piatra Olt – Corabia.
Am incercat sa ajung cu microbuz insa nu era decit la o ora apropiata de tren, prin urmare cu un ,,taxi” am ajuns la Caracal cu putin timp inainte de plecarea trenului spre Corabia.
Sigur ca nu s-a mai pus problema liniei de Piatra Olt care ramine pe alta data.
Ca de fiecare data in Caracal o diversitate de vagoane si locomotive de marfa.
Statia e cunoscuta nu mai postez, mi se pare ca pe o latura a parterului s-a construit un etaj cladirea iesind astfel din arhitectura oarecum tipizata a garilor din zona.
In compunerea trenului de Piatra Olt am remarcat doua Dimitrovuri.


Imediat dupa plecare trenul opreste la canton.



Apoi merge paralel cu fabrica de vagoane de marfa, care se racordeaza la retea in statia Grupa Tehnica.





Apoi am pozat multe avioane militare cu zoom si 2 linii de racordare in statia Deveselu.






Pina la Visina Veche nu mai este nimic spectaculos, apoi linia intra intr-un aliniament insa viteza scade foate mult.Ca si la Turnu Magurele, bulgarii se misca mai rapid pe energiile astea nepoluante, fara prea multe complexe.

Trecem prin fosta statie Corabia Noua ale carei linii au fost demontate(de ce s-a construit statia asta) si intram in Corabia.
 
dantm a spus:
Zaresc o remiza si un turn de apa apoi chiar linga statie o placa manuala.












Fac citeva poze si sint abordat de politistul garei.Se prezinta ma intreaba despre motivele fotografierii, nasul spune ca e interzis, politistul amabil, imi atrage atentia ca,, legea nu interzice pozatul dar, fiti atent pentru ca unele instituitii interzic pozatul, stiti si dvs cum este”imi ureaza drum bun si ma lasa in pace.
Urc in tren cu intentia de poza turnul de apa, dar nasul nu ma lasa sa deschid usa pina nu il lamuresc pentru ce pozez, de la ce ziar sint etc timp suficent sa ne indepartam de turn.
Pe drum facem 5 minute intirziere, suficient ca pasagerii sa intre in panica la ideea ca nu mai prin rapidul de la Drobeta Turnu Severin spre Bucuresti iar altii printre care si eu ca nu mai ajungem acceleratul spre Craiova. Intre timp lumea discuta agitat despre inchiderea liniei si ce ar trebui facut sa nu se inchida.
In fine ajungem in gara trenul de Bucuresti are citeva minute intirziere, destul ca toata lumea sa rasufle usurata, iar acceleratul Bucuresti –Tirgu Jiu soseste cu 20 de minute intirziere compus din 8 etajate modernizate.
In Craiova zaresc citeva vagoane bagaj sau posta, niste troleibuze si 3 Dimitrovuri intr-o garniture de vagoane defecte.






Nu pot deschide usa sau geam, viteza e destul de mare asa incit pozele ies aiurea.
In Craiova observ ca gara e inca in modernizare insa i s-a tras o dunga rosie care nu se incadreaza deloc cu faianta verde aplicata inca de la constructie, dar probabil ca e rezolvabil.
Pe drum mai pozez cu mare greutate din vagon de IC remorcile de automotor din Severin Marfa si linia spre ROMAG Halinga, careia i se dezafecteaza catenara.
Tot in Severin fac jonctiunea cu tovarasul meu de calatoriii Razvan Stefan cel cu care am facut diverse alte expeditii.
Aparat foto Olympus 510UZ setarea automatic.