linia 306

Discutii despre liniile din Romania, ieri, astazi, maine.
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Iun 21, 2011 12:09 pm

chiar sunt socat ca pana la urma s-a rezolvat problema cu podul respectiv; daca pe magistrale gen brasov-sibiu sau bucuresti-giurgiunu se repara poduri sau se repara cu foarte multa greutate, cred ca as fi putut pune pariu ca podul ala nu va mai fi in veci reparat, avand in vedere totusi utilitatea redusa a lui
de curiozitate, cum de s-a intamplat minunea ?
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mar Iun 21, 2011 12:18 pm

Nu stiu cat de util ar fi sa discutam despre motivul repararii podului. Ar trebui sa ne bucuram ca "minunea" s-a intamplat in cele din urma.

Avantaje sunt destule, s-au creat locuri de munca pe durata reparatiei podului, mersul trenurilor de calatori isi revine la normal, poate asa o sa se incurajeze turismul local. Sa nu uitam de mina de sare care este foarte importanta pe plan european.

Podul de la Carta ( Brasov-Sibiu ) a fost reparat de anul trecut. Firma care a facut reparatiile se afla inca acolo deoarece raul este foarte agresiv si mai sunt necesare lucrari de amenajare a albiei.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
lde2100

Mesaj de lde2100 » Joi Iun 23, 2011 9:47 am

P 3425 sosind in Slanic

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Iun 23, 2011 11:05 am

:aplauze: :aplauze: Vom vedea oare si marfare pe acolo ? :grin:
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Joi Iun 23, 2011 11:47 am

Hmm, cand am trecut prin gara Slanic, in urma cu o luna si ceva (cred), cineva, vazand ca avem numar de Bucuresti la masina, ne-a rugat sa vorbim cu Elena Udrea, sa dea drumul la trenuri mai repede...

Pesemne ca Michael a vorbit cu ea...

Oricum, e bine ca s-a intamplat.
Bafta tuturor! Andrei
Michael
Mesaje: 468
Membru din: Lun Feb 15, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Michael » Joi Iun 23, 2011 12:09 pm

@ Andreiul....da sigur :))
daca va mai aduceti aminte, eu am ramas la masina si voi....va-ti dus sa fotografiati (desi fotografiatul e interzis in zona de siguranta feroviara)


Lasand gluma la o parte, asteptam trenurile de marfa care vor transporta sarea de la exploatrea respectiva!

Toate bune,

Mihai
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Joi Iun 23, 2011 12:22 pm

Nu uitati de podul al doilea, tot peste acelasi parau, dupa ramificatia catre fabrica! Pe acela nu l-a refacut nimeni!
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Iun 23, 2011 1:07 pm

:-D Ma gandesc ca o sa repare si acel pod... daca nu o sa faca transborbare ca se poarta ! La o adica o sa se duca sarea in saci pana la pod de acolo se transporta manual cu carca peste pod de unde vor fi preluati de alt tren ! :-D

Acu serios, chiar daca podul ala nu e in stare prea buna nu ar fi singuru in situatia lui...probabil ca o sa fie limitat la o viteza de siguranta ... 5km/h ? Cine stie....vom vedea !

Eu din cate imi aduc aminte podul de pe ramificatia spre gara avea probleme la pile.. ala de pe ramificatia salina ce are ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
lde2100

Mesaj de lde2100 » Joi Iun 23, 2011 1:50 pm

Cei de la salina am vazut ca si-au scos H-urile din remiza...Poate in curand vor fi si marfare.
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Joi Iun 23, 2011 1:54 pm

Tablierul este foarte ruginit. Eu cand l-am vazut acum 2 ani, ma indoiam ca ar mai putea tine trenul incarcat deasupra.
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Dum Iun 26, 2011 12:05 pm

dave scrie:Tablierul este foarte ruginit. Eu cand l-am vazut acum 2 ani, ma indoiam ca ar mai putea tine trenul incarcat deasupra.
Nu mai tot arunca cu pietre in acel pod ca nu e bun ca nu tine ca etc , podul e in stare de functionare si punct , nu e catalogat ca inpracticabil deci concluzia marfarele vor merge linistit pe acel pod .
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Iun 26, 2011 2:39 pm

karpaty scrie:... nu e catalogat ca inpracticabil deci concluzia marfarele vor merge linistit pe acel pod .
cate poduri in Romania nu sunt catalogate "inpracticabile",insa starea lor este jalnica,un adevarat pericol? :roll:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Lun Iun 27, 2011 10:45 am

OK, astept sa vad cum apar rapoartele din zona respectiva pe site-ul AFER.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Noi 22, 2011 7:40 pm

Linia Să’rii, 26 august 2011

Spă’tarul Mihail Cantacuzino a deschis la Slă’nic, în 1685, una dintre primele ocne de sare din România. Și cum atunci drobul de sare era că’rat de om, de cal, de car, iar ză’pada, ploaia sau vântul deja era o problem㒠pentru că’ră’uşi, la 10 decembrie 1883 s-a inaugurat calea ferat㒠Buda -- Slă’nic, una dintre primele linii construite de Serviciul de Lucră’ri Noi al CFR.

Slă’nicul, situat în zona de Curbur㒠a Subcarpaţilor şi scă’ldat în apele râului cu acelaşi nume, este legat de Magistrala 300 prin staţia Buda de o cale ferat㒠de 34 de kilometri. Pornind de la altitudinea de 160 de metri specific㒠staţiei Buda, trenul parcurge un traseu mă’rginit de dealurile şi râurile Prahova şi Teleajen situate la Vest de Subcarpaţi, pân㒠la aproape 400 de metri -- cota oraşului Slă’nic-Prahova.

în prezent, calea ferat㒠este destinat㒠atât traficului de că’lă’tori, cât şi transportului de marf㒠(sare). Salina de la Cacica era un client fidel al mă’rfarelor care se compuneau pe cele 6 linii din staţia Slă’nic şi luau drumul ţă’rii. Anul 2007 a fost unul de graţie pentru aceast㒠linie 306, întrucât podul feroviar ce traverseaz㒠Râul Slă’nic de la kilometrul 30+370, a fost afectat de inundaţii, circulaţia fiind întereruptă’. 4 ani de zile, atât a durat repunerea în funcţiune a podului şi, implicit, reluarea traficului feroviar. 4 ani în care societatea Salrom, însă’rcinat㒠cu exploatarea să’rii din zonă’, a pierdut numeroase contracte de livrare că’tre clienţi din cauza incapacită’ţii de transport.

Una peste alta, începând cu cea de-a doua jumă’tate a anului 2011, dup㒠casne şi politiză’ri, trenul parcurge toţi cei 34 de kilometri pân㒠în staţia terminus -- Slă’nic, iar aici turiştii pot alege vizitarea Muntelui de Sare sau a Salinei, pot spune o rugă’ciune la Biserica "Sfinţii Trei Ierarhi" sau se pot trata de afecţiuni reumatismale şi nu numai în peste cele 7 lacuri să’rate amenajate în staţiune.

Cu un triplu "taga-tang" datorat boghiului Gorlitz pe 3 osii ce echipeaz㒠trenului etajat vechi de peste 40 de ani, unii dintre localnici înc㒠circul㒠pe baza "leului" vârât în buzunarul controlorului de bilete, în timp ce studenţi sau alte persoane cu responsabilitate îşi cumpă’r㒠biletul care, speră’m noi, va ţine vie linia ferat㒠ce leag㒠Ploieştiul de Slă’nic.



Imagine
[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mie Noi 23, 2011 9:14 am

Linia să’rii, întoarcerea... 26 august 2011


Imagine
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Liniile din Romania”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori