Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

linia 306

Discutii despre liniile din Romania, ieri, astazi, maine.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1866
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Mai 26, 2009 7:27 pm

Parca am scris pe aici ca lde2100 nu are deloc notiuni de economie.
Daca o sa cumpere el linia teoretic ar putea circula doar TE-uri pe acolo.
alex12

Mesaj de alex12 » Mie Mai 27, 2009 7:56 pm

Am sa incerc sa imac taberele!
1)Te-urile sunt foarte frumoase dar pentru un nr de maxim 60 de calatori nu se merita!
2)Automotoarele desiro sunt bune pe unele rute,dar pe 306 nu se potrivesc.
3)In locul ramelor TE ar putea baga vagoane etajate modernizate care se pot declupa iar 1 locomotiva+2 vagoaneTE,nu ca inainte 4 pentru un numar de maxim 60-70 de calatori mai ales ca sunt etajate
4)Automotoarele ar fi o solutie,dar cu malaxa si desiro nu se rezolva problema,iar regio-trans e privat deci ramanem la trenul clasic locomotiva+vagoane
5)Eu personal nu sunt deacord ca ldh sa faca curse daca depoul are sulzere.
paall

Mesaj de paall » Mie Mai 27, 2009 9:34 pm

alex12 scrie: 2)Automotoarele desiro sunt bune pe unele rute,dar pe 306 nu se potrivesc.
3)In locul ramelor TE ar putea baga vagoane etajate modernizate care se pot declupa iar 1 locomotiva+2 vagoaneTE,nu ca inainte 4 pentru un numar de maxim 60-70 de calatori mai ales ca sunt etajate.
5)Eu personal nu sunt deacord ca ldh sa faca curse daca depoul are sulzere.
Raspuns : 2) De ce n-ar fi bune pe 306 Automotoarele Desiro ??
3) 2 vagoane Te ?? Exista garnitura Te numai cu 4 vagoane la noi in Romania. Vagoane etajate care se pot decupla sunt acele etajate modernizate la Pascani imprastiate prin aproape toata tara care circula la rang de P , A si R.
5) Depoul are cateva Sulzere care fac linia de Maneciu , 2 trenuri din 4 de Urziceni, 2 trenuri din 3 de Targoviste si 1 tren din 5 de pe Poiana.Slanic restul trenurilor adica 2 de Urziceni , unul de Targoviste si cele de Poiana.Slanic se fac cu LDH-uri seria 80 si 82 ( doar pe 306 si 701 )

Anii trecuti si cred ca si anul asta Depoul Ploiesti da Sulzere trenurilor care pleaca din Bucuresti spre Urziceni , Slobozia , Targoviste sau Fieni ori Pitesti. Le roteste pe linia Buc.Nord - Urziceni apoi ia un tren de Urziceni - Ploiesti si tot asa.

Ijn legatura cu cele 3 LDH-uri 80 pe care le-am vazut in ultima perioada la trenurile de la Ploiesti arata foarte obosite si nu cred ca o vor mai duce mult. Nici despre 82 nu se poate spune prea multe , ele au intrat cu stagnul pe traseu ramanand in pana ori din cauza locomotivelor ori din cauza mecanicilor.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1866
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Joi Mai 28, 2009 8:01 am

Sigur linia 306 ar trebui mentinuta in uz dar sa nu circule automotoare ci trenuri compuse din 2 rame TE trase de Sulzere nu de LDH.
Sau daca ar fi posibil chiar un TGV Duplex la mina a doua ar fi super in zona, pentru ca mie imi place TGV de cind l-am vazut prima data.
------------------------
paall

Mesaj de paall » Joi Mai 28, 2009 9:43 am

Singurul tren care mai pleaca din Ploiesti cu 2 rame Te este trenul de 16:55 spre Urziceni care se intoarce dimineata la 05:55 la Ploiesti. Restul sunt compuse din 1 rama Te + 1 vagon 21-47.

Pe linia 306 nu are rost 2 rame Te pentru ca nu sunt calatori :

P Fantoma PL.SUD ( 03:25 ) - Poiana.Slanic ( 04:00 ) format din : Sulzer in fata apoi 1 vag 21-47 , o rama Te + alta rama Te , apoi inca 1 vagon 21-47 iar in psate impingand un LDH 80 sau 82. Sunt cele 2 trenuri care ajung dimineata la PLoiesti.

P 3422 04:45 Poiana.Slanic - PL.Sud 05:44 = LDH + 1 rama Te + 21-47

P 3421 06:32 Pl.Sud - Poiana.Slanic 07:27 = LDH + 1 rama Te + 21-47

P 3424 06:28 Poiana.Slanic - PL.Sud 07:34 = Sulzer + 1 rama Te + 21-47

P 3430 07:52 Poiana.Slanic - PL.Sud 08:46 = LDH + 1 rama Te + 21-47 ( 3421 )

P 3425 16:20 PL.Sud - Poiana.Slanic 17:18 = LDH + 1 rama Te + 21-47

P 3428 17:40 Poiana.Slanic - PL.Sud 18:38 = LDH + 1 rama Te + 21-47 ( 3425 )

P 3427 20:01 PL.Sud - Poiana.Slanic 21:00 = LDH + 1 rama Te + 21-47

P 3432 21:33 Poiana.Slanic - PL.Sud 22:28 = LDH + 1 rama Te + 21-47 ( 3427 )

Dintre trenurile postate mai sus doar 3422 , 3424 si 3425 pot sa zic ca merg cu 80-90% calatori fata de nr de locuri pe care il are acel tren , restul trenurilor sunt : 3428 ( 30-40 calatori ) , 3432 ( maxim 15 calatori ) , 3421 ( 50 calatori ) si 3427 care nu depaseste numarul de 45 in nici o seara.

Asta e situatia pe 306 , pe 302 e si mai grava.
Avatar utilizator
alexalexustm
Mesaje: 31
Membru din: Mie Mai 27, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de alexalexustm » Joi Mai 28, 2009 5:56 pm

lde2100 scrie:sincer prefer sa se inchida linia 306 decat sa vad vreodata vreun desiro sau alt automotor pe aceasta linie(parerea mea)....si cu asta basta ca am cam deviat de la subiect!!!!!!

CFR-ul nu baga materialul rulant pe anumite rute dupa cheremul nostru. Desiro s-ar potrivi manusa pe aceasta sectie. Consum redus fata de ceea ce circula acum, plus confort sporit. Sunt convins ca majoritatea calatorilor ar fi de acord cu aceasta schimbare
Avatar utilizator
karpaty
Mesaje: 130
Membru din: Mie Noi 26, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de karpaty » Vin Aug 28, 2009 11:28 am

Se face sau nu ceva la respectivul pod ? Mai sunt 4 luni si incheiem si 2009 , ceva rezultate ? :(
paall

Mesaj de paall » Vin Aug 28, 2009 2:18 pm

Daca nu se face nimic pentru linia 200 podul peste OLT ce pretentii mai avem sa-l faca pe asta pentru 200 calatori/zi ?? Sarea e carata cu TIR-ul iar alt transport de marfa in zona aia nu mai exista. Si cand am zis 200 calatori pe zi m-am referit cu rotunjire mare si doar pentru sectorul Poiana.Slanic-Slanic si retur la toate trenurile care ajung si pleaca din statia Poiana.Slanic.

Probabil ca se asteapta inchiderea liniei , si intrarea privatilor ( privatului ) daca se vrea si ai va lasa CFR-ul. Pana atunci incercati linia asta 306 , aveti parte de viteze mici si mari ( maxim 70 km/h ) trenuri trase de LDH-uri , compuse din Garnituri Te si un vagon 21-47 , fara supracontroale acum pe perioada verii cu tot felul de categorii de oameni si animale. De asemenea daca urcati bicicleta in tren scutiti efortul fizic pentru cei 30 si ceva de km si mai mult nu va deranjeaza nimeni la cat de "multi" calatori merg cu trenul pe aceasta linie.
lde2100

Mesaj de lde2100 » Lun Feb 08, 2010 5:27 pm

Plopeni

[Link Removed for Guests]
...
[Link Removed for Guests]
...
[Link Removed for Guests]
lde2100

Mesaj de lde2100 » Mie Apr 21, 2010 6:52 pm

Emisiunea Ochiul magic,din data de 15 aprilie 2010.

Partea 1




Partea 2



Partea 3

Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Dum Sep 12, 2010 10:58 pm

Saptamana aceasta am fost la Slanic Prahova si am "vizitat" si celebrul pod. Pod care, am aflat de pe net, a fost reparat capital: [Link Removed for Guests]
... podul peste râul Slă’nic, acum impracticabil, a fost reparat capital în 1996.
Din pacate nu am poze, insa podul nu prezinta urme de distrugere din cauza paraului de sub el, ci este pur si simplu aproape dizolvat de rugina. Linia este perfect dreapta pe pod, aparatele de reazem sunt acolo unde trebuie, fundatia pare buna. Insa simpla traversare la pas prezinta pericol, fiecare tabla, profil sau surub de fier fiind extrem de corodat. Vorbind cu localnicii, am aflat ca pana in 2007 cand s-a inchis linia, inca plecau trenuri cu sare de la Fabrica. Un tren la cateva zile. Tinand cont ca productia era de 250000 tone/an. putem estima ca un tren cu 30 vagoane cu 60 tone de sare/vagon trebuia sa plece odata la 2-3 zile. Tot de la localnici am mai aflat ca nu s-a investit absolut nimic in exploatarea sarii in ultimii 20 ani. De aceea, si triajul fabricii si linia de legatura cu linia 306 s-au degradat continuu, si au ajuns sa arate astfel:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Fac o paranteza, am vazut cateva manevre in curtea fabricii. O basculanta cu sare tocmai iese din subteran si varsa bolovanii de sare pe ciment. Apoi, o Wola urisa invaluita in fum si zgomot de motor ambalat, reuseste ca in 10 minute sa isi umple cupa si sa plece catre un alt punct in incinta fabricii. Mi-a fost suficient ca sa trag concluzia ca NICI NU SE VREA ca extractia sarii sa fie mai eficienta. Desi am inteles ca de acolo foarte muuuuulti ani se va extrage sare, zacamintele fiind colosale.
Nu s-a vorbit pe nicaieri despre faptul ca pentru ca sarea sa mai poata "urca" in tren, este necesara repararea si a podului al doilea, tot metalic, ce duce de la ramificatie catre fabrica, si care este intr-o stare de deteriorare si mai accentuata decat "vedeta" de la intrarea in Slanic. Acest al doilea pod il puteti vedea in plan indepartat in poza a doua.
Reiau ideea, podul (sau podurile?) a fost reparat CAPITAL in 1996, si mai adaug ca ulterior s-au facut modernizari in siguranta circulatiei, montandu-se inductoare de cale langa semnalele de la ramificatie (semnale mecanice). Nu stiu cand s-au montat, insa ele au anul fabricatiei 2002. Se vede, in poza urmatoare, inductorul, alaturi de prinderile extrem de ruginite ale sinei de traverse.
[Link Removed for Guests]
Eu cred ca fiecare an care trece si nu se face nimic, aduce distrugeri mari linei si aparatelor de cale. Am vazut cabluri de actionare semnale/macazuri rupte. Eu ma indoiesc sincer ca in momentul de fata, doar acel pod trebuie reparat capital.
Dar daca aceasta linie nu este rentabila pentru CFR, de ce a fost reparat podul in 1996? De unde au fost bani pentru modernizarea ramificatiei, in 2002 sau ulterior? Cum a fost gandita strategia de exploatare a liniei, daca dupa maxim 5 ani de la ultimul "upgrade" - (adica din 2002 pana in 2007) se constata ca linia trebuie inchisa?
Nu cumva este pur si simplu rea-vointa?
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mie Apr 20, 2011 3:43 pm

Salutari, stie cineva in ce stare se mai afla linia ? Se mai circula pe ea ? Se reface podul pana la urma ?
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Mie Apr 20, 2011 4:21 pm

[Link Removed for Guests]

Se pare ca e in reparatie.
Presupun ca refacerea podului ar mai da o bula de oxigen fabricii muribunde care nu poate transporta sarea cu camioanele din cauza costurilor mari.
Aflasem ca fusese o licitatie si linia ar fi trebuit sa treaca in administrarea GFR, este adevarat?
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Sâm Apr 23, 2011 11:07 pm

GFR s-a retras dup㒠ce a câştigat licitaţia, urmând a se negocia un preţ mai mic cu ocupantul locului doi, TEF adică’... divizia de manevr㒠a... G.F.R. :!:
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mar Iun 21, 2011 10:23 am

[Link Removed for Guests]

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

Le multumesc celor de la [Link Removed for Guests] pentru ca ne tin la curent cu ultimele noutati ! Abia astept sa dau o tura la Slanic cu trenul ! Bravo !
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Scrie răspuns

Înapoi la “Liniile din Romania”