linia 306

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
trenurile circula pana la Poiana.Slanic ( singura statie cu mai multe linii inainte de Slanic ca locomotiva sa poata face manevra de intoarcere ) De aici linia merge in sus trecand prin haltele Vladesi, Varbilau si Prajani. In statia Poiana Slanic cand vine trenul de 16:20 din Pl.Sud sunt 3 microbuze care asteapta calatori : Slanic , Alunis si Bertea. Am fost cu bicicleta in tren pana la Poiana.Slanic si de acolo pana la Slanic cautand podul cu pricina si am gasit un pod de fier intre Prajani si Slanic, singurul pod !! Pod care nu cred ca se va mai repara vreodata deoarce transportul de marfa din zona Slanic e mort iar cel de calatori nu renteaza. CFR are in prezent 2 trenuri dimineata in rest cu 1 singur tren ( un LDH cu un mecanic si 2 nasi la una garnitura TE si un vagon 21-47 ) acopera traseul Pl.Sud-Plopeni-Poiana.Slanic fara probleme. De ce sa faca podul cand trenul din Poiana Slanic pleaca cu 3-4 calatori ??? Nu mai zic ca vagonul 21-47 ar trebui inchis astfel ca nasi din Pl.Vest unul pe sus unul pe jos in Te pana la Buda , iar cei care merg de la Sud sau Vest pana la Buda se urca la 21-47 si calatoresc pe gratis !!!

Traficul de calatori pe trenurile linie 306 se prezinta cam asa :

Dintre toate trenurile care le gasiti pe infofer.ro sau in MT doar cel de 16:20 din Ploiesti renteaza in fiecare zi si primul care coboara la 05:54 ora sosiri in Pl.Sud. Celelalte trenuri indifirent de ce zi este nr minim de calatori pe care il are 20 maximul fiind undeva pe la 150-200 dar asta in zilele norocoase :( Trageti si voi linie din 100 calatori cati sunt angajati la Cfr cati au alte beneficii si cati cu abonamente sau cu nasul ?? acelasi 1 Leu a ramas la putere :-x Controale nu am mai vazut pe aceasta linie de cand a fost limitat la Poiana.Slanic.

si sa nu uitam ca de la Gageni pana la Poiana.Slanic si mai sus pana la Slanic linia de tren este langa sosea unde microbuzuele circula foarte foarte des pe trasee cum ar fi : Ploiesti-Plopeni , Ploiesti-Plopeni-Varbilau-Alunis , Ploiesti-Plopeni-Vrbilau-Bertea , Plopeni-Slanic si mai multe trasee intermediare.

...cine stie in viitorul apropiat poate ca se va aduce o sageata sau doua la Ploiesti iar linia 306 va fi scurtata la Plopeni.

OFF-TOPIC : Vineri dupa-amiaza la 16:25 3 civili coborasera din R 832 la Pl.Vest si nemaivand tren pe care sa opereze ar fi vrut sa urce in Personalul de Poiana.Slanic dar s-au razgandit dandu-le un "sfat" nasilor : " eu zic sa va urcati acolo in cuplul ( Te ) ala ca-s mai multi"


Si cand imi aduc aminte ca in 2000 Personalul de 08:35 sambata pe timpul veri era tras de un Sulzer cu 3 garnituri Te si plin ochii :mad: Odata am ajuns prea tarziu la gara si din cauza nr mare de calatori de la ghiseu eu si cu 2 familii ne-am urcat in tren fara bilete...stiti ce-a facut nasul cand a venit ?? a taiat bilete la pret in tren. ce vremuri...
 
dar nu se mai circula cu sare ? acum ceva timp stiu ca erau marfare din slanic cu sare a picat si salina ? iar in leg cu calatorii ultima data cand am fost erau destui din slanic si pt slanic
 
pei si inainte cand era linia buna pana la Slanic doar un singur marfar dupa ora 08:30 pleca spre Slanic si se intorcea dupa-amiaza dar in ultima perioada mai circula doar cateva zile pe saptamana.

Calatori sunt si acum numai ca la cat de des circula microbuzele si la ce tarife mici sunt in prezent aproape cu cele a Cfr-ului doar cei mai saraci sau cei cu abonamente mai merg cu trenul, restul cu dubele.

Nici pe linia 304 situatia nu e roz deloc, marfare nu mai ajung pe aceasta linie , din an in paste cate unul care vine la Valeni la un privat mai sus din spusele nasilor nu a mai urcat de mult un marfar. Calatorii mai sunt pentru trenurile existente pe 304 dar iarasi : cfr-isti , abonati si elevi sau studenti doar in week-end cand pleaca sau vine de acasa. In rest Dubele sunt la putere cu 4 lei Ploiesti-Valeni si 7 lei Ploiesti-Maneciu , si sunt atat de dese... 20-20 min L-V , 25-25 min S-D numai alea de Ploiesti-Valeni nu mai pun ca sunt curse directe si de Maneciu , Cheia sau Buc-Cheia , plus alte trasee intermediare. Oricum intr-un an maxim 2 timpul de parcurs cu masina ( indiferent de model ) intre Ploiesti si Maneciu va fi egal cu cel al trenului. Deja se circula bara la bara si cu viteze sub 60 km/h aproape in fiecare zi pe DN 1 A Ploiesti-Valeni-Maneciu-Cheia-Sacele-Brasov.

Si ca tot suntem in zona Ploiestiului linia 302 Ploiesti-Targoviste sta la fel de prost la capitolul calatori. Pretul unui bilet intreg la tren este 5,10 lei iar la microbuz este 6 lei iar in vara pretul era de 8 lei pana prin iunie apoi firma de microbuze a facut oferta speciala 5 lei toata vara. Studenti nu sunt decat duminica 2-3 grupuri care vin de la Tgv cu ultimul tren in rest bate vantul in tren. aici erau bune niste sageti... pe linia 302 mai vin civili cateodata doar in zilele de vineri sau sambata pe 3333 de la PL.Vest la ILCaragiale si se intorc inapoi la Ploiesti cu 3334 si taie bilete de 6 lei.
 
Am fost eu in toamna asta la Slanic. Cladirea garii e ifoarte bine intretinuta, dar abia mai vezi sinele din gara printre buruieni. E uimitor cat praf si buruieni s-au putut strange doar intr-un an. Macazurile sunt in stare jalnica, nici macar nu sunt puse intr-o pozitie zavorata, acele lor fiind alandala. In rest, linia ferata se prezinta acceptabil. Acolo exista o vaga impresie ca se va repara podul la un moment dat, dar intreaga localitate parca se zbate intre ceva si altceva nedefinit. Nu exista intentii clare, si se pare ca gasca cu oua de aur (salina turistica) e destul de greu de intretinut, dar si ma greu de promovat. Mina Victoria inca se exploateaza si nu poate fi vizitata. Dar sarea pleaca de-acolo cu camioanele, nu cu trenul. Din afara salinei nu tradeaza nimic faptul ca dinauntru se extrage sare, activitatea fiind foarte "subtire".
 
dave a spus:
. Dar sarea pleaca de-acolo cu camioanele, nu cu trenul".
La fel cum se intampla in multe altfel cazuri cum ar fi la Fieni la Cimentul Fieni, daca ati trece cu masina pe acolo sau si cu trenul peste 50 poate chiar si mai multe camioane asteapta sa fie incarcate. Nu mai zic ca in orasul ala "ninge" in fiecare zi cu praf.
 
Tocmai s-a inchieat emisiunea Direct la Subiect de pe postul local Alpha Ploiesti in care a fost invitat dl Presedinte al Consiliului Judetean Prahova, Mircea Cosma.

Dupa o serie de sugestii si reclamatii venite de la locuitorii de pe linia Slanicului si a Maneciului ca microbuzele sunt cum sunt si sunt scumpe etc...l-au rugat pe dl presedinte sa faca cumva sa rezolve aceasta problema.

In vara ( in campania electorala ) promitea ca se va ocupa de podul de la intrarea in Slanic dupa care va incerca sa ia cele 2 linii 304 Pl.Sud - Valeni.DE.Munte-Maneciu si 306 PL.Sud-Plopeni-Poiana.Slanic-Slanic in subordinea Consiliului Judetean Prahova.

In aceasta seara i-am pus o intrebare in emisiune si mi-a raspuns si nu numai mie, mai sunase cineva in legatura cu acel pod.

Raspuns : Sarea de la salina nu se mai cara cu marfarele de cand cu podul. Va fi licitatie pentru reparatia podului , dupa care ca sa amortizeze investitia ( reparatia/investitie care nu stiu din banii carui minister sau Consiliu va fi suporata ) va lua sub aripa Consiliului judetean aceste 2 linii. Pe linia 306 Ploiesti - Slanic va circula un tren sageata albastra cu afis pe el "Consiliul Judetean Prahova" apoi citez : "Vom fi foarte aspri cu nasii si blatisti ca sa fie treaba buna si rentabila "

Licitatia , Reparatia si probail concesionarea celor 2 sectii sunt prevazute pentru acest an.

Cu mai multe revin maine seara dupa ce inrtegistrez emisiunea in reluare pe video.
 
va circula si o sageata dar nu se vor scoate personalele!!!!!ma rog la dumnezeu sa nu faca asta~~~~~ :( si eu am pus o intrebare la emisiunea direct la subiect domnului cozma!!!!tot cu podul
 
Personalele CFR or sa dispara de pe linia asta si va ramane sageata la pret de personal a CJPH care va face cateva curse pe zi. Ohoo pana atunci mai e lde2100 si vei avea timp sa te plimbi cu Te-ul gol pe pana la Ploiesti si inapoi.
 
te invit sa te plimbi cu P3422.P3430,P3425 sa vedem daca sunt chiar goale!!!!!!!!!! :evil:
 
Nu sint chiar goale :lol: :lol:
Adica ar incapea intr-o sageata toti calatorii.
 
lde2100 a spus:
te invit sa te plimbi cu P3422.P3430,P3425 sa vedem daca sunt chiar goale!!!!!!!!!! :evil:

Unul l-ai gresit . P 3430 chiar nu gasesti mai mult de 50 calatori in el in orice zi a saptamanii ;) iar P 3425 pleaca din Sud si ce mai ia de la Vest in total vreo 120 de calatori care ar incapea lejer intr-o sageata, dar sagetile se plimba cate 3 pe alte linii ale tari unde s-ar fi potrivit de minune un Te-ul.

P 3427 trenul de seara pleaca cu 40-50 calatori din Ploiesti iar de vreo cateva luni de zile are 3 nasii in speranta ca sunt mai multi si pot face fata blatistilor care nu da mai mult de 1 leu oriunde ar merge.

Merg la fratemiu de cel putin 3 ori pe saptamana si iau trenul din Vest pana la Sud si invers ( desi as putea lua si 2-ul care face intre 10-15 min ) trenul face 5-7 min si nu costa nimic. Cand intra trenul in gara nu poti sa nu observi ca din el nu coboara mai mult de 20 calatori, iar apoi dupa o tura pe sus si una pe jos in tot Te-ul nu gasesti mai mult de alti 20-30 calatori din care vreo 5-10 sunt urcati de la Vest ca si mine si coboara la Sud. Am cateva foii pe care scriam ziua , trenul si nr maxim de calatori pe care il gaseam in trenuri. Nu e mare lucru si asa fac mereu cand merg cu orice tren, dau o tura prin tren si numar oamenii din ochii.

Cel mai slab tren a fost P 3338 Targoviste-Ploiesti ( acum ANULAT ) care pe toata distanta de la Targoviste la Ploiesti nu a avut mai mult de 14 calatori cu tot cu mine si cu cei 2 nasii.

Am sute de km aproape 1000 de km pe linia 306 numai in ultimii 3 ani stiu care este treaba pe trenurile astea , intre ce statii vin nasii , cand taie bilete , cum le taie , unde urca sau nu urca nimeni, la fel si despre linia 304 si 302 , cea din urma nu o vad deloc bine in viitorul apropiat...
 
sigur am mai multi km pe linia asta!!!!!!!!fac naveta IN FIECARE ZI POIANA- PL.SUD SI PL.SUD-POIANA!!!!!!cu toate astea sa speram ca linia va avea zile mai bune!!!se vor deschide niste sectii la ump plopeni si poate vor fi calatori mai multi!!
Si inca ceva:NU VREAU SFATURI DESPRE 306 SI 304(unde vin nasii si cand taie bilete si am abonament deci nu merg cu nasu si nici nu-mi taie bilete)P 3430 NU L-AM GRESIT,IN COMPARATIE CU ALTE LINII,AZI DIMINEATA INTRE GAGENI SI BUDA AM NUMARAT 134 CALATORI,BINE,NU E MEREU ASA,DAR DACA AR AVEA TREI SFERTURI DIN EI BILET,AR FI FOARTE RENTABIL(URASC AUTOMOTOARELE)
 
Concluzia este sa refaca linia si sa bage trenurile la loc ca sunt formate din vagoane sau sageata asta mai putin interesant desi sageata are un confort mai ridicat principal e sa se apuce odata de treaba , daca era in germania problema asta nu dura 1 luna si totul era reparat dar asa e la noi mentalitatea noastra de roman :-x :-x :-x
 
karpaty a spus:
Concluzia este sa refaca linia si sa bage trenurile la loc ca sunt formate din vagoane sau sageata asta mai putin interesant desi sageata are un confort mai ridicat principal e sa se apuce odata de treaba , daca era in germania problema asta nu dura 1 luna si totul era reparat dar asa e la noi mentalitatea noastra de roman :-x :-x :-x
asa este!!!ai perfecta dreptate!!!!!! numai in romania se poate intample sa se lase un pod amarat fara sa fie reparat timp de un an si jumatate,si din cauza lui sa moara salina slanic!!!! pe noi ne amageste de 2 luni ca in aceasta perioada se desfasoara licitatia pentru reparare!!!nu se mai poate in halul asta!!!!!de la poiana mergem ca sacii de cartofi in imputitele de microbuze ale lui DOB..