Linia 219 Valcele - Ramnicu Valcea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/781/10385/8306529/6/tab-4.jpg?width=599&height=384

In 2010 bani necesari liniei Valcele - Ramnicu-Vâlcea 140 mii lei, bani alocati 30 mii lei.

Daca au fost alocati, unde au ajuns banii?
 
Pai daca groapa e din executie inseamna ca tunelul nu e in aliniament, ar fi ciudata optiunea de a il construi in panta-rampa nu? ca daca era in aliniament era apa pe tot aliniamentul.
Ori au furat piatra ori s-a produs o tasare.
 
Din cate stiu, tunelele nu se fac ca sa favorizeze acumularile de apa in interior. Ori sunt in palier (aliniamentul parca inseamna ca nu este in curba), ori cu pante spre ambele guri, pentru ca apa sa se scurga in afara in mod natural.
La Plostina trebuie sa fie ceva legat de infiltratii si/sau tasari, ca terenul in zona e cu maaari probleme.
 
Gam3 a spus:
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/781/10385/8306529/6/tab-4.jpg?width=599&height=384

In 2010 bani necesari liniei Valcele - Ramnicu-Vâlcea 140 mii lei, bani alocati 30 mii lei.

Daca au fost alocati, unde au ajuns banii?
La supravegherea terenului cu dispozitive gps, cel mai probabil ( asa ceva apare si in filmuletul de mai sus, arata ca o gura de conducta pe care scria ceva gen pericol de explozie)
 
Imi pare rau ca nimeni nu remarca melodiile frumoase, mai ales prima melodie care se poate gasi pe youtube cu niste clipuri superbe compuse din imagini spectaculoase de la CFR-ul de odinioara....
 
Plostina-intrarea dinspre Valcele in 2006

http://www.railwayfan.ro/images/reportaje/valcele1106/image020.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/reportaje/valcele1106/image018.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/reportaje/valcele1106/image019.jpg
 
Linia asta a fost intreaga vreodata cum se spune si ce refaceau ziua se ducea la vale noaptea? Tin minte prin 1992 vara, cand am mers la mare am ajuns cu 4 ore intarziere, iar pe atunci nu era ca azi, trenurile erau la timp, in mers aparea acceleratul prin Valcele(cu trasa alternativa prin Fagaras), deci in timp ce dormeam ori au facut teste pe mine :D ori au intors trenul ori l-au deviat prin Piatra Olt :x . Ca tot am mers, cei cu care am fost nu au observat sa stea mai mult de cateva minute in acea noapte(unul chiar nu a dormit deloc desi eram la cuseta)
 
Linia acesta nu a fost functionala niciodata.
Se vede ca un viaduct atre lipsa grinzi. Ele nu au fost furate, si nu nu s-a prabusit, deoarece s-ar vedea urme.

E.
 
Linia acesta nu a fost functionala niciodata.
Un prieten mi-a povestit ca a mers cu trenul pe aceasta linie si omul este dintre cei in care poti avea incredere. Si chiar daca se insala, am acasa un mers de tren in care este prinsa si linia 219. Mai mult decat atat, linia si traversele care sunt stivuite din loc in loc sunt demontate, nu sunt noi.
Se vede ca un viaduct atre lipsa grinzi. Ele nu au fost furate, si nu nu s-a prabusit, deoarece s-ar vedea urme.
Dupa ce s-a dat in circulatie, terenul instabil si-a facut de cap, asa ca linia a fost inchisa iar in anumite zone s-a renuntat la umpluturile cu pamant si s-a trecut la inlocuirea lor cu viaducte. Deci aceste viaducte sunt constructii mai noi decat restul lucrarii. Dar au ramas fara cascaval, asa ca lucrarile au fost oprite. Un astfel de viaduct se gaseste la iesirea din tunelul Gibei spre Rm Valcea. Atentie! Nici viaductele vechi nu au avut grinzi montate decat pentru un fir, chiar daca pilele (si tunelele) au fost construite pentru cale dubla. Probabil dublarea urma sa se faca in urma intensificarii traficului.
 
Salut Vali,

da, pe linie s-a circulat.

Mai adaug ceva: pe langa alunecarile de teren specifice zonei mai pune si lucrarile " de mantuiala". Discutam acum cativa ani cu un inginer care a lucrat in zona si imi spunea ca dupa alunecarile de teren au descoperit in structura zidurilor de sprijin saci intregi de ciment. Pur si simplu nimeni nu s-a mai obosit sa foloseasca materia prima ci au folosit-o ca atare aruncata in zid, ca si cand construiau un baraj din saci de nisip contra unei inundatii.

Lucrarile de arta sunt calculate/construite sa suporte cale dubla si gabarit de electrificare insa finalizarea constructiei s-a facut cu linie simpla, neelectrificata. De 20 de ani aceasta linie este o "gaura" bugetara unde se arunca fonduri pentru intretinerea lucrarilor de arta, desi nu am vazut niciodata pe cineva care sa faca lucrari de intretinere in zona. Doar lucrari de recuperare (demontare) a elementelor care mai exista.

Nu cred ca aceasta linie va fi functionala vreodata si in conditiile actuale de trafic nu are justificare. Va genera, fara discutie, consum de cerneala in diverse articole si dat cu parerea. Toate acestea nu vor genera insa o nevoie reala ca cineva, vreodata sa-si mai puna problema unei linii Valcele-Rm Valcea.
 
catalin a spus:
Nu cred ca aceasta linie va fi functionala vreodata si in conditiile actuale de trafic nu are justificare. Va genera, fara discutie, consum de cerneala in diverse articole si dat cu parerea. Toate acestea nu vor genera insa o nevoie reala ca cineva, vreodata sa-si mai puna problema unei linii Valcele-Rm Valcea.

S-ar putea s㒠n-ai dreptate. Vizualizând problema la nivel macroeconomic, maşinile electrice sunt mult mai departe de a fi decât mai exist㒠stocuri comerciale de ţiţei.
Eu cred, c㒠noi, cu maşinile mici, vom fi printre primii care vom migra din nou spre transport în comun cu tren/autobuz/vapor (unde este posibil). Atunci când se se va face aceast㒠migrare în masă’, atunci va fi repus㒠pe tapet şi situaţia acestei linii, şi nu numai a acestei linii.

E.
 
Stai sa terminam cu petrolul intai si cu energiile alternative ce se aplicala la masini ! Crezi ca vom renunta curand la masini ? Eu nu cred asta, poate cand nu o sa mai existe vreo solutie. poate ca in 20 de ani nu o sa vedem nimic. Vezi ce s-a intamplat cu linia Bucuresti Giurgiu ! Acolo a mai facut cineva ceva ? Vorba aia e coridor pana-european ! Aaaa faptul ca linia Valcele - Ramnicu Valcea ar fi o alternativa la coridor nu a luat-o nimeni in calcul ? Normal... de ce sa se agite cineva, nu sunt in stare sa termine nici macar o amarata de linie precum cea de la Campina la Predeal. Nici nu vreau sa ma gandesc ce jale o sa fie cand se apuca de sectiunea Predeal - Brasov, vai de capul nostru....
 
S-ar putea s㒠n-ai dreptate. Vizualizând problema la nivel macroeconomic, maşinile electrice sunt mult mai departe de a fi decât mai exist㒠stocuri comerciale de ţiţei.
Eu cred, c㒠noi, cu maşinile mici, vom fi printre primii care vom migra din nou spre transport în comun cu tren/autobuz/vapor (unde este posibil). Atunci când se se va face aceast㒠migrare în masă’, atunci va fi repus㒠pe tapet şi situaţia acestei linii, şi nu numai a acestei linii.
Niciodata transportul individual nu va putea fi inlocuit cu cel de masa. In ceea ce priveste motorul electric pentru tractiune si folosirea lui pe scara larga in transporturi, eu zic ca vom vedea mari schimbari in cursul vietilor noastre! Multe lucruri pe care le asociem cu "Star Trek"-ul sunt mai aproape decat banuim iar piedicile pot fi si de alta natura decat pur tehnica.
Dar revenind la Valcele - Rm Valcea, pentru a putea spera sa vad investitii de amploarea celei necesare pentru reconstructia liniei (si altele similare, tine cont ca nici o autostrada nu a fost finalizata si nici o cale ferata de peste 100 km nu a fost reabilitata), trebuie sa ma lamuresc cine si de ce baga bani in tara asta! Pe urma, vom vedea si care sunt prioritatile.
 
In sfarsit o veste excelenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.money.ro/scos-de-la-naftalina--500-de-milioane-de-euro-intr-un-proiect-ceausist-nascut-mort_989431.html
 
Om trai si Om vedea ! Eu unul nu mai cred ca e cineva capabil sa faca o astfel de lucrare de mare aploare la noi in tara ! Abia sunt in stare sa reabiliteze doua tronsoane de importanta maxima...ma indoiesc ca o sa se faca ceva.
 
Sincer si eu ma cam indoiesc, avand in vedere ce s-a facut pana acuma, si ca a durat aproape un an sa repare un pod pe brasov-sibiu (care totusi era pe magistrala principala).
Dar cum vine an electoral, normal ca vine si mierea si laptele, ca sa prosteasca multimea. Dupa aia se mai face obligatoriu un studiu de fezabilitate cu cine trebuie, se mai pune un km de sina, trec alegerile si gata, end of story.
Sa traiasca cooperativa munca in zadar made in romania, azi punem sine, maine le luam de acolo, poimaine ne gandim sa le punem la loc. Si daca ar fi sa parafrazam balada lu' mesterul manole, mai bine ar zidi-o si pe nuti sub terasament, sa iasa macar de o fapta buna.
Sincer mi-era greu sa cred pe atunci (iar acuma si mai putin) ca va ajunge intr-adevar o linie cu importanta care i se acorda (adicatelea varianta de cale ferata spre arad & co alta decat prin brasov). Dar macar sa se faca ceva, ca momentan clipul ala cu motociclisti a fost de zile mari ... bine ca macar asa se mai circula pe tronsonul respectiv.
 
Aaaa, pai stai asa ca acuma totul se leaga ! Vad ca se mai face un studiu de fezabilitate ! E logic sa faca , pentru ca de la an la an muntii se misca politicienii se mai schimba ... Eu cred ca linia aia exista dar de fapt e in alta parte ca a plecat muntele cu ea ! :evil: sau politicienii de fier vechi

Sa faca nene, vreau si eu sa lucrez in studii de fezabilitate ! Se castiga bine :D

Serios acum, e cineva constient cati bani se arunca pe astfel de cercetari ? Nu numai in domeniul feroviar...in orice domeniu ! vai mama noastra !
 
Pai e foarte simplu: a fost prima data linie neelectrificata, acuma facem studiu de fezabilitate pentru electrificare (sau si mai bine facem doua, ca tot statul plateste). Sau poate chiar 3, sa vedem daca se poate face si linie dubla pe acolo ... daca nu s-o face si studiu pentru autostrada (ca tot e la moda) mare minune ...
 
Aceast㒠linie mai are menirea s㒠scurteze distanţa între Bucureşti şi Arad cu 60 km, s㒠descongestioneze traficul de pe magistralele 300 si 200 (Bucureşti-Braşov-Sibiu-Deva-Arad), 900 (Bucureşti-Craiova-Orşova-Timişoara) şi secţiile 900/201/200 (Bucureşti-Craiova-Tg Jiu-Deva-Arad), dar s㒠şi creeze o legă’tur㒠mai direct㒠şi rapid㒠între Bucuresti, Piteşti si Ramnicu Valcea, Valea Oltului si Sibiu.
Vad ca au ramas aceleasi lozinci ca inainte de '89! Pacat! lumea s-a schimbat mult, e nevoie de alte motive pentru o lucrare de acest gen.
In primavara asta am avut ocazia sa vad Gara Brasov goala! Doar o garnitura de trei bou-vagoane peste care se indrepta un EA! Marele nod feroviar care alta data "gemea" de trenuri! Asta este linia care se urmareste a fi descongestionata? Ce haios! Doar sa stranga linia ca sa "descongestioneze" terenul, ca vrea primarul sa tranteasca niste bloculete!
In ceea ce priveste legatura rapida, atata vreme cat tractiunea se va face cu batrana DA, care este destul de "moale" la demaraj, nu vad sa scada atat de mult timpii de mers. Plus ca daca dai o marfa in abatuta in fiecare statie ca sa faca loc la cate o Sageata, in nici un caz nu se vor obtine timpi de mers competitivi. "Legatura directa" e singura care tine, dar ma intreb cui ii trebuie?!
Pana una - alta, banii se scurg in studii de fezabilitate, deci nici o problema! Cascavalul nu se pierde, se pune pe masa cui trebuie! Asa ca, nu mai cascati gura pe la televizor, prin ziare si pe net si munciti sa va platiti impozitele, ca baietii au nevoie de bani de cheltuiala!