Interesante ultimele discutii.
Privind prin prisma ultimelor investitii facute in Romania, tind sa cred ca tot asa se lucreaza sau s-ar lucra la reluarea constructiei.
(vezi fisurile din pilonii Bechtel, vezi grinzile cazute)
Studiii de fezabilitate??? poate nu stiti ca pe traseul autostrazii Arad in acest moment constructorii au cerut alte exproprieri pentru LARGIREA drumului si aducerea lui la standard de autostrada.
Apoi nu se poate vorbi de trafic pe linia asta fara lucrari pe celelalte linii Bucuresti-Vilcele si Rimnicu Vilcea - Vintu de Jos care la rindul ei da mari probleme in exploatare in zona Tilisca Apold, tocmai de genul celor de la Vilcele (teren instabil).(acceleratul face o ora Saliste -Sebes Alba)
Asadar discutiile pot continua mai ales pe ideea inchiderii unor linii functionale mai degraba decit pe constructia altora noi.
Privind prin prisma ultimelor investitii facute in Romania, tind sa cred ca tot asa se lucreaza sau s-ar lucra la reluarea constructiei.
(vezi fisurile din pilonii Bechtel, vezi grinzile cazute)
Studiii de fezabilitate??? poate nu stiti ca pe traseul autostrazii Arad in acest moment constructorii au cerut alte exproprieri pentru LARGIREA drumului si aducerea lui la standard de autostrada.
Apoi nu se poate vorbi de trafic pe linia asta fara lucrari pe celelalte linii Bucuresti-Vilcele si Rimnicu Vilcea - Vintu de Jos care la rindul ei da mari probleme in exploatare in zona Tilisca Apold, tocmai de genul celor de la Vilcele (teren instabil).(acceleratul face o ora Saliste -Sebes Alba)
Asadar discutiile pot continua mai ales pe ideea inchiderii unor linii functionale mai degraba decit pe constructia altora noi.