Anul trecut am fost pe linia Suceava -Cacica, dar se pare ca am uitat sa mai pun poze.
Anul asta am plecat in regim de urgenta sa merg pe portiune Gura Humorului -Cacica.
Profitind de ziua am asteptat trenul in Cimpulung Moldovenesc.desi intii am coborit in Vatra Dornei Bai.
calatoria a fost in regula trenul 1837 nu a fost aglomerat, doar eu am fost extrem de obosit.de fapt si pe poze scrie 2 octombrie dar sint facute in 1 octombrie. |)
Cimpulung Moldovenesc nu ofera nimic in zona garei decit un fel de crisma unde am baut o cafea.Cladirea garii mi s-a parut asemanatoare cu cele tip MAV desi in parcurs am intilnit altfel de arhitectura. Las cunoscatorii sa delibereze.
la casele de bilete parca am fi in parcul copiilor
In statia Cimpulung Est am pozat cladirea noua si inca o cladire bine pastrata care pare a fi cladirea initiala a garii, deja alt tip , oricum nu mai era MAV pe aici fiind Austria.Garile mari au ceva specific pe ruta si anume: la capetele copertinei sint niste incaperi sau chioscuri nu stiu cum sa le spun, aici la Cimpulung Moldovenesc sint simplificate cu un singur geam si cu termopan dar dincolo la Darmanesti se vad mai aproape de original, cred eu.
Prisaca Dornei
in Vama sint o multime de vagoane vechi(le-am pozat) si de asemenea o cladire care poate a fost gara inainte, nu imi dau seama.Ca si in Cimpulung Moldovenesc magazia de marfuri arata bine pentru ca o perioada a avut o folosinta, de exemplu in Cimpulung a fost magazin de mobila.
in tren Laura ne transmite un indemn
In statia Molid pozez o cladire care cred ca a fost inainte gara chiar daca acuma are adaugiri. Ma bazez pe iesindul acela cu ferestre in lateral cind zic ca a fost inainte cladirea garii
fereastra mica laterala s-a zidit
in parcurs pozez ruinele constructiei socialimului, statia Frasin este foarte mare are 7-8 linii dar nu imi dau seama ce a deservit
In statia Gura Humorului Oras nu mi-am dat seama daca tigania aia cu atitea sarpante este fosta cladire a garii transformata acum in pensiune, continuata cu un fast food etc , toate nefunctionale si toate ramasite ale epocii Necolaiciuc alaturi de marile garduri de fier de pe regionala Iasi
statia Gura Humorului, pina nu demult Paltinoasa.
Turnul de apa cred ca e mai nou sau?
insa aceasta sint sigur ca este fosta cladire austriaca a garii.
Calatoria a continuat pe 513, pentru 502 poate cindva voi reusi sa o fac toate. M-am intors cu 1838 dar vagaoanele acvariu nu permit pozarea directa.
Totusi am remarcat in Ilva Mica faptul ca fosta gara tip MAV cu etaj, practic ultima deoarece mult mai tirziu s-a unit Ilva Mica cu Floreniul, se distruge, nu mai are usi la parte nici geamuri.Un patrimoniu imobiliar imens al CFR se naruieste chiar si acolo unde nu e izolat in cimp.
Anul asta am plecat in regim de urgenta sa merg pe portiune Gura Humorului -Cacica.
Profitind de ziua am asteptat trenul in Cimpulung Moldovenesc.desi intii am coborit in Vatra Dornei Bai.
calatoria a fost in regula trenul 1837 nu a fost aglomerat, doar eu am fost extrem de obosit.de fapt si pe poze scrie 2 octombrie dar sint facute in 1 octombrie. |)
Cimpulung Moldovenesc nu ofera nimic in zona garei decit un fel de crisma unde am baut o cafea.Cladirea garii mi s-a parut asemanatoare cu cele tip MAV desi in parcurs am intilnit altfel de arhitectura. Las cunoscatorii sa delibereze.
la casele de bilete parca am fi in parcul copiilor
In statia Cimpulung Est am pozat cladirea noua si inca o cladire bine pastrata care pare a fi cladirea initiala a garii, deja alt tip , oricum nu mai era MAV pe aici fiind Austria.Garile mari au ceva specific pe ruta si anume: la capetele copertinei sint niste incaperi sau chioscuri nu stiu cum sa le spun, aici la Cimpulung Moldovenesc sint simplificate cu un singur geam si cu termopan dar dincolo la Darmanesti se vad mai aproape de original, cred eu.
Prisaca Dornei
in Vama sint o multime de vagoane vechi(le-am pozat) si de asemenea o cladire care poate a fost gara inainte, nu imi dau seama.Ca si in Cimpulung Moldovenesc magazia de marfuri arata bine pentru ca o perioada a avut o folosinta, de exemplu in Cimpulung a fost magazin de mobila.
in tren Laura ne transmite un indemn
In statia Molid pozez o cladire care cred ca a fost inainte gara chiar daca acuma are adaugiri. Ma bazez pe iesindul acela cu ferestre in lateral cind zic ca a fost inainte cladirea garii
fereastra mica laterala s-a zidit
in parcurs pozez ruinele constructiei socialimului, statia Frasin este foarte mare are 7-8 linii dar nu imi dau seama ce a deservit
In statia Gura Humorului Oras nu mi-am dat seama daca tigania aia cu atitea sarpante este fosta cladire a garii transformata acum in pensiune, continuata cu un fast food etc , toate nefunctionale si toate ramasite ale epocii Necolaiciuc alaturi de marile garduri de fier de pe regionala Iasi
statia Gura Humorului, pina nu demult Paltinoasa.
Turnul de apa cred ca e mai nou sau?
insa aceasta sint sigur ca este fosta cladire austriaca a garii.
Calatoria a continuat pe 513, pentru 502 poate cindva voi reusi sa o fac toate. M-am intors cu 1838 dar vagaoanele acvariu nu permit pozarea directa.
Totusi am remarcat in Ilva Mica faptul ca fosta gara tip MAV cu etaj, practic ultima deoarece mult mai tirziu s-a unit Ilva Mica cu Floreniul, se distruge, nu mai are usi la parte nici geamuri.Un patrimoniu imobiliar imens al CFR se naruieste chiar si acolo unde nu e izolat in cimp.