Linia 206 Sibot -Cugir

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Am remarcat ca de multa vreme pe forum nu se mai publica ,,jurnale de bord" asa ca prezint eu o deplasare recenta.

Am documentat intreaga linie de la Simeria la Alba Iulia dar aia va urma.

Asadar linia Sibot -Cugir a fost reluata de CFR dupa ce a fosta lasata de Regiotrans.
Din motive tehnice prezentarea incepe cu plecarea din Sibot.

DSCF7691_zpsxhfypqms.jpg

urmeaza o trecere la nivel si in departare se vede viaductul autostrazii

DSCF7694_zpsu7khpsda.jpg


in zona viaductului autostrazii sint surprins de o gramada de indicatoare rutiere, curba, curba periculoasa, cedeaza, nu inteleg ce cauta acolo dar pina sa fac o poza trenul trece si surprind doar acest indicator fain in cimp/

DSCF7696_zpsu1vgmdxl.jpg


s-a lucrat ceva la linie , s-au inlocuit traverse pe o distanta buna

DSCF7697_zpsywplzbam.jpg


ne apropiem de satul Vinerea, pe stinga o strada pe dreapta un canton

DSCF7704_zpstp5udg8m.jpg


DSCF7706_zpsfcreobia.jpg


in gara Vinerea coboara o eleva, de fapt de la Alba Iulia nu a urcat nimeni doar au coborit calatori astfel: Blandiana 1, Tartaria 2, Balomirul de Cimp 1 Sibot 2 Vinerea 1.

DSCF7710_zpsflau3dl4.jpg


conform wikimapia aici a fost grupa A un fel de statie tehnica pentru primul grup de uzine din Cugir

DSCF7712_zpsly4jtjpu.jpg


DSCF7713_zpso5fk8s9z.jpg


si cladirea de miscare

DSCF7714_zpsr9j6egkc.jpg


rapid o fosta oprire prin care trenul trece

DSCF7715_zps6hm7fker.jpg


linia merge printre gardul ruinelor unei uzine si malul riului Cugir, plin de tot felul de cotete si sandramale si gradini, identica cu ce am vazut la Valea Sadului si la Toplet.

DSCF7717_zpsmxxurfjs.jpg


Aceasta oprire foarte lunga nu are nume dar e data pe infofer ca fiind Cugir h. Imi imaginez ce era aici cind circulau trenuri cu cupluri etajate

DSCF7719_zpsloycmecj.jpg


chiar daca nu e acoperit peronul continua

DSCF7720_zpsgcnk0kji.jpg


DSCF7722_zpsyvf5v85u.jpg


intre capatul peronului si un semnal sint 2 intervale de stilpi de electrificare, trenul a oprit la semnal unde un acar i-a dat o hirtie, acarul deservea o bariera situata citiva metri mai incolo de semnal.

DSCF7723_zpsbrqhsv4q.jpg


DSCF7725_zpswqlizm7u.jpg


DSCF7727_zpsqn1gwr3a.jpg


Cugir

DSCF7729_zpsgpqkwzkr.jpg


DSCF7730_zpszvr1qxl9.jpg


DSCF7733_zpspgtzll5f.jpg


f2865edb-274b-4b40-842b-dc0b080ff84c_zps1kwq8cc1.jpg


DSCF7686_zps8kw9xcku.jpg


Fiind singurul calator pe distanta Vinerea-Cugir am plecat de indata din gara ca sa caut ceva sa ajung la Sibot pentru 1621, am reusit sa gasesc un autobuz care m-a lasat la intersectia Sibot de unde pe jos am ajuns la gara Sibot.Autobuzul plin de pasageri pentru Alba Iulia



Gara este in plin proces de refactionare cel putin a liniilor si peroanelor.
 
In gara este un parc al garei si un monument al lui Pavel Chinezu unde chinezu vine de la cneaz nu de la chinez.Binenteles ca el este mai cunoscut in Ungaria.

Cred ca parcul va avea o soarta noua deoarece am vazut urme de utilaje si stilpi noi de iluminat.

DSCF7738_zpsn4rolhd6.jpg


DSCF7737_zpsd7iz3fd8.jpg


DSCF7690_zps1dh0jyiq.jpg


DSCF7742_zpsdodit9ab.jpg


DSCF7743_zpsqh4hek7n.jpg


DSCF7745_zpsnhxipwf6.jpg


DSCF7746_zpsgyf5gfnv.jpg


in cadrul refactiei se construieste ceva alaturat garei, probabil ceva legat de un eventual lift pentru a trece la peroanele noi

DSCF7748_zpszip2xgs3.jpg


poate ca si buda va fi refacuta, desi trebuie sa admit ca buda ajunge asa din cauza utilizatorilor nu a cefereului

DSCF7749_zps3ax7e4mi.jpg


DSCF7750_zpsq8uhqiln.jpg



in Sibot sint 2 linii functionale, in grafic 1766 se incruciseaza cu 1621 insa a garat 75 care nu avea oprire insa fiind intirziat nu avea cum sa treaca pina nu gara 1621

DSCF7752_zpsulg0u1ar.jpg


in acest timp 1766 sta la semnal

DSCF7753_zps08cfonkp.jpg


intra 1621 pleaca 75

DSCF7755_zpsivsk11br.jpg


intr-un final intra si 1766 si putem pleca si noi

DSCF7758_zps7evqd6rw.jpg
 
Salut ,
Pe langa aparat de fotografiat ai si un carnetel la tine ? Ma uimesti cu acuratetea amintirilor .
Bravo !
 
Da, de ceva vreme am un carnetel. Cum ar veni o data cu inaintarea in vrista. :D
 
D, iti multumesc frumos pentru foto-reportajul de pe linia Sibot Cugir, mi-a trezit frumoase aduceri aminte din 1984, perioada in care am facut naveta vreme de cateva zile de la Cugir la Sebes. E bine ca mai exista inca totusi cladiri originale ale liniei EEV, traseul Arad-Alba Iulia inaugurat in 1868! Sper ca onor conducerea CFR sa nu le inlocuiasca si pe astea cu eurogari ale prostiei, ca in alte parti!
 
La limita timpului o sa postez si traseul Simeria -Alba Iulia cu lucrarile din parcurs.Desi s-au facut peroane tip nou unele cladiri au ramas, nu stiu daca vor fi renovate.