Linia 512 Leorda-Dorohoi

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Am prezentat deja o expeditie de avarie pe linia Veresti -Botosani inclusiv plecarea din Botosani.

In Leorda am prins una din ultimele zile de circulatie RGT pe linia spre Dorohoi.





desi este cladire in Leorda IDM are birou intr-un container, ultima cladire cu aceata arhitectura in traseu.




motorul are ceva interesant, un scaun in compartimentul de bagaje.



la drum spre Dorohoi, linia este doar in urcare si curbe de parca ar fi la Balota, dar nu am reusit sa iau cu zoom cladirea garii prin toate rasucirile alea.



Sint surprins ca boschetii sint taiati spre deosebire de aici unde nu poti sa pozezi ca te lovesc



linia in curba inainte



si inapoi



o statie, cladirea are o arhitectura,,neutra"?



urmeaza cealalta oprire de pe aceasta sectie scurta, viteza 50 km/h

aici a fost o gara mai mare, cabina de acar are 2 ferestre spre linii



locul liniilor a fost redat naturii,




ooops, un canton ca cele de pe linia Calafat, practic aceasta cladire face legatura cu arhitectura constructorilor romani de cai ferate.( :D am mai invatat si eu ceva pe acest forum)



din acest loc linia coboara intr-una pina in Dorohoi.Tot in curbe si tot cu boschetii curatati.



casele astea or fi pentru ceva sinistrati sau mai degraba pentru tigani asistati?



de la aceste ruine venea o linie in curenta



se racorda printr-un macaz, cabina din stinga pe care nu am reusit sa o prind din cauza ca am crezut ca acest semnal a fost de intrare, cind de fapt el acoperea macazul in curenta.



urmeaza o statie infundata



Gara Dorohoi face trecerea la arhitectura CFR complet, prima gara care imi vine in minte e Caracalul, dar surprizele vor continua spre Iasi unde garile sint(au fost) precum cele de la Smirdioasa si Tiganesti.

Moda aceasta cu placile comemorative a luat-o razna, numele ultimilor sositi pe placa nu mai incap din cauza marimii literelor



Timpul scurt si faptul ca nu am stiut unde e fosta remiza au facut sa nu o pozez.Practic trebuia sa iau un taxi pina acolo.

Va urma linia Dorohoi-Iasi.
 
Un tren SNTFC (sau CFR Calatori) a circulat azi pe aceasta linie urmind sa mai circule in 2 mai.

Detalii pe forumtrenuri.

http://www.forumtrenuri.com/t64p150-512-leorda-dorohoi#283064