Linia 912 Craiova -Calafat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, nici eu nu am vă’zut. Eu m㒠refeream la uşa care apare in poza ta cel mai in dreapta, care cred c㒠este fă’cut㒠ulterior. La nicio clă’dire din epoc㒠nu am vă’zut ca uşa s㒠nu fileze cu geamul ca aici. Deci fereastr㒠iniţial şi apoi uşă’.
 
Nu imi dau seama care cum fileaza, la Dealul Robului pare sa fie invers, au zidit o usa ca sa faca fereastra.



Alte poze nu mai am.
 
M㒠refer la alinierea ferestrei şi uşii la partea de sus (la Maglavit). La Dealu R. este construcţia originală’. Vezi aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9800
 
Am intrat in Bulgaria, podul pozat spre urma trenului



Spre Vidin Tovarna adica Marfa





Gara Vidin are doua corpuri cel vechi spre care se infunda liniile la fel ca Bucuresti Nord. In sensul de intrare in gara pe stinga s-a construit o cladire noua unde s-a muta cel putin miscarea. Nu am fost in ea. Acolo o linie este inconjurata cu gard si porti de acces pentru a se efectua controlul de catre romani si bulgari.

Dupa control, se ataseaza o grupa de vagoane din loco pentru Sofia



se vede cladirea cu sticla verde care e corpul nou al garii, locomotiva care a adus trenul are liber, semnalul de manevra e alb insa clipitor.

Cladirea garii e aceea galbena, practic pe linga ea se iasa direct in oras, opritorul fix se vede din strada.



in Bulgaria inscriptiile cu litere latine sint in franceza



nu par a fi multe trenuri



a fost si Desiro de Craiova



primaria Vidin





ne-am udat bine la picioare



o poza ca sa fie, nu ca e buna


Ambele cladiri ale garii iar mai incolo se vede autogara



Intre chiosc si gara e intrarea spre peroane, in copac se vede cu rosu aprins , afisajul luminos de la peron pentru trenul de Budapesta.



LDh se pregateste de plecare



La fel si noi

 
Eu nu l-am prins oprind insa la intors am vazut o tabla, acolo printre pomi o fi si un canton?

Trenul opreşte 30 secunde la Km 269+000 între Podari - Să’lcuţa,
pentru revizia că’ii şi cantonieri.
Avizarea prin " Ordin de circulaţie" se va face de că’tre IDM din st. Podari.

Trenul opreşte 30 secunde la Km 269+000 între Să’lcuţa - Podari, pentru revizia că’ii şi cantonieri.
Avizarea prin " Ordin de circulaţie" se va face de că’tre IDM din st. Să’lcuţa.
 
NU ştiu când aceata cale ferata va ajunge la capacitatea la care a fost proiectata, sau de va ajunge vreodata!
 
La care capacitate te referi, la capacitatea pentru care a fost proiectata initial sau la aceea pentru care a fost proiectat podul?

vorba e de ce au electrificat daca nu au in plan sa lege si curent in retea?
 
Ala e Dane! E un canton printre pomi...
Mai "sus" un pic, (catre Salcuta) este podul peste debleul caii ferate, ce apare in Albumul de la 1903, "pasarela", cum i se mai zice(a). Bateam locurile alea dupa cuiburi de fazan... :)
 
Podul se vede pe wikimapia dar nici o cladire prin vegetatia aia. Oare nu e demolat ?
 
dantm a spus:
Usa dinspre linii? la cantoane nu prea am vazut usa spre linii cum e la cabinele de acar.
eu zic ca usa e aia laterala atit la Maglavit cit si la Dealul Robului.

Cantoanele duble s-au construit perpendicular pe linie in general cu "spatele" spre N-NE din motive legate de Crivat, zapada si usa de acces spre sud (dar nu e o regula)....Spre linie au avut geam niciodata usa. Idem cantonul simplu.

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9800