linia 214 Lupeni -Petrosani

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Dupa cum am descris la linia 202 am coborit din 2081 in Lunca Jiului h, am sarit intr-un taxi, am negociat un drum de Lupeni ca sa nu ratez linia. 20 de lei.

la drum.

linia 202



Am pozat linia 214 din masina dar nu mai stiu care pe unde ca acolo localitatile sint una in alta.



Daca trenul a intirziat si am pierdut legatura in Livezeni nu era mai bine sa abandonez planul de a merge la Lupeni?

Soderul ma duce la Lupeni halta. Incep negocierile ca asta e gara, bada , ba nu, ba da banu.

Era 08.03 la 08.10 trenul pleaca din Lupeni, ce sa mai zic, cobor si asta e, aplic planul de rezerva la planul de rezerva.

Halta e o cladire mare cu multe incaperi din care una este bar.

restul dezastru.



spre statia Lupeni





Spre Petrosani



in acest moment se previgureaza esecul turneului: ma impiedic de o traversa si imi sare aparatul cit colo, se loveste lateral la obiectiv, dispare imaginea din ecran , zoom eror etc.

incepe sa ,,malaxeze" deschis inchis. Pina la urma tin cu mina obiectivul , se forteaza motorul dar cumva cumva se opreste si reusesc sa-l trec pe vizor, incerc si vad ca face poze dar se tot inchide, asa incit consuma acumulatorii.

Cum nu aveam alcaline de rezerva, intru in bar imi iau o cafea pentru introducere si rog sa ma lase sa pun in priza 5 minute pina vine trenul.
,,N am curent ca am fost in insolventa"

cuuul imi da un nes facut la termos.prin urmare in continuare am facut poze mai greu pentru ca aparatul nu statea deschis si pentru fiecare poza se inchidea de doua ori pina sa reusesc sa-l stabilizez pe deschis.

Dintr-o curte iese o linie de manevra.



preocupat de aparat nu mi-am dat seama unde este cladirea statiei Lupeni Gr T.




priza de apa a CET Paroseni si statia tehnica paralela cu linia 214



inainte de Vulcan un pod ma anunta ca si de acolo vine o linie







Livezeni






Din Petrosani la Deva,inapoi la linia 202.
 
Numa s㒠nu fi stricat traversa, ca e un motiv pentru a inchide linia.
In rest numai de bine, si mai departe cu astfel de reportaje,
 
Traversa a ramas probail cu o restrictie de 15 km, dar nu mai am aparat pentru reportaje.
 
salut DanTM,

Multumesc frumos pentru poze, imi aduc aminte de copilarie! Imi pare rau sa aud ca ai avut probleme cu aparatul, sper sa se poata remedia.

In privinta garii vechi din Lupeni/Barbateni, chiar daca n-ai remarcat-o, pot sa-ti confirm ca la origine (traseul Simeria Petrosani a fost deschis circulatiei in 1870, nu-mi aduc aminte pe de rost cand s-a deschis continuarea spre Lupeni, insa a fost odata cu linia sau la scurta vreme dupa dupa asta) gara din Lupeni insa era identica garii din Vulcan pe care ai fotografiat-o. Desigur, gara respectiva a fost modernizata ulterior, imaginea ei actuala fiind ceva mai noua. Dupa arhitectura, modernizarea pare din anii '70. Oricum, imaginea ei actuala este la fel de decrepita ca si intreaga zona. Vezi aici: http://lupeneanul.com/2011/04/