Zvonuri...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

interesantul

Well-Known Member
Trenulist
24 Ianuarie 2016
1.584
2
53
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Azi dimineaţă’, pe YMS primesc un buzz de la un amic, şi-mi d㒠o veste electrizantă’.

Cic㒠în 2 ani se retrag DA-urile din circulaţie.
Cic㒠la anumite depouri s-au primit deja instrucţiuni în acest sens.

Nu prea sunt ră’spândac de zvonuri, dar acest zvon mi se pare destul de important, mai ales ca provine dintr-o surs㒠verificat㒠în trecut.

Dar un zvon devine o certitudine când mai sunt 2-3 confirmă’ri din alte surse, aşa c㒠v㒠rog s㒠să’paţi pentru a confirma sau infirma acest zvon.

E.

Mai jos fragmente din discutie:

-Amic
salut salut
in 2 ani de zile CFR calatori
-Eu
BUNA!
-Amic
va scoate DA urile din circulatie
si vor fi inlocuite
-Eu
de unde stii?
- Amic
de la th_th_th_th_th_
- Eu
da sursa
- Amic
mi-a spus
au primit comunicat
- Eu
apoi asta se poate lua ca si zvon...
de la cine?
- Amic
th_th_th_th_th_ de la th_th_th_th_th_
- Eu
de la cine a primit comunicat?
- Amic
de la bucuresti au
primit
m-am gandit sa-micumpar unu
daca le vor vinde la pret de fier vechi
- Eu
spor!
apoi ..........
 
Hai sa zicem ca le retrag (desi sincer ma cam indoiesc). Dar ce pun in loc ? Ca investitii nu prea vad sa faca cefereul in locomotive noi (cel putin la numarul de inlocuitori de DA necesar), sobolani (a se citi desiro) nu stiu cat o sa mai cumpere la cat stim sa le pretuim, folosim si mai ales sa le reparam ...
Dar cum mintea romanului e foarte odihnita si deciziile la nivel inalt nu au nicio logica elementara de bun simt (ci numai logici de genul 'mie cat imi intra in buzunar'), atunci tot ce se poate.
Astept cu interes o confirmare/infirmare a zvonului, ca e totusi destul de important ... om trai si om vedea.
 
Da,

se retrag cele de la calatori, dar asta nu este zvon sau noutate, decizia s-a luat de ceva timp.

Nu e mare scofala, foarte putine trenuri mai sunt trase de DA-uri, si doi la mana nu e normal ca un DA sa traga 2-3 vagoane, trebuie pus un automotor acolo.
CFR are 120 desiro din care mai mult de jumatate sunt trase pe tusa.
 
Total de acord, e penal sa vad prin poze sau pe viu 'ditamai' garnitura de maxim 4 vagoane trasa de un DA sau de un EA, dar totusi exista destule portiuni importante de cale ferata din romania (si pe unde trec trenuri accelerate si rapide) si care nu sunt electrificate (cel mai simplu exemplu constanta-mangalia, brasov-sibiu, si multe altele). Aici cum o sa se rezolve problema tractiunii la trenurile de rang superior cu multe vagoane ?
 
Apoi la C-tanţa , ca şi la Tecuci sau te miri unde mai este nevoie fac transbordare din 10 vag, în 2 Desiro, precum sardelele.
 
macleod a spus:
dar totusi exista destule portiuni importante de cale ferata din romania (si pe unde trec trenuri accelerate si rapide) si care nu sunt electrificate (cel mai simplu exemplu constanta-mangalia, brasov-sibiu, si multe altele). Aici cum o sa se rezolve problema tractiunii la trenurile de rang superior cu multe vagoane ?
de cativa ani pe acolo trag GM-uri. oricum, mai sunt linii neelectrificate importante. probabil ca vor face reviziile la Desiro. deja pe craiova calafat, craiova sibiu, craiova piatra olt pitesti se circula cu desiro., mai e doar cate un personal p'ici pe colo tras de DA-uri (celebrul - cel putin pentru mine - TE craiova calafat)
 
de fapt trebuie sa-mi fac mea culpa, ca de fiecare data bag si GM-urile in aceeasi oala cu DA-urile si nu e corect (or fi ambele LDE-uri, dar atat); la colt 5 minute :p
daca raman GM-urile atunci e ok, ca daca stau bine sa ma gandesc cam pe unde am vazut locomotive de tip LDE, marea marea majoritate erau GM-uri (cel putin la calatori, la marfa n-am fost pe faza); restul oricum nu aveau ce sa caute la garnitura de 3-4 vagoane
si acuma ca sa fiu rau: bey nene astia de la cfr, de abia mi-am luat si eu anu asta un 060 DA si voi le scoateti; o sa ajunga sa ma intrebe lumea peste cativa ani ce e cu locomotiva aia si de ce scrie cefere pe ea, ca ei n-au vazut nciodata asa ceva :D