"Moldovita" cu 230.516 in Bucovina - August 2011

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Bine ai venit pe forum McAlig! Multumim pentru informatie.



Pelerinaj Viena-Cacica cu tren de epoca, de Sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului.

"Flutur a precizat c㒠în Putna va fi pus㒠în scen㒠şi opera „Apus de Soare”. în acelaşi timp, el a ară’tat c㒠pelerinii vor avea la dispoziţie şi un tren de epocă’, acesta urmând s㒠circule pe traseul Gura Humorului – Cacica – Putna. "

http://www.newsbucovina.ro/actualitate/30411/pelerinaj-viena-cacica-cu-tren-de-epoca-de-sarbatoarea-adormirii-maicii-domnului

http://www.youtube.com/watch?v=wEqVD5cJZ0Y&feature=player_embedded

Deja la Suceava se afla garnitura "Mocanita" si locomotiva cu abur 230.516. Din pacate 230.516 este cu cazanul expirat, asa ca abur din parti. Cu toate astea am sa ma duc pana la Cacica sa vad trenul.
 
GeorgHocevar a spus:
Stirea este veche!!!

19 01 2010 - 17:35


:(

Dac㒠v㒠referiţi la asta cu Bucovina, v㒠asigură’m c㒠e de actualitate, colegul Electrica 675 a suprins zilele trecute garnitura de epoc㒠în drum spre Suceava.
http://farm7.static.flickr.com/6133/5999515024_fe98bf5175_b.jpg
 
Buna Georg,

vina mea, totusi eu am gasit ceva stire luna trecuta si cum nu am salvat articolul atunci am dat astazi o cautare pe google, netul asta mare...

Articolul de luna trecuta - 23-07-2011 - Anul XVI, nr. 172 (4770)
http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-07-23/Pelerinii-ciclisti-veniti-de-la-Viena-au-ajuns-ieri-la-Manastirea-Putna

"...El a spus că’, din punctul să’u de vedere, programul „Pelerin în Bucovina” va avea succes, în special dac㒠va fi încurajat pelerinajul, ca form㒠de turism. Preşedintele CJ Suceava a spus c㒠în perioada urmă’toare vor fi organizate mai multe evenimente pentru pelerinii care vor veni la Cacica şi la Putna. ... în acelaşi timp, el a ară’tat c㒠pelerinii vor avea la dispoziţie şi un tren de epocă’, acesta urmând s㒠circule pe traseul Gura Humorului – Cacica – Putna."


Pozele de mai jos sunt de astazi:
G-Mean:44940 a spus:
Didi, cere si ti se va da  :laughing: , 516 se afla in depoul Suceava Nord si momentan este intr;un proces de curatare si vopsire , mai pe scurt pregatire pentru zilele de 14, 15 si 16 august cand va circula:









de pe http://pisti91.myfreeforum.org/posting.php?mode=quote&p=44940
 
Mai oameni buni :D !! Sunt foarte uimit sa vad ca se mai aduce cate o mica cosmetizare la bijuteria asta ! Intrebarea mea e urmatoarea, masina o sa se puna sub presiune sau iar o sa mearga trasa de un DA ?
 
sogard_2003 a spus:
...Intrebarea mea e urmatoarea, masina o sa se puna sub presiune sau iar o sa mearga trasa de un DA ?

Cateva mesaje mai sus:
Gam3 a spus:
...

Deja la Suceava se afla garnitura "Mocanita" si locomotiva cu abur 230.516. Din pacate 230.516 este cu cazanul expirat, asa ca abur din parti...
 
Vali iti multumesc pentru aducere aminte, insa la ultima discutie cu mecanicul masinii acesta mi-a confirmat ca ea poate fi pusa sub presiune dupa o verificare a tevilor , racordurilor si o eventuala inlocuire a garniturilor. Tot de la mecanic mai stiu ca timbrul cazanului e la 12 bar / cm^2 ceea ce am inteles ca este destul de bine si suficient ca aceasta sa poata tracta vagoane.
 
Conform reglementarilor in vigoare locomotiva nu poate fi pusa in presiune decat dupa probarea cazanului cu presiune cu apa rece la p+5 atm iar data fiind situatia actuala (cazan expirat) trebuie redusa presiunea cu 2 atm. Asta in cazul in care reuseste proba cazanului. dar la noi orice este posibil daca dispozitia vine ,,de sus". Totusi sunt curios daca vor fi confectionate si placi noi cu inscriptiile.
 
Florin-Dej a spus:
Totusi sunt curios daca vor fi confectionate si placi noi cu inscriptiile.
am impresia ca partile usor "volatile" au fost luate de pe locomotiva si puse la pastrare in alta parte; din cate vad, sunt parti lipsa si din ambielaj....
 
Florin ai dreptate.. dipozitiile vin de sus intotdeauna. Manlif, mai spuneam eu demult cand am postat poze cu masina dupa ce m-am plimbat cu ea, bielele motoare lipsesc deoarece ele la transport se dau jos si in cazul de fata ele sunt in tender. Despre placute o parte din ele sunt in depoul care gazduieste masina iar o parte au fost furate. Cine le-a furat...nu se stie. Oricum eu ma bucur ca masina asta inca mai e in picioare cat de cat.
 
Salut!Mi-a sarit in ochi placuta cu Uzina de Fier si Domeniile Resita Nr.6-1926
si la o prima lecturare mi s-a parut ceva in neregula,nu avea cum sa fie construita in 1926,avand in vedere faptul ca doar din 1926 s-a inceput constructia de locomotive la Resita,nu putea sa fie a sasea locomotiva fabricata.Asa ca am cautat a cui e numarul acela de fabricatie si corespunde lui 50.246 fosta la Ts,casata in 1992.Numarul de fabricatie a lui 230.516 trebuia sa fie 372-1936.
 
Ceea ce am vazut pe youtube este de neinchipuit. Probabil locomotiva face cateva atmosfere atat cat sa scoata fum si sa fluiere, in rest este impinsa de la roata cu un DHE. Mai ales ca nu are montate nici bielele motoare. Nu mai are placile de identificare. Un kitch veritabil. Bine ca avem reclama lipita pe locomotiva si vagoane. Asta s-a putut realiza. Mi se pare REVOLTATOR!
Chestia asta imi aduce aminte de anul 1991 cand a venit Orient Expresul iar de la Radauti la Suceava a avut in cap pe 50.224 cu tenderul spart din care curgea apa la greu iar de la urma a fost impins cu un DA. Ca sa fie treaba completa pe camera de fum i-au legat o lanterna cu acumulatori in chip de far central...
 
Este in curte la Bega Reparatii Vagoane aici in Timisoara un LDH adus din Bulgaria e vopsit negru, sasiul si boghiurile rosii, bandajele si capacele farurilor albe, mai bine il puneau pe ala la urma trenului.

Asa au facut si la Jimbolia, au pus dupa aburoasa un GM, asta dovedeste fara echivoc recunoasterea de catre CFR ca nu are in dotare o aburoasa pentru asemenea ocazii, ca urmare a campaniei taie si vinde.

Nu ma pricep eu la istoria CFR, dar parca vagoanele sint dintr-o epoca si locomotiva din alta.Nu se potrivesc deloc, nu cumva la locomotiva asta se potrivea garnitura Nostalgia care era prin Timisoara? daca mai exista si aia.

Inscriptiile alea pe vagoane sint lipite sau sint farbuite si care e scopul lor?

In aceasta actiune a fost implicat si omul de cultura?
 
@Dr2005 locomotiva nici nu are montate bielele de la pistoane la roti.

legat de fum, or fi pus vreun aparat dinala de scoate fum in disco sau la concerte :). extragand din context, sunt de acord cu dantm, mai bine puneau locomotiva la coada... sau nu rezistau vagoanele sa ramana la mijloc intre loco cu aburi si ldh la impingere?
 
na-ti-o franta ca ti-am dres-o!

pana la urma o sa pune niste placute trase la imprimanta,ca tot nu isi da nimeni seama...asa cum au facut si cu autocolantele alea publicitare :(
 
S-ar parea totusi ca zilele acestea vor veni meseriasi de la Depoul Iasi care vor monta bielele motoare pentru a putea remorca singura trenul. Vom vedea.
 
Minune mare, locomotiva este sub presiune, are bielele montate. Ca masura de siguranta a fost prezenta si o locomotiva LDH.

Astazi a facut Suceava - Putna, poze pe maine cand ajunge fratele meu acasa. Maine face Suceava - Cacica.