Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

142.044 la Oradea

Avatar utilizator
Elef
Mesaje: 435
Membru din: Vin Mai 18, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Elef » Vin Aug 13, 2010 6:10 pm

Pai uite ca la momentul de fata nu avem unde...in tara
Chiar crezi ca nu se gaseste in Romania vreo firma care sa fie autorizata pentru schimbatoare de caldura la presiune de 16atm?
Ma indoiesc ca nu s-ar gasi...
Chiar nu exista vreun plan al locomotviei dupa care sa fie reconstruit cazanul?Cred ca exista...
Chiar nu se pot instrui mecanici pentru abur?Eu cred ca se poate ....
S-a pus mai intai problema ca nu este cine sa o repare si asa sa ajuns in situatia asta nu invers...cum gandesti tu. Tocmai ca au fost promisiuni cu multi ani in urma dar nu sa materializat nimic. Tin foarte bine minte in 2004 cu ocazia trenului Schwarzmeer Express, directorul STF se lauda ca cu banii castigati cu evenimentul respectiv va repune in functiune chiar pe...ai ghicit 142.044(l-am auzit personal pe peronul garii Episcopia Bihor stand si asteptand trenul). Mai are importanta sa-ti spun ca de atunci nu mai circula nici 150.025 si 140.117 (care rugineste in depoul Sibiu)... sau ca de ceva vreme a fost trasa la gard si 230.516 care zace si ea la BC Triaj cu cazanul expirat si alte defectiuni??? Pai atunci nu esti ridicol cand spui ca "bani se vor gasii" si mai compari reparatia unei locomotive cu aburi cu un diesel???

In primul rand nu am spus ca se vor gasi bani.Am spus-o ca POATE se vor gasi bani.E o diferenta de nuanta daca reusesti sa sesizezi.

In al doilea rand stiu si ce s-a promis stiu si ce mai circula si ce nu.
Oricum precum banuiesc ca stim amandoi in momentul e ca toate locomotivele au cazanul expirat.Dar asta nu un motiv sa le tragi la gard si nici sa le expui in vreo gara.
Tot ce se putea face in momentul asta ar fi fost sa se gaseasca vreo 5 linii intr-o remiza circulara in care sa fie garate locomotivele.Si cred ca nu era imposbil....
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Aug 13, 2010 11:03 pm

Normal ca era bine daca se reconditiona o aburoasa mai degradata, sau de exemplu daca se salva cea de la Curtea de Arges, care a fost taiata, dar nu poti pretinde unor pasionati sa reconditioneze o locomotiva degradata, gratis, oricate pasiune ar avea, asa ca s-a luat cea mai apropiata si cea mai intreaga(nu ma intrebati de ce nu s-a luat de la Cluj, unde sunt vreo 5 la Remaru si una in depou, mai ales ca-i aceeasi regionala, ca doar domnul Erata stie :lol: )
[Link Removed for Guests]
Imagine
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5027
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Sep 30, 2012 10:43 am

Daca am ajuns la Oradea nu puteam sa ratez locomotiva 142.044.

[Link Removed for Guests]
Iulie 2012
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”