Abia astept sa ajung si eu maine la expozitie.
Din cate se pare, Softronic ia serios taurul de coarne. Ma gandesc ca asta era miscarea normala pe care Electroputere trebuia sa o faca inca de prin anii '80 (modernizarea batranului EA). Acum pare cam tarziu. Atat banii cat si tonajele transportate au cam dat de fundul sacului.
Daca in anii '60 volumul de marfuri in crestere a facut evidenta necesitatea unor locomotive mai puternice si asa au aparul DA-ul si EA-ul, oare acum ce face sa se ceara puteri sporite? Inertia? Oare ar fi fost scumpa licenta pentru o bobica? Cred ca Bombardier-ul ar fi dat-o pe o nimica toata.
Romanul nu a fost niciodata un designer inspirat si nici CTRL+C si CTRL+V nu i-a iesit (poate are degetele prea rare). Pe de alta parte, nici neamtul nu are acea sclipire care sa dea o forma care sa rupa barierele timpului, asa ca inspiratia dupa Taurus nu pare o idee prea fericita.
In orice caz, ma bucura initiativa, faptul ca se mai face ceva in tara asta, chiar si la nivel de manufactura. Dupa ce Roman, Rocar, Tractorul, Aro au fost ingenunchiate de propria incompetenta, dupa ce autoturismele produse au un puternic iz venetic, Softronic arata ca se poate misca ceva. Momentul e prost ales, dar asta e. Tot ce sper este sa schimbe macazul cat mai degraba si sa se orienteze dupa nevoile reale ale beneficiarului si nu sa impuna beneficiarului produsul pe care il fabrica ca fiind de fapt singurul din oferta.
Si inchei intr-o nota pesimista: pe roman nu il va schimba nimic, cred ca nici moartea! Cu parere de rau am aflat ca un membru al acestui forum stia de eveniment inca dinainte de a fi pus anuntul aici (iar acel membru nu este cel care a pus anuntul).