Mocanita de la Viseu va circula din luna mai

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Organizarea va fi mai buna la Viseu anul acesta? Cel putin o mocanita zilnic, trenul va pleca la tim


  • Total voters
    0
  • Sondaj închis .

kfbu

Member
O a doua veste buna in anul 2009 (prima este cea cu turul de fotografie) este ca la Viseu sezonul turistic se va deschide in luna mai si cei de acolo par mai bine organizati anul acesta.
Au aparut mersul trenurilor cu abur pentru turisti http://www.mocanita.ro/MocanitaNews.htm si noile tarife (mai mari ca anul trecut ptr ca probabil au aliniat pretul biletelor la cursul euro).
Sa speram ca vor fi cel putin doua locomotive cu abur functionale zilnic!

Pentru prima data de anul acesta exista tren si pe o destinatie mai scurta, numai pana la Novat. Cei presati de timp sau turistii care nu "gusta" drumul pana la Faina pot opta pentru acest tren in una din zile si zdruncinaturile le vor fi mai putine :D
 
http://www.cffviseu.ro/ro/fahrbahn.html
Trenuri speciale

Pentru grupuri, companii, etc. pot fi comandate pe parcursrul întregului an trenuri-charter, dacă e nevoie Âşi cu catering.
O variantă mai convenabilă la preĂž este închirierea unei drezine-automotor care oferă maximum 24 de locuri. Aceasta se poate comanda într-un timp scurt; tarifele diferă în funcĂžie de distanĂžă/durata traseului pornind de la suma de Euro 180.-
Un tren cu abur trebuie comandat cu cel putin 2 zile înainte. PreĂžul diferă în funcĂžie de distanĂžă/durata traseului Âşi numărul vagoanelor începând cu suma de Euro 800.- pe tren.
 
Pentru un moment locomotivele cu abur nu prea functioneaza. Mariuta tocmai 's-a incaltat' dupa cateva luni de reparatie, Elvetia este in pregatiri si curatiri de cuzineti dupa ce a stat in apa si in padure, iar Cozia 1 are probleme de presiune mai tot timpul.
Acum sunt in lucru sustinut sa fie gata pana la 1 martie.
Mai este de lucru si la linie, mai ales pentru intariri si consolidari. Acum pe linie se circula pentru productie, dar cu diesel.
 
Pe langa locomotivele cu abur si automotorul de care, probabil, stiti, ca drezine sunt: camionul galben (Bucegi), drezina granicerilor (TV albastru), drezina VW portocalie, doua drezine Ford particulare (verde si alba)- una fiind cea din imaginea de mai sus.
Sper ca nu am uitat nimic :roll:
Mai era o drezina Aro - galbena, dar nu am mai vazut-o circuland. Anul trecut, in primavara, avea probleme cu motorul. Camionul verde (tot Bucegi) este nefunctional de cativa ani si remizat pe linia de langa atelierul mecanic.
Probabil ati observat ca de cativa ani 'remiza' drezinelor este la iesirea din depou, spre vale. In noua cladire, desi cam stramta, pot incape cele particulare si faimosul TV graniceresc.