TER Tren urban pentru Bucuresti

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florin Tuica

Well-Known Member
Trenulist
14 Aprilie 2016
328
1
Bucuresti
YAHOO
florrinel
LOCATION
Bucuresti
"TER ar traversa orasul de la un capat la celalalt si ar face legatura intre centrul orasului si zonele limitrofe parcurgand rapid distante medii de pana la 60 de kilometri. "

sursa acestui proiect care cu siguranta o sa fie dezbatut:

http://www.facebook.com/group.php?gid=102880300262&ref=ts
http://ter-bucuresti.blogspot.com/

si o schita a liniilor:

http://1.bp.blogspot.com/_J_UIcJ09kUs/SXT8oAySxwI/AAAAAAAAACQ/NLzL7tFChjc/s1600-h/traseu_blog_simplu.jpg
 
Nu e rea ideea! Dar chiar acum, cand scriu aceste randuri, la tv in background, pe langa faza cu Obama se baltacaresc doi tipi referitor la autostrazile din Romania. Asa-i la noi. Berceanu viseaza o retea de 1.000 km de autostrazi in 4 ani HA HA HA....

E necesara TER-ul, dar din pacate no o sa se faca din motivele sus mentionate...
 
Atata timp cat provincia e plina de puerili la care le-a luat mintile mirajul Bucurestiului, care s-ar muta oriunde, numa sa fie in Bucuresti, chiar daca fac 2 ore zilnic pana la servici, cred si eu ca se construieste peste tot, fara sa se tina cont de nimic.
Las ca a fost vizata si Gara de Nord, nu mai tii minte aberatiile cu mutarea ei oriunde altundeva, numa sa se faca blocuri pe Grivita...

Cat despre TER, ideea e foarte buna, se pleaca pe infrastructura existenta, deci nu sunt planuri sf cu tunerluri de zeci de km. Apoi se poate lucra la unirea capetelor din centru, lucru iar foarte bun daca s-ar putea realiza.

O alta idee ar fi unirea directa intre Chitila si Odaile fara acea mare bucla Dincolo de Mogosoaia, mai ales ca a existat o linie industriala pe acest traseu.
 
shoppy a spus:
Atata timp cat provincia e plina de puerili la care le-a luat mintile mirajul Bucurestiului, care s-ar muta oriunde, numa sa fie in Bucuresti, chiar daca fac 2 ore zilnic pana la servici, cred si eu ca se construieste peste tot, fara sa se tina cont de nimic.

Pe langa subiect sau OFF-TOPIC cum vreti sa numiti asta :

Pei Bucurestiul este capitala, este un oras cu salarii mai mari fata de provincie, cu locuri mult mai multe de a te distra etc...

Din cauza navetistilor multi din Ploiesti care lucreaza in capitala fie ei in alte meserii sau chiar ceferisti sunt atatea trenuri Floresti-Bucuresti sau Ploiesti-bucuresti ;)

si acum despre mine sunt student intarziat ( 23 ani ) anul I la o facultate din Buc la zi desi eu am serviciul in Ploiesti. Luni, Marti si Miercuri am cursuri la fac Joi , Vineri si Sambata lucrez , Duminica Liber. Din casa si pana in clasa fac doar 65 minute daca trenul nu are intarziere si nu stau mai mult de 3 minute la metrou si mai mult 3 minute la tramvai. In traficul la orele de varf din capitala se face unii fac cu masina proprie mai mult de 65 min de a ajunge de la servici pana acasa.

din toamna 20 din 25 de elevi pe care ai cunosc foasrte bine toti din aceeasi clasa de la un liceu de "banii gata" din Ploiesti vor ajunge in Bucuresti la studii. Daca i-ati vedea cum vorbesc ati zice ca nici nu trebuie sa se mai prezinte la bac deja ei sunt bucurestenii.

:lautar: :lautar: :lautar:
 
Acu se pune de un protest al microbuzistilor, pe motiv ca RATB a reintrodus cursele in Ilfov. Ce incantati ar fi patronii firmelor de microbuze daca s-ar baga TER!
 
MicrobuziÂşti care se plâng că nu au profit... deÂşi dubele lor merg full. De ce nu au profit? Păi pentru că Âşoferii nu taie bilete Âşi îÂşi însuÂşesc banii călătorilor (biletele, când se dau, sunt ori refolosite, ori trase la copiator).

Cunosc pe cineva (acum lucrează ca Âşofer la R.A.T.B.) care până să înceapă să lucreze la R.A.T.B. (după ce s-a angajat l-au băgat forĂžat în concediu 2 luni din lipsă de autobuze [deÂşi ei casează în disperare]) a lucrat vreo lună pe o dubă de maxi-taxi... fără contract, fără carte de muncă, condiĂžia era să îi aducă patronului o sumă de bani (impusă la începutul zilei), deci la sfârÂşitul zilei să rupă bilete pentru valoarea respectivă, apoi ce depăÂşea suma aia era salariul lui. Cam aÂşa sunt majoritatea Âşoferilor de dube: lucrători la negru, de voie sau de nevoie.
 
De parca nasii de personal nu fac tot lafel. Stiu ei cam cate bilete trebuie sa taie zilnic, si restu ii pastreaza.