accident grav valea calugareasca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
am aflat despre evenimente de pe forum, deoarece nu am urmarit stirile.
Nu trebuie sa fiti suparati pe balbaielile celor de la tv, eu deja m-am obisnuit cu reporteri care nu au dictie si sunt prost informati.
Peste tot se intampla accidente, am vazut reportaje pe discovery cu trenuri din America si din Anglia care au deraiat, cred ca se poate vorbi principial de o oarecare similitudine cu ceea ce s-a intamplat la un moment dat in Anglia, unde au existat niste deficiente de semnalizare ca urmare a impartirii sarcinilor intre diferite "bucati" din transportul feroviar. Ca urmare a evenimentelor situatia s-a remediat in gara respectiva, nemaitinandu-se cont de divergente in ceea ce priveste semnalizarea respectiva.
Ceea ce sper eu este ca s-a tras un semnal de alarma, adica nu se va uita de incident dupa 2 zile, si ca se va incerca evitarea unor alte evenimente in masura in care acest lucru este posibil. Adica ar fi bine sa se mai investeasca putin in sistemul de infrastructura, pentru a putea ajunge incet incet la ceea ce a reprezentat CFRul cu mult timp in urma, adica un sistem de transport singur si eficient. Oameni exista, competente de asemenea, trebuie doar un sistem de guvernare care sa tina seama de aspectele tehnologice si economice ale problemei.
 
stageexp a spus:
Adica ar fi bine sa se mai investeasca putin in sistemul de infrastructura, pentru a putea ajunge incet incet la ceea ce a reprezentat CFRul cu mult timp in urma, adica un sistem de transport singur si eficient. Oameni exista, ...

Din pacte nu mai exista.
Nu mai exista datorita reducerilor mari de personal in urma reducerii traficului.

In plimbarile noastre de documentare am stat in primul rand de vorba cu CFR-istii.
Adevarul este ca nu am fost in statii ce reprezinta noduri feroviare dar nici Calimanesti, Calafat sau chiar Ploiesti - Maneciu nu sunt de neglijat.

Oameni sunt putini. Cele doua sau trei trenuri pe zi, cu exceptia Calimanestiului, au condus la reduceri de personal din "lipsa de activitate".

Asa sa ajuns ca impegatul de miscare sa aiba grija si de una dintre cabinele de la capatul statiei iar in timpul in care nu are de facut nimic sa puna mana pe coasa si sa taie iarba, sa adune peturile si hartiile dintre linii.

Asa sa ajuns la restrictii de viteza iar cei 3 - 5 angajati care se ocupa de intretinerea unui tronson de 50 km sau chiar mai mult sa nu poata face fata situatiei.
 
A, pai io m-am referit la faptul ca exista potential :D
Adica, daca este cazul avem forta de munca sau posibilitatea de a forma alta. Si eu am fost mirat cand mi-a spus o cunostinta de la catedra de material rulant ca acum se circula cu un singur mecanic pe locomotiva.
Fara patriotism insa, tara are resurse, nu suntem un trib fara specialisti. Si asta se vede doar daca arunci o privire pe forumurile de specialitate, unde se vade cate cunostinte au oamenii care posteaza acolo. Vezi foarte multa pasiune, personaje care sunt in stare sa vorbeasca ore despre un model de lokomotiva sau de avion de vanatoare. Deci, mult optimism.
 
Salut Catalin , salutare tuturor,
Fara suparare , dintre toti cei care si-au expus parerile in legatura cu
acest tragic eveniment , tu ai fost cel mai corect. Si eu gindesc ca tine.
Si inca o remarca:,,vorba multa saracie omului''.Pacat de moartea unei
tinere.Sa-i fie tarina usoara. :floare:
 
Domnilor pe cuvant ca mi sa scarbit deja de acest accident. Mai d vreme am aflat ca un bulon de FIXARE A SINEI IN TRAVERSA COMANDA LIMBILE MACAZULUI, tatal victimei care a platit cu viata in acest accident este ba sef de statie in focsani, ba expert in siguranta circulatiei, ba sef de echipa la infra. Despre cauze sa nici nu mai spun: ba sa schimbat macazul sub tren, ba tiganii au furat eclise ba vina mecanicului. Este o tampenie. Acuma ma uit pe o imagine care sfideazalegile unei infrastructuri ferofiare. AFLU CA UN MACAZ ESTE CONTROLAT DE UN BULON!!!!!!!!!!!!!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Ce rol are un simplu element de fixare a sinei in schimbarea unui macaz nu stiu. tind sa cred ca pana si expertii nu stiu despre ce vorbesc: unul anunta ca sa schimbat macazul sub tren, si in secunda urmatoare vad pe altul pozand macazul in pozitia "pe directa". Chiar asa de prosti suntem? In urma acestei imagini pe are vo prezint si voua am hotarat sa trimit un e-mail celei care a scris solicitand sa se documenteze asupra notiunilor de infrastructura feroviara inainte sa prezinte o aberatie publicului.
 
graf03bun.jpg
 
theo a spus:
edit by ForumAdmin

Theo in pare rau sa-ti spun dar Gabi nu a continuat deloc comentariile ci pur si simplu aduce informatii noi,de care unii nu stiau,si a prezentat de fapt ceea ce sa intamplat cu adevarat.

Toate cele bune!
 
Ca om care a lucrat ca Âşi colaborator în presă timp de 5ani pot spune următoarele:
-rapiditatea cu care trebuie să ajungă Âştirea pe post / în ziare este, de cele mai multe ori, în detrimentul calităĂžii informaĂžiei
-titlul este ales în aÂşa fel încât să aibă impact pentru un om cu o cultură medie Âşi sub-medie
CredeĂži-mă că, de foarte multe ori, titlurile articolelor mele erau modificate de redactori ca să corespundă unor cerinĂže pe care considerau ei că trebuie să le îndeplinească. Nu de puĂžine ori, te întrebi cam cât de puternică e legătura dintre titlu Âşi articol
Eu, personal, ascult Europa FM care, de cele mai multe ori informează corect (este printre cele mai decente posturi FM, publicul-Ăžintă al acestui post cuprinzând mulĂži ascultători peste 40 de ani). În timp ce mediafax susĂžinea că acolo era o restricĂžie de 35 km/h, la Europa FM se spunea că:
-restricĂžia era de 70 km/h
-viteza trenului a fost de 68 km/h
 
Ipocrizia celor de la CFR:
S au finalizat cercetarile la accidentul de cale ferata,in continaure concluziile anchetei:
Comisia de cercetare a circumstanĂželor care au dus la producerea accidentului feroviar din data de 10.05.2008, la intrarea trenului Acc. 1661 în HM Valea Călugărească, a prezentat astăzi, în cadrul unei conferinĂže de presă, concluziile anchetei derulate în acest sens. PreÂşedintele comisiei, LaurenĂžiu Dumitru, a declarat că accidentul a avut drept cauză deÂşurubarea voluntară a elementelor de prindere (piuliĂže Âşi Âşuruburi) a casetei de înzăvorâre a macazului.

Ancheta a inclus simulări, teste Âşi probe cu instalaĂžia de centralizare electrodinamică a aparatului de cale Âşi cu materialul rulant, desfăÂşurate în perioada 14-16.05.2008.

Familia persoanei decedate în accident a primit sprijin material din partea Ministerului Transporturilor Âşi a celor două companii feroviare (CNCF CFR SA, CFR Călători). De asemenea, persoanelor rănite în accident li s-au achitat cheltuielile de spitalizare.
Intrebarea se pune astfel:
Daca la ora 16,43 a trecut peste acel macaz nr.9 pe abatuta un tren de marfa si nu sa intimplat nimic?
La ora 16,53 a fost facut macazul pe directa pentru trenul accelerat cum se pot desuruba sururburile in 10 minute involuntar????????????//ramine totul sub semnul intrebari??????????//oare a cata oara?
 
Imi pare rau ca trebuie sa va contrazic dar singur ati scris mai sus"LaurenĂžiu Dumitru, a declarat că accidentul a avut drept cauză deÂşurubarea VOLUNTARA a elementelor de prindere (piuliĂže Âşi Âşuruburi) a casetei de înzăvorâre a macazului" SI SE PARE CA ACESTA ESTE ADEVARUL
 
Se poate ca acel marfar din cauza tonajului,sa fi slabit foarte mult elementele macazului care deja nu erau sigure.Posibil.