Dracula Express (Brasov-Zarnesti)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

BOGDAN I

Well-Known Member
Trenulist
9 Ianuarie 2016
955
2
Brasov
LOCATION
Brasov
Duminica ora 8:30 in gara Brasov peronu 1 , ploua , bate vantul , fum negru , roti imense , ce sa fie ??
Eu chiaun de somn , 2 mecanici rupti de oboseala de atata munca la acea ora ca doar monstrul se trezeste greu dimineata mai ales ca e foarte frig , 5 Grade , si focul se inteteste greu iar parca si carbunii sunt mai grei in lopata .
Ora 9:10 , Sefu de tren frumos imbracat fluiera plecarea si il anunta pe mecanic "Liber pe directa, opriti la gara Bartolomeu .
3 suieraturi scurte , fum , abur , robinetele se invart , regulatorul , frana directa , acul vitezometrului urca incet 10 km/h , 20 km/h .... si ramane la 3o km/ h, mecanicul..... "usor cu Mariuta ca sunt macaze multe si curba'i stransa catre Bartolomeu" vorbeste el cu bestia imblanzita ....
In Bartolomeu oprim 2 minute si primim liber catre Rasnov , ruta trenului este foarte mult timp insotita in paralel de drumul auto Brasov-Zarnesti si astfel pe tot parcusul toti soferi si pasagerii autovehicolelor faceau poze cu ce aveau la indemana , claxonau si nu le venea sa creada minunatia invaluita in fum .
Dupa o scurta oprire de 3 minute in Rasnov , ajungem in Zarnesti .
Aici trenul este garat pe prima linie , si in gara sunt executate o groaza de manevre du 1 automotor , un LDH , cateva vagoane de marfa si o locomotiva portocalie , un diesel nemaivazut de mine pana atunci .
Aburoasa este eliberata de cele 3 vagoane care raman singurele trase la peron pana aceasta isi reface provizia de apa .
La ora 12:00 plecam din zarnesti spre Brasov , admir in viteza (70 km/h) prin geamul monstrului cetatea Rasnovului cetate ce probabil a mai asistat la trecerea unor astfel de monstrii ai aburului .
Intram in gara Brasov cu suiere si pufaituri fiind pozati de toti calatorii de pe peroanele ce asteptau trenurile moderne :cool:

A fost o experienta unica , multumesc insotitorilor de tren si celor 2 mecanici care m-au lasat sa iau parte la aceasta mica intoarcere in timp .

Urmeaza pozele
 
Super pozele, super reportajul si... super subiectul
yahoo.gif
yahoo.gif
yahoo.gif

Nu pot decat sa va invidiez pe voi, cei din partea locului :D, dar tot fac eu cumva sa ajung pe acolo 8)
Intrebari de baraj - mi se pare mie sau locomotiva Pacific a fost cuplata cu cazanul spre vagoane? A circulat cumva cu tenderul inainte?
Splendida zicerea "usor cu Mariuta, ca sunt macazuri multe etc." :D
 
curand...curand...de obicei cei din brasov au mai multe idei excelente...si dupa aia, daca merge preiau si altii.
 
Florinn,

Si toturor celorlalti care au participat la realizare, inclusiv soferul, care a trebuit sa "tina pasul" cu locomotiva: felicitari, este excelent filmul, una dintre cele mai bune "mostre" posibile despre ce inseamna un "Pacific" lansat in plina viteza! Chiar ca ...ati facut-o lata!

Salutari din Constanta,
Dorin
 
si premiul Palm D`or pentru scurt metraj, sectiunea amatori, merge laaaaaaa...Florinnnnnn si nu in ultmiul rand soferului... :aplauze: :aplauze: :aplauze:


Frumos
 
Asa este Claudiu, meritele ii revin in egala masura lui Bogdan care a condus magistral.

Practic a fost si distractiv, Bogdan era cu condusul, eu cu filmatul, cei din spate desfaceau trepiedul din mers in situatiile in care trebuia sa ne oprim repede pentru a trage o filmare de pe loc, apoi repede in masina si fuga dupa urmatorul punct de interes pe traseu, trebuie sa spun ca au fost zone cu gropi sapate pe unde am mers cu peste 100 la ora sa prindem trenul, deci nu stiu cum am fi reusit fara Bogdan, ce sa mai spun de off-road-ul facut pe camp pentru a ocolii o bariera cu coloane lungi de masini.

Totul a fost excelent pana la urma si ne-a placut la nebunie.

In limita timpului disponibil, o sa mai postez si alte filme.
 
cel mai mult mi-a placut filmarea rotilor si a bielelor, cateodata invaluite de aburi...pacat ca fluierul era putin "ragusit"...
 
Si cand ta gandesti ca nu era chiar un Pacific in plina viteza. :-?
Tehnic, acele locomotive erau cele mai rapide locomotive cu abur din parcul CFR, putand atinge viteza maxima de 126 km/h (dupa cum se vede si pe placa de pe marchiza). Pe linia de zarnesti si ingeneral la trenurile turistice viteza locomotivei nu depaseste 60 de km/h.
 
Poti s-o bagi linistit... :p

Doar toti stim ca lui Nea' Fluieran ii place sa mai traga din cand in cand de "batrana doamna".