Plimbare Dracula Express

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
salutare,
stie cineva daca mai circula acest tren? asta vara am reusit sa ma plimb cu mocanita in viseu si as vrea sa trec la ceva mai mare...

mare, mare pacat ca nu se investeste putin macar in excursii cu trenuri de epoca. sunt convins ca si la niste preturi mai mari s-ar gasi foarte multi amatori. astept un raspuns de la voi

salutari
 
"Analogic_fan".....de prin Septembrie 2008, "Dracula Express" a........ramas pe linie moarta.....vagoanele sint undeva aici in Brasov,iar de locomotica nu stiu nimic....daca cineva are noutati despre ele si "starea de sanatate a acestora",il rog sa completeze!
Cu bine.
 
http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/cum-sa-pierzi-200-de-lei-pe-cfr/cn/news-20100310-07410276
 
analogic_fan a spus:
salutare,
stie cineva daca mai circula acest tren? asta vara am reusit sa ma plimb cu mocanita in viseu si as vrea sa trec la ceva mai mare...

mare, mare pacat ca nu se investeste putin macar in excursii cu trenuri de epoca. sunt convins ca si la niste preturi mai mari s-ar gasi foarte multi amatori. astept un raspuns de la voi

salutari


In perioada cand trenul circula si nu era nevoie de bilet erau calatori. Atunci cand a fost introdus biletul de 10 lei nu a mai mers nimeni cu trenul.

Locomotiva 231.065 este in Brasov in curte la Regiotrans.
 
salut. mersi frumos de raspunsuri. este trist si nu mi vine sa cred... pentru 10 lei nu sunt calatori? incredibil... asta vara am fost cu mocanita in viseu unde este mai scump biletul si era foarte multa lume. pacat, foarte mare pacat...
 
Pai da, la Viseu s-a dus doar lumea care vroia sa mearga cu mocanita si normal ca au platit biletul.
La Brasov toti care vroiau sa mearga cu trenul s-au dus in primele saptamani, apoi trebuia promovat calumea, gen inclus in toate brosurile turistice din zona, colaborat cu cei care organizeaza autobuze cu grupuri de turisti la Bran, Rasnov, Peles, dus pliante in toate hotelurile/pensiunile din judet si de pe Valea Prahovei insotite de tichete de reducere 20-30%, daca se duce lipsa de idei sigur mai gasim si altele...
 
Mi se pare ridicol. Germania de ce reuseste sa isi mentina garniturile de agrement active? In 2007 mergand spre munca am vazut ditamai monstru' pufaind in gara. Era o zi ca oricare alta, nimic iesit din comun. N-am apucat sa vad exact ce a sosit ca mi-a pornit trenu', dar am ramas impresionat. Anul acesta sotia mea a avut o experienta asemanatoare Luzern, Elvetia. Intr-o gara statea o aburoasa in functiune. Scopul ei era static (nu mergea nicaieri) dar era un punct de atractie turistica, iar acestia stateau ordonat la coada pentru a urca in postul de conducere.

Altii pot dar noi nu. Mi-e mai mult ciuda mai mult pe faptul ca nu am aflat de acest tren pe vremea cand circula decat pe faptul ca acum nu mai circula deloc. Eu as da si dublu, numai sa am si eu parte de placerea de a circula cu el. Nu e vorba de faptul ca biletul s-a facut 10 lei. Romania e o tara de consumatori (daca nu ma credeti va zic direct "resistence is futile"), ne baga toata lumea gunoaie pe gat iar noi le consumam. Deci, problema e in alta parte, nu la consumatori ci la acele persoane care au fost incapabile sa faca un program de management si marketing functional.

Concluzia? Concluzia pentru mine s-a concretizat de ceva timp: in cateva concedii pe urmatorii ani voi calatori pe la vecinii din UE pentru a calatori cu o astfel de garnitura. Oricum vreau sa merg o data in viata si cu un ICE. Asta e, daca banii nostri nu sunt buni de consumat local ii vom cheltui la alti-n tara.

Oricum, daca aflati vesti cum ca ar circula dati de veste ca aparent la Cluj stirile astea ajung greu.
 
Cu Dracula Express era alt㒠treabă’... numai cei din Braşov sau cu bani de cazare în Braşov puteau s㒠îl folosească’. Pleca la 9 din Braşov, cu 30 de minute înaintea sosirii primului tren de la Bucureşti. Plus c㒠trebuia s㒠mergi de cel puţin dou㒠ori (în zile diferite) la casa de bilete Regiotrans din Braşov s㒠iei biletul, nu se fă’ceau rezervă’ri telefonice sau on-line.
 
231.065

<t>Salut!<br/>
<br/>
Din diferite articole/discutii am inteles ca CFR 231.065 es ultima locomotiva cu abur de incartament normal care mai e in stare de functiune. Am gasit si niste filmulete cu ea de prin 2008. Stie cineva cand vom mai avea ocazia sa vedem aceasta locomotiva in functiune si cam prin ce parte a tarii? De obicei unde este tinuta?<br/>
<br/>
Multumesc anticipat!</t>
 
Am inteles ca este pe la Brasov. la Regiotrans.Are cazanul expirat,asa ca nu se stie daca va mai circula ...vreodata,cu calatori.
 
Pacat. Treaba asta cu cazanul expirat e asa mare scofala? Nu se poate face a revizie generala si gata?

Exista vreo cale de comunicare (forum, newsletter, mail group, etc.) unde daca te inscrii poti afla din timp cand circula prin Romania pe undeva o aburoasa? (nu ma refer la cele de la Viseu de Sus care circula regulat).
 
Nu stiu care firma de transport ar baga sute de mii de euro intr-o locomotiva cu aburi,care ar circula de citeva ori pe an.Ca sa nu mai vorbim ca Remarul Cluj care se ocupa de reparatii la ele a renuntat la aceasta activitate.Traim in Romania ....
:(
 
Chiar asa mult ar costa reabilitarea cazanului? Sute de mii de euro? Daca acum 2-3 ani mai circula, nu poate fi intr-o stare chiar asa de rea.. sau poate?

Am vazut ceva filmulet pe Youtube, unde trei locomotive cu aburi romanesti au participat la un fel de festival al locomotivelor cu aburi in Ungaria:

http://www.youtube.com/watch?v=-pDTawQFRz4&feature=related

Adevarat deliciu sa le vezi pe toate trei in functiune :) Pacat ca n-au reusit sa mentina in functiune macar una.

Am mai gasit un filmulet foarte interesant:

http://www.youtube.com/watch?v=iupkxRvJ4DI

Daca cineva stie de unde se poate face rost de acest DVD cu tractiunea cu aburi din Romania in 1969, i-as fi foarte recunoscator :)
 
Totul costa.autorizarea consta in demontarea cazanului de pe locomotiva si incercarea la o anumita presiune,se face periodic,indiferent daca locomotiva sta sau circula.Despre dvd citeste aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4385
 
Pentru cale "normala" din pacate, tara asta, nu mai are nici o locomotiva cu abur apta de drum, cele care au mai fost, sint cu cazanele expirate si cei care faceau reparatii / verificari / reconstructii de cazane, au renuntat la acest "sport".
Se pare ca ar fi incercari, din partea unor firme "noi" de-a se apuca de "cazane", dar dureaza si ca autorizare si ca meseriasi si ca "
sedevistica" si ca interese. Deocamdata, raminem cu "mocanitele" si sa fim optimisti, fiindca in 30 de zile iesim din criza si ne va pica "raiul" in cap, de bine ce ne va merge sau ne vor mergem fulgii.
 
asta-i procedura normala pentru certificarea cazanului?numai prin demontarea acestuia? :roll: ...mi se pare ciuadat pentru ca sunt cazane in functiune in diverse fabrici,termocentrale etc... unde nu este nevoie de demontare...
inca o intrebare...cine face validarea cazanelor la termocentrale si alte unitati industriale unde sunt cazane in functiune?nu ar trebui sa existe firma acreditata la nivel national?
 
Stiu ca este prevazut la locomotivele cu abur o reparatie cu demontarea cazanului de pe locomotiva.Nu stiu daca certificarea se poate face si pe locomotiva,dar am vazut-o pe un dvd englezesc pe Flying Scotman cu cazanul dat jos si era trimis la o firma pentru reparatie si certificare.