Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Avem cea mai proasta infrastructura feroviara din lume si cel mai mare pret pe kilometru reabilitat, chiar si intre Bucuresti-Constanta e mai scump/km decat tunelul/km de 300 la ora construit de Elvetia prin munti :skul: .
Cei de la Infra nu pot cu o dalta si un ciocan sa mentina vitezele cum erau inainte, asta e deja de 10 ani, normal ca in timp limitele au scazut, limitari si restrictii peste tot, nu se circula constant cu o viteza pe linie, s-au dus vremurile cand facea 5 ore intre Arad si Brasov si stiam toate restrictile :lol: acuma nu le mai stiu intre Arad si Paulis ca sunt prea multe :-x
Rau e ca doar furand banii, cei de la putere continua asa ca-i intereseaza lor sa le fie bine si greu sa schimbi un sistem de hotie generalizata, poate un Vlat Tepes daca vine il schimba, desi vor mintii astia ca e comunist si toti pun botul ca la ultimele alegeri :-?
 
10 trenuri ajung la destinaţie cu întârzieri din cauza unor furturi de cabluri electrice

între staţiile Gră’dinari şi Chiajna, persoane necunoscute au furat aproximativ 4 metri de cablu de la instalaţia de alimentare cu energie electrică’.

CFR SA a anunţat luni c㒠mai multe trenuri care circul㒠pe relaţia Bucureşti - Craiova vor înregistra întârzieri la destinaţie deoarece, între staţiile Gră’dinari şi Chiajna, persoane necunoscute au furat aproximativ 4 metri de cablu de la instalaţia de alimentare cu energie electrică’.

Astfel, trenurile aflate în trafic care vor ajunge la destinaţie cu întârziere sunt P 9342, care circul㒠pe relaţia Giurgiu - Bucureşti Nord, R 794, pe relaţia Craiova - Bucureşti Nord, P 9302, pe relaţia Caracal -Bucureşti Nord, P 9001, pe relaţia Bucureşti Nord - Craiova, R 591, pe relaţia Bucureşti Nord - Timişoara şi R 791, care circul㒠pe relaţia Bucureşti Nord - Drobeta Turnu Severin.

Totodată’, trenurile care au înregistrat întârzieri la destinaţie sunt R 361/2, care circul㒠pe relaţia Stamora Moraviţa - Bucureşti Nord şi care a ajuns la destinaţie cu 176 minute întârziere, Acc 1822, pe relaţia Arad - Bucureşti Nord - Constanţa, care a ajuns în Gara de Nord cu 169 minute întârziere, Acc 1698, pe relaţia Roşiori Nord - Bucureşti Nord - Constanţa, cu 141 minute întârziere şi R 696, pe relaţia Timişoara Nord - Bucureşti Nord, care a ajuns la destinaţie cu 96 minute întârziere.

Potrivit CFR Infrastructură’, echipele de intervenţie se afl㒠la faţa locului şi desf㒺oar㒠lucră’ri de înlocuire a cablului furat, astfel încât circulaţia trenurilor s㒠fie reluat㒠în condiţii normale de trafic.
 
dantm a spus:
Pai cu 140 se circula in Romania pe ici pe colo si in 1979, de ce trebuie asa o lucrare complexa pe Constanta pentru 140 km/h?
Era firesc sa construiasca de fapt undeva o linie de 200-250 km/h. Tocmai am vazut niste poze de prin Turcia. Si ei sint inaintea noastra.

In 2012 Polonia va inaugura linia de 250 deja la ei se circula cu 200km/h si pana in 2018 vor sa se lege de Berlin si au si comandat cateva ICE si inca nu au bani pentru comanda de Pendolino 610..Turcia e la nivel cu Spania aproape si Africa incepe sa ne depaseasca ca infrastructura Yemenu vrea s-a faca 3000 de km de cale ferata cu 300km/h
Se doreste falimentarea CFR Marfa si Calatori si restructurarea lor si sa fie puse pe tava pentru cine trebuie ..Dupa sa vedeti ce bine o sa mearga amandoua si o sa curga si subventile si investitile de la stat
 
Pana si Bulgarii ne-au luat-o inainte.. Ne vor ocoli toate tarile si isi vor face alte coridoare si o sa ramanem noi cu coridoare noastre de 70km/h sa ne mandrim cu ele

Bulgaria invitat㒠de China la construirea unei reţele de mare viteză’

Ministrul bulgar al Transporturilor, Alexander Tsvetkov, a confirmat c㒠invitaţia fă’cut㒠Bulgariei de că’tre China de a participa, împreun㒠cu Turcia, la construirea unei reţele de mare vitez㒠este reală’.
„Este o idee mai veche a Chinei s㒠aib㒠o reţea feroviar㒠de la ei, prin Turcia şi Bulgaria, care s㒠faciliteze transportul mai multor bunuri spre Europa”, a declarat ministrul.
Alexander Tsvetkov a adă’ugat c㒠Bulgaria este gata s㒠realizeze acest proiect şi, în plus, doreşte s㒠colaboreze cu China pentru renovarea tehnologiei sale feroviare.
„Credem c㒠putem coopera foarte bine cu China în aceast㒠privinţă’. … China este foarte interesat㒠de cooperarea economic㒠cu Bulgaria.”
Potrivit ministrului, o delegaţie important㒠chinez㒠se pregă’teşte s㒠viziteze Bulgaria pân㒠la sfârşitul acestui an.
 
srazvi a spus:
Avem cea mai proasta infrastructura feroviara din lume si cel mai mare pret pe kilometru reabilitat, chiar si intre Bucuresti-Constanta e mai scump/km decat tunelul/km de 300 la ora construit de Elvetia prin munti :skul: .


Rau e ca doar furand banii, cei de la putere continua asa ca-i intereseaza lor sa le fie bine si greu sa schimbi un sistem de hotie generalizata, poate un Vlat Tepes daca vine il schimba, desi vor mintii astia ca e comunist si toti pun botul ca la ultimele alegeri :-?

Pai fura toti ca nu patesc nimic pentru ca banii furati merg la partide si dupa au protectie ..

Pe segmentul feroviar, costurile standard pentru reabilitarea unei cai ferate coridor european si pentru reparatii capitale a unei linii de cale ferata sunt de 2,18 milioane euro/ km, respectiv 1,19 milioane euro/ km.
Cred ca sufla cu foita de aur pe sina
 
http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Cum_a_ajuns_fierarul_Gruia_-locomotiva-_tarii_0_368963756.html
 
La Cluj se vor fabrica trenuri Bombardier
http://www.money.ro/la-cluj-se-vor-fabrica-trenuri-bombardier_763636.html
http://ziuadecj.ro/economic/remarul-aduce-gigantul-bombardier-la-cluj--55048.html
 
Daca iar o sa iasa gen desiro si ridicate la rang de mega tren, deja putem sa ne bagam picioarele in cfr, cu ideile lor crete cu tot.
Dar ma rog, poate le vine mintea la cap si ori iese un tren de calitate, inclusiv pentru distante lungi (ca vad ca au vise de astea), ori sunt strict folosite pe distante scurte si medii. Asteptam cu interes ...
 
macleod a spus:
Daca iar o sa iasa gen desiro si ridicate la rang de mega tren, deja putem sa ne bagam picioarele in cfr, cu ideile lor crete cu tot.
Dar ma rog, poate le vine mintea la cap si ori iese un tren de calitate, inclusiv pentru distante lungi (ca vad ca au vise de astea), ori sunt strict folosite pe distante scurte si medii. Asteptam cu interes ...

trenuri AGC arata bine dar ma intreb la ce luam trenuri de 160 sa le chinuim pe infrastructura asta oricum cand se vor duce pe swla bandajele vor sta la gard ca sagetiile..
Si cred ca daca le vor vinde la CFR calatori isi vor pastra niste tarife frumusele pentru metenanta
 
CFR SA va desfiinţa trei regionale CF

Conform unor surse din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, administratorul de infrastructur㒠feroviară’, CFR SA, lucreaz㒠la proiectul de restructurare, prin desfiinţarea a trei regionale. Documentele puse la dispoziţie de surse din cadrul companiei nu precizeaz㒠situaţia angajaţilor acestor regionale. Nu este luat㒠înc㒠o decizie final㒠în ceea ce priveşte reducerea numă’rului de angajaţi, sau când va fi implementat proiectul de desfiinţare a celor trei regionale.
Astfel, din cele 8 regionale, vor mai ră’mâne doar 5.
Regionala Timişoara va deţine 7 secţiuni de linii, Regionala Craiova tot 7 secţiuni de linii, Regionala Bucureşti 11 secţiuni de linii, Regionala Iaşi, 10, iar Regionala Cluj, 10 secţiuni de linie.
Totalul secţiunilor de linie de cale ferat㒠este de 45, iar reţeaua feroviar㒠are 20.161 km de linie.
De asemenea, exist㒠23 de secţii de centralizare şi telecomand㒠şi 19 regulatoare de circulaţie.
Deşi compania a anunţat o licitaţie pentru servicii de consultanţ㒠privind identificarea şi evaluarea opţiunilor pentr strategia de dezvoltare în contextul iniţierii procesului de restructurare a sectorului feroviar, prin desfiinţarea regionalelor, CFR SA deja implementeaz㒠restructurarea

ÖBB vrea înapoi banii daţi pe MÁV Cargo
Compania feroviar㒠austriac㒠ÖBB analizeaz㒠posibilită’ţile de a cere înapoi o parte din preţul plă’tit pentru compania de transport marf㒠MÁV Cargo (devenit㒠Rail Cargo Hungaria), potrivit ziarului austriac „Format”, care citeaz㒠surse anonime.
Unele persoane din conducerea ÖBB stau la îndoial㒠dac㒠a meritat s㒠plă’teasc㒠preţul de 102,5 miliarde forinţi (378 milioane euro) pentru o companie „atât de îndatorată’”. De aceea CEO-ul numit de curând, Christian Kern, încearc㒠s㒠vad㒠dac㒠nu poate obţine returnarea unei pă’rţi din suma plă’tit㒠pe motivul garanţiei şi a lipsei de comunicare.
Potrivit ziarului „Format”, Christian Kern „ar prefera s㒠dea toat㒠achiziţia înapoi dac㒠s-ar putea dovedi c㒠ÖBB a fost informat㒠greşit în mod voit despre situaţia financiar㒠a MÁV Cargo. Dar nu sunt prea mari speranţe
 
Pacat, preferam sa fiu oltean decat la tm cu regionala
Stirea cea mai trambitata e ca Remaru face automotoare Bombardier(stiam ca sunt metrouri dar ma rog, nu va fi prima achizitie prosteasca la CFR :lol: ) de anul viitor, fix de cand incepe CFR sa cumpere o gramada de ele pana in 2018. Desigur in toti acesti ani tot cumpara CFR Calatori toate refuzurile la export pe bani multi, iar la CFR Infra nu se aloca nimic :D
 
Soc si groaza la CFR, noul buget e calculat la o pierdere de 30 milioane de lei, iar cei de la CFR spun ca pierderile estivate vor fi de 6 ori mai mari, asa ca se asteapta sa nu-si primeasca salarile :lol: . Normal, doar nu credeati ca se asteapta sa taie nasii bilete si ceilalti sa nu se mai fure motorina sa scada pierderile.
Ma intreb cat din acel buget e pentru infra si cat pentru locomotive si vagoane de 200 la ora :D
 
Asa cum ziceam luna trecuta, maine 13 noiembrie un tren special cu locomotiva cu abur MAV 424.247 va ajunge la ora 13.30 la Oradea

orarul :
http://www.iho.hu/media/indomedia/cikkfoto/2010/10/101029_foci/gozos-kicsi.jpg

Aceasta este locomotiva:
 
Nu pot sa nu mentionez o "victorie" a capitalismului crancen:

http://www.ziare.com/auchan/stiri-auchan/auchan-deschide-un-hipermarket-in-locul-fostei-electroputere-craiova-1055038

Astept ca in locul 16 februarie din Cluj sa apara Walmart, la Aiud se potriveste Aldi, la pascani este ideal un Lidl, iar pe inelul de la Fetesti, poate sa mearga ciobanul cu oile lui...
 
srazvi a spus:
Pai nu era vorba si la Hunedoara ca de aceea au demontat linia ingusta ca fac un mall :(

unde sa faca mall fratele meu pe dealuri?in locul fostei gari mici activeaza acuma un club..oricum nu stiu cum se poate reabilita zona aceea pentru turism mai ales sa vina straini pentru ca acolo e o zona plina de romi,centre de colectare de fier vechi...

In legatura cu Electroputere sa ii stranga de gat pe fostii care au privatizat in halul ala fabrica de ce nu au incercat n parteneriat cu Siemens Bombadier sa produca sub licenta mai bine au vandut-o la niste arabi si au modernizat cateva locomotive..Cred ca mai au destule capuri luminate sa vina cu locomotiva produsa de la zero..Eu as face la fel cu aproape toate triajele le-as vinde sunt niste cimitire de fier vechi..