Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Stire de la Regio: De la 1 septembrie A Brasov - Constanta si retur va circula numai pe distanta Brasov - Bucuresti Nord si retur si va fi anulat pe distanta Bucuresti Nord-Constanta si retur :confused:
 
am venit ieri de la Constanta cu rapidul de 20.28 sosire in buc Nord,la 19,58 eram opriti in Buc Baneasa,deci am ajuns cu 14 minute mai devreme in Baneasa!!sa mai zica cineva ca CFR-ul intarzie!! :D
 
foarte pacat de regio, din ce ziceau colistasii erau singurii care cat de cat mai faceau ceva de calitate, din pacate insa orele erau destul de prost puse, destul de multi s-au plans de problema asta, dar ma rog, pentru brasoveni si cei de aproape erau ok
bine ca s-a cam dus si sezonul estival, deci probabil nu mai era chiar asa rentabil
bine ca pe bucuresti brasov mai este, sa vedem, daca in vreo 2 saptamani merg cu trenul la munte, poate ii conving pe toti sa mergem cu regio (ca deja de la o varsta nu prea mai se cade sa mai mergi cu nashul)
 
Fragmente din jurnal Timisorean:

<t>Ultimele discuţii purtate de sindicalişti, ministrul Transporturilor şi şefii societă’ţilor de transport feroviar nu au avut nici un efect asupra situaţiei dezastruoase apă’rut㒠în urma intenţiei de a trimite oamenii în şomaj tehnic.<br/>
<br/>
în continuare, personalul care opereaz㒠trenurile din România va trebui s㒠stea cu rândul acasă’, pe 75% din salariu, chiar dac㒠mă’sura afecteaz㒠grav siguranţa circulaţiei. „Discuţiile purtate la începutul acestei să’ptă’mâni la Bucureşti nu au avut nici un efect. La întâlnirea cu ministrul Berceanu şi cu şefii celor dou㒠societă’ţi de cale ferată’, cea de Persoane şi cea de Marfă’, nu s-a ajuns la nici o rezolvare. Deşi liderii de sindicat le-au atras atenţia c㒠personalul de exploatare, atât la Că’lă’tori cât şi la Marfă’, are un numă’r foarte mare de ore suplimentare efectuate, cele dou㒠societă’ţi au decis s㒠menţin㒠ideea şomajului tehnic, în ciuda recomandă’rilor ministrului Berceanu de a se renunţa. Åžomajul tehnic va cuprinde tot ce ţine de siguranţa traficului: personal de pe locomotive, şefi de tren, şefi de tură’. Fiecare om are deja zeci de ore suplimentare, se reduce extrem de mult timpul de odihnă’. Mecanicii de locomotiv㒠nu pot asigura comanda, lucrul dup㒠mai puţin de 16 ore de repaus la domiciliu şi odihn㒠este ilegal. în plus, ei sunt în imposibilitatea efectuă’rii concediului legal de odihnă’”, ne-a declarat Ioan Boloş, liderul sindicatului mecanicilor de locomotiv㒠din cadrul regionalei CFR Timişoara.<br/>
<br/>
Situaţia da fapt este foarte neplă’cută’, oamenii sunt suprasolicitaţi şi pot apă’rea probleme foarte mari. Pentru a intra prin rotaţie în şomaj sunt propuşi toţi angajaţii. Numai în judeţul Timiş, de la CFR Că’lă’tori vor fi afectaţi 2.153 de oameni, la CFR Marf㒠este vorba de 1.700 de oameni. Aici situaţia este chiar mai dificil㒠decât la Că’lă’tori, deja au fost efectuate concedieri pentru 38% din personal. „în aceste zile continu㒠elaborarea actelor pentru depunerea unei sesiză’ri la Inspectoratul Teritorial de Muncă’”, a mai spus Boloş<br/>
<br/>
Situaţia infrastructurii este dezastruoasă’<br/>
<br/>
Zilele trecute, o delegaţie a sindicaliştilor feroviari timişeni a avut programat㒠o întâlnire cu colegii din Ungaria. Spre ruşinea CFR, trenul care a dus oamenii companiei în Ungaria a ajuns la destinaţie cu o întârziere de dou㒠ore şi jumă’tate. în ceea ce priveşte locomotivele şi vagoanele de tren, acestea sunt într-o stare deplorabilă’, mai mult în perioada urmă’toare la nivelul regionalei se doreşte eliminarea unor noi rute de transport sau reducerea garniturilor funcţionale, pe direcţia Că’rpiniş, Ionel, Jimbolia sau Reşiţa-Caransebeş. „Pin aceasta se doreşte favorizarea transportului rutier. Spre Jimbolia calea ferat㒠merge paralel cu şoseaua. Cât de greu va fi ca transportatorii s㒠introduc㒠dou㒠microbuze în plus şi noi s㒠ne pierdem că’lă’torii? în plus, concurenţa auto este neloială’, noi folosim motorin㒠accizabilă’, iar banii colectaţi se duc doar spre şosele nu şi spre calea ferată’”, a mai declarat Ioan Boloş. Despre preconizata scumpire a biletelor de tren, programat㒠în aceast㒠lună’, liderul de sindicat a spus c㒠mă’sura este una neadecvată’, prin aceasta se vor pierde şi clienţii înc㒠existenţi</t>
 
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, l-a numit, joi, 2 septembrie, pe Ioan Valeriu Tric㒠în funcţia de director general al CNCF CFR SA.
Ioan Valeriu Tric㒠a ocupat, din martie 2009 pân㒠în prezent, funcţia de director al Sucursalei Regionale CFR Timişoara. Anterior, în perioada 2005 – 2009, a fost şef al Diviziei Patrimoniu al Regionalei CFR SA Timişoara.
Ioan Valeriu Tric㒠are 41 de ani, lucreaz㒠în CFR SA din anul 2002, fiind absolvent al Universită’ţii Politehnice Timişoara, Facultatea de Mecanică’, secţia Material rulant de cale ferată’.

La o zi dupa, Berceanu a zburat si a venit Anca Boagiu, la care CFR-istii ii spun doamna Boghiu, a mai fost ministra la transporturi dupa Basescu parca. Acuma vorba aia cat de prost sa fie cineva sa fie mai prost ca Berceanu :D ...ca ministru desigur :D
 
http://bloguri.dailybusiness.ro/valentin-gros/altele/minireportaj-cu-pericol-de-moarte-la-cfr-1413 uitati ce sa intampla la calea ferata..........
 
Reportajul dat de Cristy a spus:
Sinele de cale ferata neprinse bine in suruburi pot genera deraierea trenului si implicit riscul de a muri oameni. Acestea trebuie verificate periodic de specialisti (denumiti "picheri" in limbajul CFR). Verificarile nu mai au frecventa "de pe vremuri", pentru ca personalul s-a imputinat, in urma concedierilor succesive. Iar Ministerul Transporturilor se gandeste la un nou val de disponibilizari.

Motivul? Cel clasic: "nu sunt bani". De fapt, bani s-ar gasi, dar ne batem joc de ei. Transparenta in cheltuirea fondurilor europene si bugetare? O gluma. La cativa metri de surubul rupt, un panou anunta calatorii ca acolo se pune in aplicare un proiect de reabilitare.

Verificare se face periodic, mai exact lunar pe toate sectoarele de circulatie, incluzand intrarile la linile industriale care nu au fost scoase din functiune, asta in teorie.

Nu stiu daca principalul motiv ar fi lipsa banilor, sau a personalului.
As clasifica indiferenta personalului si faptul ca multi sunt inapti ca sa le zic asa, ca fiind principalul motiv, de aici urmand sa ajungem la lipsa motivatie muncii prin salarii, implicit bani si personal de activitate.

Oricum, practic se vor semna niste registre completate cu formulari stas, restu' fiind verificat din oficiu, ca deh, asa scrie pe foaie :)
 
http://www.mediafax.ro/social/trafic-feroviar-blocat-intre-timisoara-si-moravita-dupa-ce-o-locomotiva-a-luat-foc-7147990/
 
China construieste, construieste....si iar construieste:

http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/china-reface-drumul-matasii-pornind-din-iran-198954.html

Cica in doar 3 ani va fi gata...wow :!: :!: :!:

Alo, CFR se aude :?: :twisted: :twisted:

Marius.
 
Referitor la Drumul Matasii, se lucreaza, si inca sunt intr-o stare destul de avansata, la traseul Kars (TR) - Tibilisi (Georgia) - Baku (Azerbaijan)
th_ cf National Geografic nr. 9/2010
De la Baku pana la Teheran sunt aprox 600 km. Atunci avem Drumul Matasii cu adevarat traditional care are inceputul in China - Afganistan - Iran - Turcia si bineinteles, ca va merge prin Bulgaria - Serbia - cu ramificatie Ungaria West Europa si Slovenia - Sud Europa.
Asa ca la noi, nu trebuie sa ne facem griji ca va fi de lucru, deoarece pe oriunde trecea Drumul Matasii, sigur nu trecea si pe la noi :)
Pe la noi venea drumul calaretilor de stepa...
 
Societatea CFR Că’lă’tori anunţ㒠c㒠de luni, 13 septembrie, vor fi repuse în circulaţie dou㒠trenuri accelerate pentru a veni în sprijinul publicului că’lă’tor şi, în special, al studenţilor.
Este vorba despre garniturile cu numerele 1945 şi 1948, pe ruta Timişoara Nord - Arad - Oradea şi retur. Trenul 1945 va pleca din Timişoara Nord la 7:30 şi va sosi în Oradea la ora 10:43. Acceleratul 1948 va pleca din Oradea la ora 16:47 şi va ajunge în Gara Timişoara Nord la ora 20:14.

Vestea proasta e ca de azi biletele sunt cu 10% mai scumpe :mask:
 
CFR Că’lă’tori informeaz㒠c㒠tarifele din transportul feroviar de că’lă’tori nu se vor majora mâine, 15 septembrie 2010, documentaţia aflându-se în lucru.

Compania va anunţa în timp util data la care se va aplica aceast㒠majorare.
 
Pentru cei pasionati de drumetie feroviara, va recomand sa cautati la dughenele ce vand presa, numarul 12 al colectiei "In jurul lumii" editata de editura d'Agostino.
In acest numar se descrie Transsiberianul.
Numarul este insotit de un DVD cu un film de 97 minute subtitrat in romana.
 
de la Regiotrans:

<r>INTRODUSE IN CIRCULATIE <br/>
<B><s></s>13 Septembrie 2010<e></e></B>SFANTU GHEORGHE - BRETCU si retur :<br/>
tren 14730 Bretcu - Sfantu Gheorghe va circula permanent; <br/>
<B><s></s>14 Septembrie 2010<e></e></B>ARAD-VALCANI si retur :<br/>
trenul 14159 Sannicolaul Mare-Valcani va circula permanent; <br/>
<B><s></s>15 Septembrie 2010<e></e></B><br/>
SFANTU GHEORGHE - BRETCU si retur :<br/>
tren 14736 Bretcu - Sfantu Gheorghe va circula permanent; <br/>
tren 14735 Sfantu Gheorghe - Bretcu va circula permanent; <br/>
CUGIR – ALBA IULIA si retur :<br/>
trenul 14871 Alba Iulia– Cugir Hm va circula permanent; <br/>
trenul 14870 Cugir Hm –Alba Iulia va circula permanent; <br/>
ODORHEI-SIGHISOARA-SIBIU si retur :<br/>
trenul 14849 Odorhei-Cristur Hm va circula permanent; <br/>
trenul 14830 Sighisoara-Odorhei va circula permanent; <br/>
BRASOV-ZARNESTI :<br/>
trenurile 14707 si 14709 Brasov-Zarnesti vor circula permanent; <br/>
trenurile 14706 si 14708 Zarnesti - Brasov vor circula permanent; <br/>
CAMPU LIBERTATII-BLAJ-TARNAVENI-PRAID si retur :<br/>
trenul 14608 Tarnaveni Vest-Blaj va circula permanent; <br/>
trenul 14616 Praid-Blaj va circula permanent; <br/>
trenul 14620 Tarnaveni Vest-Campu Libertatii va circula permanent; <br/>
trenul 14617 Blaj - Tarnaveni va circula permanent; <br/>
trenul 14623 Campu Libertatii-Tarnaveni va circula permanent; <br/>
trenul 14607 Blaj-Praid va circula permanent; <br/>
trenul 14618 Praid-Balauseri va circula permanent ; <br/>
trenul 14605 Tarnaveni-Praid va circula permanent <br/>
ALBA IULIA-LUDUS-BISTRITA si retur :<br/>
trenul 14504 Ludus-Bistrita Nord va circula permanent; <br/>
trenul 14519 Bistrita Nord-Sarmasel va circula permanent; <br/>
trenul 14501 Sarmasel-Ludus Nord va circula permanent; <br/>
ARAD-VALCANI si retur :<br/>
trenul 14149 Sannicolaul Mare-Valcani va circula permanent; <br/>
trenul 14241 Arad-Periam va circula permanent; <br/>
trenurile 14232 si 14150 Valcani - Sannicolaul Mare vor circula permanent; <br/>
trenul 14242 Sannicolaul Mare-Arad va circula permanent; <br/>
ARAD-NADLAC si retur:<br/>
trenul 14197 Arad-Nadlac va circula permanent; <br/>
trenul 14196 Nadlac - Arad va circula permanent; <br/>
TIMISOARA NORD-RESITA NORD si retur:<br/>
trenul 14449 Gataia-Resita Nord va circula permanent; <br/>
trenul 14457 Voiteni-Resita Nord va circula permanent; <br/>
trenul 14465 Voiteni-Gataia va circula permanent ; <br/>
trenul 14456 Resita Nord-Voiteni va circula permanent ; <br/>
TIMISOARA NORD-PERIAM-LOVRIN-NERAU si retur:<br/>
trenul 14171 Timisoara Nord-Periam va circula permanent; <br/>
TIMISOARA NORD-CENAD si retur :<br/>
trenul 14247 Sannicolau Mare-Cenad va circula permanent; <br/>
trenul 14273 Jimbolia-Lovrin-Sannicolau Mare va circula permanent; <br/>
trenul 14276 Sannicolau Mare -Lovrin- Jimbolia va circula permanent; <br/>
trenul 14291 Biled-Cenad va circula permanent; <br/>
trenul 14294 Cenad-Timisoara Nord va circula permanent; <br/>
trenul 14302 Cenad-Timisoara Nord va circula permanent <br/>
LOVRIN-JIMBOLIA si retur:<br/>
trenul 14273 Jimbolia-Lovrin-Sannicolau Mare va circula permanent; <br/>
trenul 14276 Sannicolau Mare -Lovrin- Jimbolia va circula permanent; <br/>
trenul 14275 Jimbolia-Lovrin va circula permanent; <br/>
BUZIAS-JAMU MARE si retur:<br/>
trenul 14407 Buzias-Jamu Mare va circula permanent; <br/>
trenul 14417 Buzias-Gataia va circula permanent; <br/>
trenurile 14406 si 14410 Jamu Mare-Buzias vor circula permanent; <br/>
trenul 14416 Gataia-Buzias va circula permanent; <br/>
trenul 14418 Jamu Mare - Gataia va circula permanent; <br/>
JEBEL-GIERA si retur:<br/>
trenul 14123 Ciacova-Giera va circula permanent; <br/>
trenul 14124 Giera-Ciacova va circula permanent; <br/>
IASI-DOROHOI si retur<br/>
trenul 14925 Iasi -Dorohoi va circula permanent; <br/>
trenul 14924 Dorohoi-Iasi va circula permanent; <br/>
DOROHOI-BOTOSANI si retur :<br/>
trenurile 14933 si 14939 Dorohoi-Leorda vor circula permanent; <br/>
trenurile 14934 si 14940 Dorohoi-Iasi vor circula permanent; <br/>
FALTICENI-PASCANI si retur :<br/>
trenul 14982 Falticeni-Dolhasca va circula permanent; <br/>
trenul 14983 Dolhasca - Falticeni va circula permanent; <br/>
TG.NEAMT-PASCANI-IASI si retur :<br/>
trenul 14966 Tg.Neamt-Pascani va circula permanent; <br/>
trenul 14967 Pascani - Tg.Neamt va circula permanent; <br/>
<B><s></s>16 Septembrie 2010<e></e></B><br/>
BUZIAS-JAMU MARE si retur :<br/>
trenul 14401 Gataia-Jamu Mare va circula permanent; <br/>
<br/>
MODIFICARI CIRCULATIE TRENURI <br/>
<B><s></s>01 Septembrie 2010<e></e></B><br/>
ACC. BRASOV -IASI si retur– va circula permanent; <br/>
ACC. BRASOV -ARAD si retur– va circula permanent; <br/>
CUGIR – ALBA IULIA si retur :<br/>
trenul 14860 Cugir Hm –Alba Iulia va circula permanent; <br/>
trenul 14861 Alba Iulia– Cugir Hm va circula permanent; <br/>
ALBA IULIA-LUDUS-BISTRITA si retur:<br/>
trenul 14505 Bistrita Nord-Alba Iulia va circula permanent; <br/>
trenul 14512 Alba Iulia - Bistrita Nord va circula permanent; <br/>
ODORHEI-SIGHISOARA-SIBIU si retur :<br/>
trenul 14827 Sighisoara-Sibiu va circula permanent; <br/>
trenul 14828 Sibiu - Sighisoara va circula permanent; <br/>
trenul 14846 Sighisoara-Sibiu are ora de plecare modificata ; <br/>
BRASOV-INTORSURA BUZAULUI si retur :<br/>
trenul 14763 Brasov-Intorsura Buzaului va circula permanent; <br/>
trenul 14762 Intorsura Buzaului - Brasov va circula permanent; <br/>
SIBIU-COPSA MICA-BLAJ si retur :<br/>
trenul 14643 Sibiu-Blaj va circula permanent; <br/>
trenul 14642 Blaj - Sibiu va circula permanent; <br/>
ARAD-VALCANI si retur:<br/>
trenul 14230 Sannicolau Mare-Arad va circula permanent; <br/>
ARAD-NADLAC si retur:<br/>
trenul 14183 Arad-Nadlac va circula permanent; <br/>
trenul 14182 Nadlac -Arad va circula permanent; <br/>
trenul 14195 Arad-Nadlac are orele de plecare modificate; <br/>
TIMISOARA NORD-RESITA NORD si retur :<br/>
trenurile 14442 si 14464 Resita Nord -Voiteni vor circula permanent; <br/>
trenul 14445 Voiteni-Gataia va circula permanent; <br/>
TIMISOARA NORD-PERIAM-LOVRIN-NERAU si retur :<br/>
trenul 14141 Lovrin-Nerau va circula permanent; <br/>
trenul 14160 Nerau-Timisoara Nord va circula permanent; <br/>
trenul 14148 Nerau -Lovrin va circula permanent; <br/>
TIMISOARA NORD-CENAD si retur :<br/>
trenul 14292 Sannicolau Mare-Timisoara Nord va circula permanent; <br/>
BERZOVIA-ORAVITA si retur : <br/>
trenul 14479 Berzovia-Oravita va circula permanent; <br/>
trenul 14478 Oravita-Berzovia va circula permanent; <br/>
CARACAL-ALEXANDRIA si retur : <br/>
trenul 15852 Caracal-Rosiori Nord va circula permanent; <br/>
trenul 15841 Rosiori Nord-Alexandria va circula permanent; <br/>
trenul 15851 Rosiori Nord - Caracal va circula permanent; <br/>
trenul 15840 Alexandria - Rosiori Nord va circula permanent; <br/>
FALTICENI-PASCANI si retur: <br/>
trenul 14980 Falticeni-Pascani va circula permanent; <br/>
trenul 14981 Pascani - Falticeni va circula permanent; <br/>
trenurile 14984 si 14986 Falticeni-Dolhasca au orele de plecare modificate; <br/>
trenul 14987 Dolhasca-Falticeni are orele de plecare modificate ; <br/>
TG.NEAMT-PASCANI-IASI si retur: <br/>
trenul 14964 Tg.Neamt-Iasi va circula permanent; <br/>
trenul 14965 Iasi - Pascani va circula permanent; <br/>
<br/>
SCOASE DIN CIRCULAÈťIE <B><s></s>15 Septembrie 2010<e></e></B><br/>
trenul 14706, 14708, Zarnesti-Brasov vor fi anulate pe distanta Bartolomeu-Brasov si vor circula pe distanta Zarnesti-Bartolomeu numai in data de 15.09.2010, datorita unor lucrari care se vor executa in statia Bartolomeu ; <br/>
trenul 14707, 14709, Brasov - Zarnesti vor fi anulate pe distanta Brasov - Bartolomeu si vor circula pe distanta Bartolomeu - Zarnesti numai in data de 15.09.2010, datorita unor lucrari care se vor executa in statia Bartolomeu ; <br/>
<br/>
<B><s></s>17 Septembrie 2010<e></e></B><br/>
trenul 14706, 14708, Zarnesti-Brasov vor fi anulate pe distanta Cristian-Brasov si vor circula pe distanta Zarnesti- Cristian numai in data de 17.09.2010, datorita unor lucrari care se vor executa in statia Cristian ; <br/>
trenul 14707, 14709, Brasov - Zarnesti vor fi anulate pe distanta Brasov - Cristian si vor circula pe distanta Cristian - Zarnesti numai in data de 17.09.2010, datorita unor lucrari care se vor executa in statia Cristian; <br/>
27, 28,29 Septembrie 2010<br/>
<br/>
CAMPU LIBERTATII-BLAJ-TARNAVENI-PRAID si retur <br/>
trenurile 14605 si 14606 Blaj-Praid si retur vor fi anulate in 27, 28,29 Septembrie 2010 – datorita unor lucrari la linia de cale ferata;</r>
 
Astra Vagoane Calatori va construi vagoane de calatori pentru cehi:

http://www.zf.ro/companii/valer-blidar-va-construi-vagoane-de-calatori-pentru-cehi-7234096