Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eusebiu,am vazut ceva mai sus (pagina anteroiara),ca enumerai "Eon-Gaz"......si aici devin putin "Off Topic".....numai asta nu....atit timp cit inca are monopolul pe jumate de tara (ca as vrea la altul,dar n-am cum,practic.. eventual sa trec la lemne in teracota si cazan cu rumegus-ca bunica mea) fiindca are atitudinea asta de "fara mine nu mai poti" si-l doare-n basca de puterea calorica a gazului la arzator/de compozitia gazului-ca este sau nu uscat si platesti pina la 45 % vapori de apa si alte gaze inerte necombustibile,numai bune sa invirta ceasul/de contoare cu soft ce face singur conpensatie..cind stie el/ca a preluat bransamentul de la magistrala la ceas-facut pe banii tai- "moca' si este stapin pe ce-ai platit/.............etc. Si aici ca si la calea ferata au ramas oameni pe drumuri,dar redistribuirea lor ioc....chiar la paza proprie au venit firme de paza...firme de audit externe..s.a. ,chestie ce s-a vazut imediat in tarife!
Spunea tot aici cineva ca marea problema este sa vorbesti cu "acriturile" de la marfa,daca vrei relatii sau sa contractezi ceva cu ei............este inca tipic.............cit mai ai subventii (si culmea si altii subventioneaza calea ferata,dar o fac cu cap si la obiect,profitul venind apoi din calitatea si cantitatea transportului desfasurat) fiindca bani iti vin,cum-necum;subventia asta este inca "vaca de muls" a tuturor si decit s-o pui unde doare in sistem....mai bine o canalizezi in buzunare proprii si-atunci mai cream un post-doua de sefi........si sefi la stat....nu sef la privat,ca sa se gindeasca,la fel ca tine,de 2-3 ori unde si cum face o plata si cine-l stringe de "momite" daca nu plateste.....Apropo,vezi ca platesti din nou taxa radio incepind cu 15.10 anul curent,datorita lui Boc (noroc ca n-a facut vorbire si de tv.)
Si ce este mai trist, e ca nici cind vrei sa dai o mina de ajutor ca sa mai pastrezi ceva din ce ai nu esti lasat decit cu mari interventii, aranjamente si orgolii deranjate si se poate intimpla ca ce ai facut azi sa dispara peste noapte(chestia cu capra)......si aici ma gindesc la cei care se chinuie pe la Comandau,pe la Sibiu............... :kiss: In rest............fiti OPTIMISTI...nu s-a demolat nici un km de sina/nu s-a dus la topit nici o locomotiva ci au fost trecute la muzeu ca si vagoanele ce reprezinta seria sau modelu/ triajele sint la 80% capacitate folosite/la calatori e ieftin,simplu eficient,confortabil si mai ales sigur si rapid/aparatura de cale e perfecta iar pe sine nu vezi fir de iarba sau tufa care sa-ti intre pe geamul deschis/............S.F.!!!!!!
 
Da, dupa ce l-am vazut eu pe nustiunde si l-am postat dincolo pe forum acum 2 luni, si sigur l-au mai gasit si altii pe portaluri de afara gen leenks.com si l-au mai postat prin romanica, se trezesc si pompieristii nostrii sa dea pe post...
 
Este o locomotiva seria 441, din fosta JDZ, actual apartinand ZFBH ( Zeleznice Federacija Bosne-Hercegovine) identica cu 040-EC-ul de la noi.
 
Sulzer1150 a spus:
Nu, nu e frumos. Pentru ca indiferent care va fi soarta, vorbim de cifre de afaceri, nu de avioane. Degeaba vii si spui ca ai rentabilizat daca pentru a rentabiliza ai taiat, redus, inchis.

E adevarat, pasionatul din tine spune: nu e frumos sa tai, sa inchizi. Dar daca te gandesti din punct de vedere economic, trebuie sa faci acesti pasi. Daca capacitatea a 5 triaje iti este suficienta pentru a prelua traficul existent, atat trebuie sa pastrezi. Mai bine asa decat sa te chinuiesti sa tii sute de oameni si mii de utilaje si linii care nu-si scot banii. E simplu de facut un calcul.

CFR Marfa foarte probabil va fi vandut unei companii straine. Ruinata asa cum e, cu din ce in ce mai putine si mai proaste trenuri va fi "salvata" de printul imbracat in rosu-alb. Guvernantii vor zice: da, uite am facut, am salvat locurile de munca. Dar nimeni niciodata in tara asta nu se gandeste ca oamenii aia vor munci de atunci inainte pentru straini. Ei se vor imbogati pe spatele lor, si pe deasupra banii castigati vor fi dusi inapoi la banci (tot ale lor) drept rate, pentru ca sistemul bancar a avut grija sa fim indatorati pentru multi ani de acum inainte.

Ne gandim oare, de ce au zis acum 100 de ani austriecii care e regula pe tot teritoriul dintre Itcani si Salzburg? Da, pentru ca au avut si au creier. O fac la fel acum si o vor face de acum inainte.
 
A mai luat foc unul.... http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/tren-de-navetisti-in-flacari-la-suceava.html
 
Asa au zis si aia de la Tractorul Brasov, "Nu ne vindem tara, ca-i a noastra, ce th_th_th_th_th_ th_th_th_th_th_ ! ! ! ! ! ! ! !", si au ajuns ca au maruntit-o fin, hala cu hala, si tot au vandut-o.

Sau uite nemtii ce galagie au facut cand s-a mutat fabrica Nokia in romanica, oare alora nu le era rusine sa se lupte pentru locurile lor de munca la un conglomerat strain? Decat asa patriotism cu pantalonii rupti in th_th_th_th_, mai bine ca aia, cu burta plina, civilizatia maxima si patriotismul mai la urma.
 
Decat asa patriotism cu pantalonii rupti in th_th_th_th_, mai bine ca aia, cu burta plina, civilizatia maxima si patriotismul mai la urma.

Mentalitate de ..... mai bine las-o asa.As mai zice ceva si de aia cu civilizatia, dar mai bine ma abtin. Uite-te la francezi, care tot cu comunismul in curte sunt vazuti. La aia merge treaba si n-a fost nevoie sa se farame tot.

Din pacate se pare ca exista unii care orice se scrie, interpreteaza si inteleg doar in modul in care vor sa inteleaga. Imi pare rau.Nu privatizarea e problema dupa parerea mea. Daca unii inteleg asta, sorry. Ideea mea e aceea si anume DE CE e nevoie sa se distruga totul inainte sa se privatizeze ?

Nu se poate privatiza asa cum e si dupa aia daca se distruge sa venim si sa latram "uite ce-au facut aia cu privatizarea lor, au distrus tara !" . Dar nu, e mai frumos sa o distrugem noi, sa mai si pozam in latrai si in ipocriti, urland pe la orice colt ca se distruge, dupa asta o vindem la unii, de la care castigam bani care se intorc inapoi, ca bancile-s tot ale lor.Tare frate !

Pai la asa oameni, cu asa gandire, mi se pare firesc ca lucrurile sa decurga in asa mod...
 
Asta cred ca e sechela mai veche, as face o paralela:
De ce atunci cand se trimite o locomotiva la RK se cheleste totul de pe ea?

Asa a fost si la Romtelecom, s-a privatizat si spaga a fost cativa ani de monopol ilegal legal.
La Dacia nu ma prind care a fost spaga, trebuie sa fi fost si acolo ceva.

Cred ca m-am prins, clasa politica nu e ea distructiva din nascare, dar fiecare guvernare are o droaie de datorii "politice", sigur mai mari decat aia dinainte, datorii care trebuie platite cumva, deci cu CFR Marfa doar se platesc datoriile politice pentru cei care au cotizat la campanie.

Vorba ceea: "Bogata trebuie sa fi fost Romania, daca s-a putut fura atat", si inca se fura, am ajuns sa imi doresc sa fi fost saraci lipiti, o tara desertica asa ca Spania, ca sa se termine odata, sa nu mai fie nimic de furat si sa se apuce odata de treaba.
 
Paralela cu locomotiva e pe langa din start.Se cheleste din cauza lipsei stocurilor de piese ale depourilor.Nu din intentia de a distruge, ci din pura necesitate.Daca sectorul de aprovizionare ar musti de piese asa cum musta pe vremuri, in mod categoric n-ar mai interesa pe nimeni o osie cu locuri plane si coroane uzate ori un motor cu colectoare semiuzate. Acum intereseaza pentru ca nici alea nu mai sunt. Astea sunt vremurile, si aici s-a ajuns. Ma rog, nu are rost sa pierd timpul explicand mai mult, mai ales ca se va intelege tot ceea ce se va vrea.

Clasa politica nu e distructiva din nastere, ci din intentia de a distruge ce-i al nostru pentru a imbunatati ce-i al lor, iar chestia cu datoriile intra tot in categoria asta. Plateste-ti datorii si orgolii la mama ta in curticica nu distrugand un popor intreg, ar fi mesajul meu pentru "datornicii politici".

Din punctul meu de vedere discutia asta e incheiata.
 
Paralela cu locomotiva nu e deloc pe langa, hai sa-ti explic de ce:
- sa zicem ca avem motorul ala cu colectorii semi-uzati, el este oprit in depou si in locul lui se da mai stiu eu ce fost motor carbonizat
- aia de la RK stiau ca trebuie sa primeasca un motor reparabil, in loc de asta primesc un morman de fier vechi in forma de motor
- acum, in loc sa repare un motor, ei trebuie sa puna unul nou
- generalizam situatia la intreaga locomotiva, rezulta ca de la o reparatie am ajuns la inlocuirea majoritatii subansamblurilor
- banii aia care fac diferenta de la reparatie la reconstruire trebuie luati de undeva, asa ca piesele de schimb nu se mai trimit la depouri, ci direct la aia care fac RK
- sau mai plauzibil, RK-ul e mai prost si locomotiva se strica mai repede
- acum sefului de depou i s-ar parea ca face un lucru bun ca pe termen scurt isi tine depoul pe picioare asa cum poate, dar in general face un lucru prost, ca pierderile cauzate de heirupismul si improvizatia lui tot de aceeasi companie se platesc, ca doar RK-ul nu e pa degeaba, sau pe banii altora
- e adevarat ca nimeni nu pleaca cu MT-ul acasa, dar proasta gestiunea e lafel de periculoasa ca si furtul
- si daca tot nu intereseaza pe nimeni, si tot am ajuns sa privim proasta gestiune ca acceptabila, pai pana la furt acceptabil mai e doar un pas
- practic e aceeasi gandire, doar ca nu se trimite o locomotiva la RK, se trimite toata compania, asa ca hai sa o chelim, ca tot o repara strainii pe banii lor
D'asta trebuie sa se distruga!
 
Pai la o locomotiva, poate stii si tu ca RK-ul inseamna inlocuirea TUTUROR componentelor cu unele noi. Tocmai de asta se numeste RK ( reparatie capitala).Ea se face o singura data in viata oricarei unitati de material rulant, indiferent ca e locomotiva, drezina sau vagon. Practic ramane doar cutia , boghiurile si transformatorul/ MD, daca e cazul ( la acestea, reparatia se face diferit de restul locomotivei, au o data scadenta proprie in functie de altceva).

Si sunt societati, cum e IMMR si Electroputere, unde se pun motoare noi, transformatorul se rebobineaza,motorul primeste set nou, etc. Costurile RK-ului sunt aceleasi pentru locomotivele standard, si se ridica doar la momentul in care proprietarul solicita si o fiabilizare care presupune montarea de echipamente de la alte firme ( Softronic, Promat, etc ). Deci tot atat te costa, indiferent daca aduci la RK, o masina din parcul rece ori una care pana ieri a tras un tren international.Componentele vechi oricum se demonteaza si se inlocuiesc cu altele, pentru ca asta presupune RK-ul. Pe vremuri, cele vechi chiar se casau, pentru ca era de unde.Acum unele sunt pastrate pentru a se demonta de pe ele ce e bun.

Multi nu fac distinctia intre RK, RR si RG. Sunt cu totul si cu totul alt tip de reparatii si se fac dupa un proces tehnologic diferit.

De asta comparatia e proasta.
 
Ieri s-a consemnat una dintre cele mai mari intirzieri a unui tren de persoane din istoria moderna. E vorba de un accelerat Constanta - Bucuresti care a ajuns cu 16 ore intirziere. Mai grav este ca trenul a stat o nopate intreaga in mijlocul viscolului din Baragan, cu vagoanele neincalzite. Nu as vrea sa fi fost in pielea calatorilor.
Totusi, tot ieri, Regionala Galati a introdus un tren de ,,salvare'' pentru inconstientii care au plecat cu masinile pe viscol catre Tecuci. Acesta a pescuit majoritatea acelor destepti, chiar putem spune ca le-a salvat viata unora
 
Se putea intimpla sa fi tu intre acei destepti care au avut nevoie sa plece prin zona respectiva cu masina, dupa cum la fel de bine te-ai fi putut afla in trenurile care au intirziat.

Ai impresia ca desteptii au plecat la plimbare sau la facut sex in masina pe drumurile laterale?Poate mergeau la serviciu, poate veneau de la serviciu, ba chiar am vazut ca unii mergeau la dializa, poate ca unii soferi tocmai asta lucreaza transporta marfa de la Buzau la Focsani.

Nu crezi ca vazind amploarea fenomenelor meteo autoritatile trebuiau sa ia masuri de evacuare a persoanelor?

Stii cam cit de stufos este un plan SVSU (ISU) pentru situatii deosebite?Stii care sint efectele controalelor daca nu ai totul asternut pe hirtie, ce utilaje pot fi rechizitionate, ce cladiri se preteaza la adaposturi, ce magazine sint in zona pentru procurarea de alimente, cine raspunde, care e componenta, mijloace de comunicatie, dotare cu utilaje proprii, tot
tot,tot pentru gheata, viscol, grindina, cutremur, inundatii, incendii etc, etc?

Asadar autoritatile trebuiau sa actioneze pentru desteptii aia.

Dincolo, pe calea ferata, plugurile care zac in Gheorghieni, Tulcea, Caracal, Deva etc precum si cele tip Faur trebuiau verificate din timp. sa fie in stare de functionare(eram in liceu in 1988 si astia scoteau vara plugul il porneau si il miscau prin depou), trebuiau sa aiba locomotive diesel in rezerva sau eventual conventii cu privatii pentru astfel de cazuri (desi cred ca se puteau aplica normele ISU pentru a gasi locomotive de la oricine) trebuiau anulate trenurile cu plecare spre zona calamitata imediat, pentru a permite accesul la trenurile ramase. Nu trebuia expediat un tren care a ramas in Sarulesti cind deja era unul in Lehliu si altul la dracu dincolo in alta gara.

Se ajungea la ele si se imbarcau toti intr-o singura garnitura care sa ii duca pina in prima locatie in care se puteau asigura conditii despre care am spus ca se cer in planul SVSU, pentru a fi cazati peste noapte.

Trebuia un pic respect pentru acei oameni destepti care s-au gasit sa fie in trenuri.


Sa nu uitam ca circula trenuri si prin Siberia.Sa nu uitam cind au fost construite liniile in cauza, erau aceleasi fenomene daca nu mai grave.
Sint carti in care gasim transee, sapate in zapada ca sa poata circula trenurile cu aburoase, sa nu uitam de zapezile de la Faurei.

Am scris pe alt forum: daca erau aceste fenomene inainte de alegeri?
Scoteau avioanele si turau motoarele sa topeasca zapada?
Sau te pomenesti ca daca n-au platit rovigneta nu au fost urcati in trenul special de la Galati, basca au mai platit si bilet. Sau poate au mers cu nasul.

Nu stiu care sint mai destepti?