Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu am inteles ca vrea sa faca alta cale ferata (magistrala cu 2 sensuri) si nu autostrada. Initiativa nu ar fi rea, insa mai intai sa vedem noua cale ferata facuta apoi sa desfintam pe cea veche.
Mira-m-as!
Nu au fost in stare sa electrifice o amarata de linie incat sa nu se mai schimbe locomotiva in Constanta....
 
sa nu ne facem singe rau degeaba! ati vazut pina acum macar o persoana din administratia acestei tari care sa vrea sa faca ceva cu adevarat? daca nu iese ,,cascavalul gras", nu se misca nimic... iar atunci cind cascavalul iese, iese tot si nu mai ramine nimic si pentru investitie, fie ea sosea sau cale ferata. ia uitati-va la autostrada aia mare care ar trebui sa vina din vest! aaaa..... nu o vedeti?!? nici eu! dar banii s-au papat!

si apropo, este o locomotiva de cale ingusta in parcul Tineretului. a cazut prada copiilor! poate de aceea nu ati vazut-o! era acoperita! cu copii! :D
 
Se banuieste ca asa zisa modificare a traseului are ca scop o afacere cu improprietariri de terenuri in statiuni. Linia va trece prin cimp prin zone care acum nu valoreaza cine stie ce, iar despagubirile vor fi terenuri in statiuni foarte probabil.....


Logic vorbind eu merg cu trenul la mare la Eforie sau la Costinesti nu la Dulcesti sau Moinesti. Cum ajung oamenii din cimp pina la statiune?
 
Pai da, Infra nu e in stare sa electrifice/automatizeze cel mai circulat ciot de linie simpla din tara, care mai are si doar 30km, si el viseaza la construirea de noi magistrale cu 2 fire.
Vorbeste si omu ca sa-l auda alegatorii ca are idei bune.

Cauta un pic pe forum ca s-a discutat de locomotiva din Tineretului.
 
Idei de genul asta cred ca sunt singurele cu sanse mari sa se puna in practica. Nu pentru ca cineva e snob, ci din simplul fapt ca terenurile pe care actuala linie este amplasata valoreaza sume cu multe zero-uri. Daca se desfinteaza linia, pariez cu viata ca alta in loc nu se va face.Si chiar daca prin absurd se va face, bani cu ea sigur nu se vor produce. Pentru ca desi pe linia care e acum se merge cu 40, in sezon se scot foarte multi bani cu ea.

O intrebare ca fapt divers : face parte din magistrala 8, da ? Atunci de ce nu se modernizeaza si electrifica si ea, ca tot e ocazie acum, cu Bucuresti-Constanta ? O repari si o electrifici, o dotezi cu bloc de linie automat si nu mai mergi cu 40, mergi cu 80-100.Nu e mai simplu sa modernizezi ceva ce deja ai, decat sa strici si sa o muti prin cine stie ce coclauri pe unde nu circula nici bunica ? Aaah...ce dobitoc sant...stai ca suntem in Romania ! Scuze !

In alta ordine de idei,haideti sa fim seriosi. Multe alte chestii puteau fi facute..s-a preferat modernizarea liniei de Constanta care era totusi acceptabila. Costurile pana acum sunt cam 800 de milioane de euro. De banii aia dublai si electrificai Oradea-Cluj, terminai Valcele-Rm Valcea, uneai 403 cu 504 si terminai de electrificat 704 si 800-le.

Sa nu creada cineva ca aceste lucruri vor fi facute vreodata.Ca daca s-ar fi facut, se facea ceva in astia 20 de ani....
 
Apropo de fazele astea tin minte ca atunci cand au fost alegeri la primarie in Bucuresti pentru sectoare era unu care prommitea ca face metrou in Drumul Taberei.. din cate am vazut au venit alti politicieni care se folosesc de ideea asta, din nou. deci ca o concluzie zic eu, poate copii copiilor nostri or sa faca ceva, pana atunci numai vorbe si promisiuni. habar nu avem pe cine alegem, unul nu e mai bun, nici macar unul. Incepand de la presedinti si terminand cu primarii celor mai mici sate din tara. Cu tot cu candidatii pentru posturile enumerate mai sus.

Tot ce o sa vedem o sa fie numai carpiri la actualele carpiri care au fost carpite peste carpeala de dinainte de a fi carpite de catre cei ce le-au carpit cu multa vreme in urma............ :pig:
 
Portiunea Constanta-Mangalia nu a fost niciodata considerata ca fiind importanta( si cam asa este).Daca inainte de '89 poate ca se gasea un motiv pentru dublare si electrificare cu portul si santierul naval de la Mangalia, acum la traficul actual nu mai este nici unul.Singurul trafic mai serios este vara cand vin trenurile cu gigei la mare.Pentru care nu se merita ditamai investitia.....
In rest ce ar fi sa acceptam faptul ca transportul pe calea ferata are probleme( nu numai la noi, cine se uita pe Bahn-Tv vede acest lucru), ca nu se pot salva toate locomotivele cu aburi si malexele si alte chestii(normal e ca din fiecare serie sa se pastreze niste exemplare pentru expunere intr-un muzeu si functionat cu trenuri nostalgice), ca minunile tehnologice din domeniul feroviar in majoritate sunt ori licente ori chestii copiate si lista poate continua....
 
Ura, sa traiasca si sa infloreasca scumpa noastra patrie rromania.
Sincer pe mine chiar nu ma mira deloc stirea asta, poate cel mult ca sunt doua 2 ore si nu 3 (probabil inca o ora vom pune la intarzierea trenului, nu la mers).
Asteptam cu interes comercializarea elicopterelor personale portabile, ca vad ca pe feroviar si rutier s-a ales si s-a depus praful.
 
Din pacate, in lipsa fondurilor alocate reabilitarii infrastructurii, singurul lucru ce ramine de facut este reducerea vitezei. Iar din reabilitarea infrastructurii feroviare se poate ciupi infinit mai putin decit din reabilitarea unui drum comunal sau judetean. Deci...
 
Cred ca mai degraba este actualizarea timpilor de mers din mersul trenurilor cu realitatea deja existenta din teren. Pe anumite sectii intarzierile sunt deja o constanta.
Pe sectia Bucuresti-Brasov, chiar daca nu este nici un eveniment (deranjament) feroviar, intarzierile de 30 minute sunt constante la multe trenuri.
 
Seara buna,

Ieri pe la orele 21, veneam din Petrosani, pe o vreme scarboasa si urata...cum pe la Calan ploaia s-a mai domolit am facut o scurta pauza pentru o tigara, cum stateam afara sa-mi "clatesc" ochii, intamplarea face ca pe calea ferata de langa sosea sa vina usor un tren marfar, cred ca era incarcat cu carbune pentru termocentrala Mintia si era plin pentru ca viteza nu depasea 20 km/h, dar dupa ce urmaresc eu tot trenul cum trece pe lanaga mine brusc raman masca cand la capatul trenului era cuplata o locomotiva, pe care eu unul nu am mai vazut asemenea tip de locomotiva prin Romania.

Scuzati nepriceperea mea in a deosebi toate tipurile de locomotive, dar aceasta locomotiva, cred ca era un siemens?????, semana foarte bine cu un Taurus. Oricum era de culoare deschisa, alba, avea luminile stinse, exceptand farurile din spate, mai mult pentru semnalizare.

Acum sunt curios ce tip de locomotiva ar putea "lucra" pe traseul Simeria-Petrosani
 
locomotiva prezentata de shoppy seamana foarte bine cu ce am vazut eu ieri seara, si dupa cum spuneam locomotiva era impingatoare iar tragatoare era un LE...6 osii, vagoanele erau de tipul http://www.cfrmarfa.cfr.ro/COTIF/PRODUSE%20CIT/2.5%20LISTA%20DE%20VERIFICARE%20PENTRU%20APLICAREA%20SIGILIILOR%20PE%20VAG%20SI%20UTI_01.11.2005_files/image004.jpg daca bine-mi aduc aminte...alea de carbuni arata altfel.

Inmatriculare nu am vazut si nici numere...cat despre locomotiva... :x :x :x
 
Este una dintre cele 2 Siemensuri de la CTV (Cargo Trans Vagon), vezi reportajul lui Mishu88 de la Zilele Feroviare pentru mai multe detalii.
Vagonul din poza ta este un Eaos, daca erau toate gri atunci era garnitura de fier vechi a GFR-ului.
 
buna, multumesc pentru completari si lamuriri, azi am avut iarasi ocazia sa ajung prin zona si am putut vedea foarte bine ca vagoanele erau pline de carbune iar locomotiva tractoare era de la Servtrans iar cea impingatoare era in vechile culori CFR (gri cu dungi)...pe langa vagoane de carbune mai erau si vagoane cisterna...din pacate nu am mai vazut nicunul dintre cele 2 siemens-uri...