Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
http://www.realitatea.net/circulatia-trenurilor-spre-si-dinspre-estul-tarii-se-desfasoara-pe-ruta-ocolitoare-chitila-buciumeni-mogosoaia_652332.html
 
Gabi_Todoran a spus:
http://www.realitatea.net/circulatia-trenurilor-spre-si-dinspre-estul-tarii-se-desfasoara-pe-ruta-ocolitoare-chitila-buciumeni-mogosoaia_652332.html

O sa fie zile de sarbatoare atunci cand nu vom avea accidente care deranjeaza circulatia trenurilor. :mask:
 
Metalurgica Aiud toarna rotile pt. Desiro , defapt este cel mai mare furnizor de materiale pt .industria feroviara de la noi din tara .
Livreaza materiale pt. Remarul Cluj , Brasov, Sibiu.
Totul se face sub atenta supraveghere a personalului de la Siemens , precum si celor de la AFER de unde au primit si autorizatiile de lucrare pt. asa ceva.
Au autorizatiile TUV , SEH de la München , precum si cel de la AFER.
Sint singurii din Romania cu asemenea autorizatii care dupa cum am vazut sint valabile pina in 2013.
Acestea le-am vazut si discutat zilele acestea , aflindu-ma cu probleme de servici la respestiva intreprindere.
Si cum gara din Aiud se afla chiar in fata acestei uzine iata si o poza cu gara Aiud.
 
Saptamana si accidentul:
http://www.realitatea.net/news-alert--un-tren-accelerat-s-a-ciocnit-cu-o-locomotiva--in-bistrita-nasaud_654302.html

http://www.antena3.ro/stiri/romania/un-accelerat-a-lovit-o-locomotiva-in-muntii-rodnei-exista-mai-multi-raniti_84042.html
 
Sorry de offtopic, dar are legatura cu calitatea stirilor de pe p(r)osturile de tembeliziune din ziua de azi. Vedeam ieri pe antena3 (parca si pe 1 la pranz, dar nu bag mana in foc) o stire minunata cu cel mai prost hot ever care intra in nu stiu ce super market si apoi nu mai are nicio sansa sa iasa. Stire de senzatie, intr-adevar, chiar daca ar fi doar la capitolul divertisment. Ar fi o stire foarte misto, daca din intamplare nu stiam de filmul respectiv de vreo cel putin 2 ani, si pe care l-am vazut de nu stiu cate ori ca mai primeam linkul din cand in cand. Oare imbecilii aia de jurnalisti (stiu, cam multe acuze, dar cred ca le merita) chiar nu mai gasesc nicio stire mai noua si baga umpluturi de astea vechi si rasuflate la greu ?
Asta exact apropo cu 'perlele' de la bac, perle ce in fiecare an sunt date cu copy si paste de prin anii precedenti, asa, ca sa ne justificam banii pe articol, si te apuca durerea de cap ce are sula cu prefectura (mai pe romaneste ce are agripina cu subiectul de anul x, care era ceva cu prima noapte de razboi).
Asa ca un mare sictir jurnalistilor minunati pe care ii are aceasta tara minunata.
Iar cu accidentele de tren ... ce sa mai zicem, in curand cred ca vom deveni atractie turistica pentru amatorii de senzatii tari: le oferim o calatorie cu trenul cu accident gratis la pachet, garantat 100%. Ai de capul nostru, si ma mai intreb de ce as circula cu trenul prin tara asta ... :(
 
Romania online a spus:
Locomotiva care s-a ciocnit cu trenul accelerat în Bistriţa-Nă’să’ud a să’rit de pe şine
Accidentul feroviar care s-a produs la intrarea în satul bistriţean Romuli s-a soldat cu patru ră’niţi, potrivit unor martori oculari care au sunat la 112, iar locomotiva care s-a ciocnit cu trenul accelerat a să’rit de pe şine, potrivit primarului din Romului.
Un grav accident feroviar s-a petrecut pe calea ferat㒠care leag㒠Salva de Vieşu, trenul accelerat care circula pe ruta Timişoara - Sighetu Marmaţiei ciocnindu-se de o locotomotiv㒠care mergea dintre Sighetu Marmaţiei spre Salva. Accidentul s-a petrecut la intrarea în satul Romuli.

Patru ambulanţe de la Serviciul Judeţean de Ambulanţ㒠Bistriţa-Nă’să’ud au fost trimise la locul accidentului. Primarul comunei Romuli, Ioan Moniţa, a declarat c㒠s-a deplasat cu toate echipajele de intervenţie pentru situaţii de urgenţ㒠din comun㒠la locul accidentului.

"Locomotiva este să’rit㒠de pe şine, trenul, nu. Nu ştiu ce s-a putut întâmpla. Am gă’sit un bă’trân lovit mai grav la cap, are o plang㒠de 6-7 centimentri, i-am dat noi primul ajutor, dar am înţeles c㒠mai sunt înc㒠trei persoane ră’nite. Le că’ută’m acum prin tren. Calea ferat㒠e blocată’, nu cred c㒠se va putea debloca mai repede de trei-patru ore”, a spus Moniţa.
De acum, cand se strica o locomotiva si vine una de ajutor, fugiti :D
 
Lol, vorba colegilor mei de servici, locomotiva a mers corect, dar cum sinele nu mai existau ... ghinion.
Cred ca deja in curand nu o sa mai fie saptamana cu accidentul feroviar, ci ziua si accidentul. In prezent suntem foarte aproape de target, cu un accident cam la 2-3 zile (pe medie).
Sa multumim din inima primului marinel al tarii si vasnicilor lui mateloti, cu dedicatie muzicala (parazitii - de ziua ta, binenteles varianta necenzurata).
 
macleod a spus:
Sa multumim din inima primului marinel al tarii si vasnicilor lui mateloti, cu dedicatie muzicala (parazitii - de ziua ta, binenteles varianta necenzurata).

:aplauze: :aplauze:

Asta ar trebui gravata pe o placa de marmura, incadrata cu rosu si prinsa in suruburi pe peretele frontal al garii de Nord !
 
Ia uitati acolicalea:

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/874562/Datoriile-istorice-distrug-patrimoniul-CFR/

Vindem tot de la CFR, nu scapa nimic...deja asta e o stire veche in lumea asta noua de furtisaguri :( ......corbii stau la panda....ei asteapta...au timp....

Eu nu inteleg....oare pana cand atat jaf ?
Se fura si pe timpul lui Ceasca, dar nu in asa hal.....
Marius.
 
Asta imi aminteste de ce-a raspuns Boc cand a fost intrebat "Ce masuri ati luat pentru prevenirea gripei porcine?":
"Da, se va construi autostrada intre Arad si Timisoara iar termenul de finalizare este 2012" :D

Deci la ce sa ne mai asteptam in afara de decaderea contiunua a CFR-ului :-|
 
Cateva noutati din noul mers :D

-1621 va merge de la Buc pana la Sibiu prin Medias
-827 va merge la Cluj si va avea grupa de Sibiu din statia Copsa Mica
-1721 se repune in circulatie cu plecare la 13:45 si sosire in Sibiu la 20:11 la fel cum era inainte prin Caracal
-se pune dinou in circulatie Galati-Brasov acc 1731
-se pune dinou in circulatie Craiova-Cluj acc 1831
-cele 2 ic Cluj-Arad respectiv Cluj-Timisoara vor devenii rap
-pe valea oltului sagetile rapide devin accelerate
-Bucuresti-Galati trenurile circula prin Urziceni mai putin unu care circula prin Ploiesti
mai sunt si altele dar cam asta am considerat ca ar fi mai importante..........
 
karpaty a spus:
-Bucuresti-Galati trenurile circula prin Urziceni mai putin unu care circula prin Ploiesti
mai sunt si altele dar cam asta am considerat ca ar fi mai importante..........

Åži toate au trasat㒠variant㒠prin Ploieşti - Buză’u. Probabil în funcţie de numă’rul de că’lă’tori şi de dispnibilitatea locomotivelor GM.
 
http://www.adevarul.ro/articole/doamnele-din-locomotiva.html
http://www.adevarul.ro/articole/slatina-oltenii-nu-mai-vor-sa-mearga-cu-trenul.html
 
Nici nu am terminat de citit si observ cite ceva,
Trebuie s㒠fac㒠o revizie exterioar㒠a trenului
Åži lista cu “trebuie” continu㒠la nesfârşit:...s㒠schimbe corect macazele la intrare în gară’

Trenul 1896, treci pe direct㒠la Balş!”, transmite prin staţie impiegatul de la Balş, anunţând astfel c㒠e liber㒠calea şi c㒠nu trebuie schimbat macazul
Afar㒠s-a întunecat deja şi trenul a început s㒠alerge tă’cut, ţinându-şi de urât cu un pufă’it ră’cnit, de intensitate crescândă’, provocat de piciorul fin al Danei care apas㒠pe pedală’.

Imi aduc aminte ca intr-o zi am circulat cu trenul si am vazut mecanicul cum facea o revizie exterioara a trenuluiiar lacatusii una interioara.
Dupa ce am plecat la prima statie am intrat in abatere drept pentru care mecanicul a coborit si s-a dus sa schimbe macazul.Nu stiu cine l-a schimbat dupa aceea probabil urmatorul mecanic.

Apoi trenul a inceput sa se smuceasca iar acum imi dau seama ca din cauza ca piciorul mecanicului nu era asa de fin ca al unei doamne si nu accelera cum trebuie.Si mai se auzea si un pufait ca la aburoase.

intr-o halta un ceferist astepta cu cafelele facute.Avea un bar deschis in fosta cladire a statiei acum proprietate privata.

Traiasca scumpa noastra patrie Republica Socialista Romania.
 
http://www.adevarul.ro/articole/cluj-viata-lor-e-un-tren-ziua-in-vagoane-noaptea-la-cuseta.html

Bunicuta de la Sf. Gheorghe:
http://www.realitatea.net/consiliul-local-sfantu-gheorghe-a-platit-60-000-de-lei-pentru-o-locomotiva-cu-abur_659792.html
 
Si la Bucuresti Calatori a fost lafel, cu vagonul de dormit, dar mi se pare ca au avut voie sa dea drumu la aerul conditionat.