Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Datorita bunavointei prietenului nostru Hubert G Koniger aflam ca DB AG intentioneaza sa cumpere ROMTRANS.
Aricolul e din Financial Times :
 
felicitari pentru fotografii.....Bo'Bo' 20 si in special Bo'Bo' 19 ma surprind si pe mine.... pede alata parte mi se pare aiurea atita timp petrecut la granita..aiurea...pentru aprobari...
 
Nu inteleg de ce te surprind din moment ce CFR are in parc aceste locomotive de exact 35 de ani. E adevarat ca ale noastre sunt vopsite altfel.
E impropriu spus BoBo 19 si BoBo 20. La sarbi au facut parte din clasa JZ 441, BoBo 19 si BoBo 20 e altceva...
 
timp petrecut la granita...3 zile...pentru a avea acces pe teritoriul Romaniei...si acum asteata daca am citit corect comisie pentru masuratori....stiu ca sint surorile 43 si 44 CFR....cu Bobo 19 si Bobo 20...nu sint deloc lamurit...poate se refera la sarcina pe osie...dar ma surprinde...e acceasi serie 441-700...
 
Pai daca nu erau acelasi model, probabil ca dura o luna pana la primirea aprobarii :| . Asa doar se masoara daca respecta modelul...
 
hmmm...din cite stiu...nu sint primele 441 intrate pe teritoriul Romaniei pentru a fi duse la reparatii.....sau probabil de fiecare data e nevoie de o noua aprobare..
 
Si odata ajunse la Craiova vor veni baietii cu galeti de chit sa le tencuiasca(chituit ar fi sublim!), apoi nea' Gica cu trafaletul de lavabil si pe nota de plata apare: motoare varza schimbate roti inlocuite carapace urata facut loc la alta si mai urata uns pe unde-o trebui si :VALEA! Salut!
 
Mecanicii sarbi erau deja scarbiti de tot ceea ce inseamna Romania, din cate am inteles de la ei numai la noi trebuie comisie pt a intra in tara, in alte tari vecine(Ungaria, Bulgaria) nu au absolut nici o problema...
Pe de alta parte am mai aflat ca o sa fie legate la un marfar pana la Timisoara, apoi la un alt marfar pana la Craiova si ca trebuie sa mai astepte o noapte si in Timisoara...e de toata jena.....
 
d-le obiwan trebuie sa te instiintez ca lucrurile nu stau tocmai asa cu reparatul locomotivelor .sarbii au fost multumiti de reparatiile efectuate in societatea unde lucrez.ca au existat si nemultumiri este alta poveste.nu poti sa-impaci pe toti.de vreo 10 ani de cand lucrez la aceasta societate am tot reparat locomotive sarbesti si apoi muntenegru.mai nou de ceva timp se cere sablarea cutiei si urmata de chituire pt retusuri cu chit auto.ca sa nu mai zic ca dupa sablare se grunduieste imediat cu un grund special anticoroziv.lucrarile sunt luate in primire pe fluxul de reparatie de catre delegatii sarbi care in majoritatea cazurilor sunt ingineri,sefi de depou,foarte buni meseriasi si care nu sunt deloc indulgenti.
 
cele 5 bo-bo vor veni la RELOC pt . reparatie.ca fapt divers am sa urmaresc indeaproape reparatia celor 5 loco si am sa postez cu foto. pt a lamurii pe unii care cred ca romanii fac intotdeauna lucruri de mantuiala.
pt. nelamuriri va rog intrebati.
 
pt intarzierea din vama sunt de vina autorizarile de acces pe calea ferata,si nu se intampla numai la noi asa ceva.de ex. am reparat pt polonia 2 DA ,care au stat cu delegatii romani ce le insoteau dupa reparatie 4 zile la granita de intrare in polonia tot datorita hartiilor.asa ca se intampla si la case mai mari.
 
Alte linii neinteroperabile închiriate de CFR SA

28.08.2008 17:09


Bursa Română de Mărfuri (BRM) a finalizat procedura prin care CNCF CFR S.A. a închiriat 13 din cele 45 de secĂžii de circulaĂžie aparĂžinând infrastructurii feroviare neinteroperabile scose la licitaĂžie.
Potrivit anunĂžului de participare la procedura de licitaĂžie deschisă, urmată de strigarea liberă a preĂžului, CNCF CFR S.A, a oferit preluarea prin închiriere a 38 de secĂžii cu transport feroviar de marfă Âşi călători Âşi 7 de secĂžii cu transport de marfă.
În cadrul procedurii organizate la 27 august, de Bursa Română de Mărfuri, au depus oferte patru societăĂži: VIA TERRA SPEDITION SRL, SC SERVTRANS INVEST SA, SC TRANSFEROVIAR GRUP SA Âşi RC-CF TRANS SRL.

Mai multe detalii aici -> http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=1985
Si aici -> http://www.brm.ro/root/index.php?page=resurse/comunicate/cfr-sa-a-inchiriat-sectii-de-cale-ferata-prin-brm-&search=CFR%20S.A.%20a%20inchiriat
 
Un articol din ziarul Ieseanul :D

http://www.ieseanul.ro/saptamanal/au-filmat-si-fotografiat-sute-de-trenuri-3110348

Toate cele bune!