Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Stiri

Mesaj de Florinn » Mie Ian 30, 2008 8:00 pm

Vin cu o veste foarte buna pentru Romania, la uzina 16 Februarie din Cluj Napoca, se va produce o noua locomotiva LDH.

Atentie, vorbesc de o locomotiva constructie noua, modernizari au fost destule. Este vorba de o locomotiva diesel-hidraulica construita pentru CFR calatori, are foarte multe la comun cu actualele locomotive echipate cu motor caterpillar. Subansamblele se fac la Aiud la fosta "Metalurgica" care a fost cumparata de catre 16februarie, iar asamblarea la Cluj. Planul prevede constructia a 2 locomotive / luna, deci nu cred ca este vorba de o serie foarte limitata. Ca si design, locomotiva va semana foarte mult cu actuala clasa 82, totusi sasiu nou, colturile capotelor putin mai rotunjite.

Nu pot sa va dau mai multe detalii acum din motive de secretomanie, tipic la noi, pot sa va sun doar ca planul este ca locomotiva sa iasa pe poarta perfect funtionala la data de 16 februarie 2008 (chestie de-a dreptul comunista zic eu :) ), cand va fi inaugurata cu mare fast de prim ministru (sau ministru transporturilor), bineinteles sa isi atribuie ei toate meritele.

Lasand politica la o parte pentru ca nu e locul ei pe acest forum, pot sa spun ca este un lucru minunat sa se produca din nou locomotive in Romania dupa atatia ani de stagnare.

Voi reveni.
Ultima oară modificat Mie Feb 20, 2008 1:59 am de către Florinn, modificat 1 dată în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Mie Ian 30, 2008 10:45 pm

Pai o scot de ziua numelui firmei, nu cred ca asta e neaparat o treaba comunista.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Ian 30, 2008 11:18 pm

Mda, doar ca mi se pare putin trasa de par faza ;), adica ma refer mai mult la faza ca trebuie sa vina ministrul si sa se lege putin evenimentele, ma rog, e doar in opinia mea, sa speram totusi ca va fi gata la timp.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Feb 08, 2008 11:58 am

Salutare.

Cateva noutati.

Ieri am facut o vizita la Remarul 16 februarie, obiectivul principal a fost sa discut organizarea unei vizite organizate a clubului Trainsylvania, nu s-a putut discuta, directorul fiind in sedinta, insa voi merge din nou saptamana viitoare. Pot sa va zic ca e absolut incredibil ce se gaseste acolo, locomotive, motoare, subansamble, automotare, vagoane, aburoase si mai ales multi oameni "nebuni", nu cred ca sunt oameni normali cei care lucra acolo :lol:
Apropo, am fost surprins sa constat ca multi angajati sunt femei, chiar si sudori.

O locomotiva cu aburi pentru austrieci este in reparatii, se lucra la cazan, acesta a fost practic reconstruit aproape in intregime, locomotiva va iesi in probe in martie-aprilie. Este vorba de aceasta locomotiva (link de la Gabi Todoran).

Am vazut si noul LDH in lucru, se pare ca prima locomotiva va fi gata pana pe data de 16 feb, inca altele 2 sunt in lucru. Proiectul este de a se face 20 bucati.

Am inspectat si o aburoasa de gradina complet functionala facuta la scara. (poza aici, in josul paginii)

In curte au 6 aburoase (foste CFR, in special 50-uri) care asteapta sa fie reparate candva (cand va fi timp), o linie plina cu LDH-uri ce vor fi taiate si topite si multe altele.

voi reveni.
Ultima oară modificat Vin Feb 08, 2008 12:41 pm de către Florinn, modificat de 2 ori în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Vin Feb 08, 2008 1:08 pm

Ar fi super dacă ai reuÂşi să-i convingi să ne pună la dispoziĂžie planurile generale ale LDE-ului Âşi LDH-ului :grin: Măcar cotele caroseriei Âşi planuri mai detaliate ale boghiurilor :) Cred că ai face mulĂži modeliÂşti să fie fericiti.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Feb 08, 2008 2:28 pm

@Pok, am si poze dar pana dupa inaugurarea locomotivei nu am voie sa va arat nimic, secretomanie tipica la CFR.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Vin Feb 08, 2008 2:38 pm

Florinn scrie:Salutare.

Cateva noutati.

Am inspectat si o aburoasa de gradina complet functionala facuta la scara. (poza aici, in josul paginii)
Zii 230.000 CFR sau BR 38 :grin:
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Feb 11, 2008 12:58 pm

O poza cu minunatia:

Imagine
Florinn scrie: ....
In curte au 6 aburoase (foste CFR, in special 50-uri) care asteapta sa fie reparate candva (cand va fi timp), o linie plina cu LDH-uri ce vor fi taiate si topite si multe altele.
....
poze:

Imagine Imagine

Imagine Imagine
Ultima oară modificat Lun Sep 14, 2009 9:18 pm de către Florinn, modificat de 2 ori în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2209
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Lun Feb 11, 2008 2:15 pm

Salut Florin,
faptul ca se face o noua locomotiva la Cluj este o veste excelenta. N-as zice ca faptul ca n-ai voie sa postezi poze pana nu iese masina in public e chiar o secretomanie comunista. Se procedeaza absolut la fel si in alte domenii, inclusiv in constructiile de autovehicule.

Cred ca e foarte normal sa fie asa, gandeste-te ca e un produs nou si trebuie "inaugurat" cum se cuvine, la fel ca si povestea aia cu statuia care e acoperita cu un cearsaf pana vine primarul sa-i taie panglica, desi si pana atunci au existat oameni care au vazut-o (artistul care a facut-o, oamenii care au montat-o pe soclu, etc)

Faptul ca se fac lucruri minunate acolo n-ar trebui sa mire pe nimeni. In ceea ce ma priveste am avut ocazia sa vad ce faceau la sfarsitul anilor '70, cand inca mai reparau locomotive cu aburi. Pe vremea aceea liceul nostru facea "practica in productie" la IMMR 16 Februarie. Tin minte de atunci "aleea locomotivelor" unde erau pastrate niste adevarate minuni.

Salutari din Constanta,
Dorin
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Feb 11, 2008 2:34 pm

Salut

Si puntul tau de vedere e bun,
insa, din punctul meu de vedere, nu este nu stiu ce prototip, practic e vorba de un locomotiva clasa 82 imbunatatita, nu concureaza cu nimeni ei ca producator, nu este nimic de furat daca ar fi sa comparam de exemplu cu industria auto unde modele sunt camuflate si vanate de paparatzii peste tot.

in fine, sa speram ca locomotiva va fi un real succes avand in vedere ca locomotivele din clasa 82' sunt niste masini foarte bune.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mar Mar 04, 2008 5:47 pm

Astazi in gara a aparut urmatorul anunt.
05.03.2008 intre orele 7-9 va fi GREVA LA CFR :!:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mar 04, 2008 11:13 pm

Mda, trebuia sa fie si o bila neagra pe ziua de azi, totusi, pun eu bila alba 8)

Fugind sa prind dacosu sa ajung la Alba Iulia, mi-a fost dat sa vad in gara noua locomotiva a CFR care a iesit azi la probe, mare minune, ma iau la fuga dupa ea, a fost destul de greu sa o prind clar in poze, nu a stat pe loc.

O prima poza, locomotiva pleca spre iesirea dinspre Oradea:

Imagine

In speranta sa o prind la vreun semnal o iau la goana dupa ea, oricum eram in intarziere si riscam sa pierd Dacosu. Norocul meu a fost sa opreasca la semnal spre a acorda prioritate unei rame desiro ce tocmai pleca din depou. Ajuns la celalalt capat a garii, cu mult in interiorul "zonei de siguranta feroviara", am incercat sa ii fac poze, din pacate timpul meu extrem de scurt si faptul ca locomotiva se misca nu mi-au permis sa trag niste imagini detaliate, totusi pozele:

Imagine Imagine Imagine Imagine

M-a batut chiar si gandul de a renunta la bus si sa o prind mai in detaliu dar nu a fost sa fie, totusi, ce am remarcat asa pe fuga:

- hornul dispus intr-o parte pentru a oferi un parbriz mai mare mecanicului
- schema de vopsire portocaliu/alb
- mult mult mai silentioasa decat vechea clasa 82, aceasta este mult mai bine antifonata
- absolut nici o urma de fum chiar si la demaraj, la vechea clasa 82 se mai vede
- sasiul nou

Ramane de analizat mai in detaliu la urmatoarea aparitie.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Dum Ian 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Mar 27, 2008 9:57 am

Accident feroviar:

http://www.antena3.ro/150-de-raniti-înt ... 2_ext.html

(ps: copiati linkul in browser)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4803
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Mar 28, 2008 9:31 am

Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat