Stiri

Scrie răspuns
Avatar utilizator
darkshadowro
Mesaje: 397
Membru din: Mie Sep 28, 2011 12:00 am
Localitate: timisoara
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de darkshadowro » Mie Apr 06, 2016 6:07 pm

Stii care e deviza la CFR: nici o calatorie fara macar o peripetie ...
H0 Ciu Ciu
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1776
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de dantm » Joi Apr 07, 2016 11:27 am

Se mai intimpla, nu e ceva nou.
Avatar utilizator
ASB
Mesaje: 159
Membru din: Vin Iul 13, 2007 12:00 am
Localitate: Bacau
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de ASB » Sâm Apr 09, 2016 2:31 pm

Trenurile „invizibile” create de japonezi. Vor fi puse în circulație peste doi ani.

http://www.cunoastelumea.ro/trenurile-i ... e-doi-ani/
Avatar utilizator
ASB
Mesaje: 159
Membru din: Vin Iul 13, 2007 12:00 am
Localitate: Bacau
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de ASB » Dum Apr 10, 2016 12:48 am

„O companie feroviară germană, care operează curse între Leipzig şi Chemnitz, a decis să introducă vagoane numai pentru femei şi copii, în urma numărului mare de atacuri sexuale înregistrate în ţară după deschiderea porţilor pentru migranţi”

Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Exter ... +agresiuni+
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5294
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Apr 10, 2016 12:53 am

Stirea a fost deja postata cu o pagina in urma si este o relatare falsa, compartimentele exstand dintotdeauna si neavand nici o legatura cu vreo insecuritate resimtita sau reala actuala.
Compartimentele pentru femei exista in Germania fara intrerupere din 1842 incoace. Exista chiar si la CFR in vagoane precum 19-76 sau 20-76 si sunt marcate ca atare, numai ca nu le baga nimeni in seama.

In cazul concret, un operator privat care nu punea la dispozitie compartimente rezervate exclusiv persoanelor de sex feminin, care opereaza cateva linii de calatori in centrul Germaniei, a etichetat corespunzator cate un compartiment pe vagon. Nota bene, vagoane UIC Z2 "Halberstädter" cu culoar lateral care in vremea cand circulau la DR (Ost) si apoi DB AG aveau oricum de la mama lor compartiment pentru femei.

La alti operatori, precum DB Bahn (FV), DB Regio, ALEX, etc. din Germania compartimentele acestea exista dintotdeauna si este la alegerea sefului de tren daca acestea sunt folosite exclusiv de persoane de sex feminin sau nu.

Insa cum presei ii da bine sa mai traga o rafala de dezinformare cu violatorii feroviari islamisti tocmai debarcati de nu se prea stie unde si lumea crede fara sa caute informatii mai departe, apar asemenea stiri. Si asta nu numai in Marea Britanie ci chiar si in presa germana.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de macleod » Joi Mai 12, 2016 7:11 pm

De vreo ora de cand am auzit stirea proaspata incerc sa ma lamuresc exact ce si cum, dar cu jurnalistii lu' peste prajit, nicio sansa!

Deci, asadar si prin urmare, avem trenulisti prin zona Cluj Napoca sa poate explica exact ce "metrou" s-a facut si s-a inaugurat astazi in zona ? E metrou prin tunel sau metrou usor, de fapt un fel de tramvai care circula la suprafata ?

Ceva link-uri tehnice gen harta, poze etc. ?
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1776
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de dantm » Joi Mai 12, 2016 7:26 pm

Pune un link aici spre stire

erau ceva discutii cindva, intre timp deoarece am terminat metroul Tulcea-Baia Mare, am dat o cautare
am gasit asta

http://www.ziardecluj.ro/jos-palaria-emil-boc-2
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... luj-416135

mi-am dat seama ca e misto si am continuat sa caut, m-am gindit ca o fi un atac de campanie electorala.

Am gasit asta
Aici le promite metrou
http://www.curierulnational.ro/Politic/ ... u+se+poate

dar mai inainte cica nu se poate metrou dar ceva monorail s-ar putea

http://www.stiridecluj.ro/economic/emil ... a-aeroport

Ramin la ideea ca este un motiv local pentru care apare stirea asta.
Avatar utilizator
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de macleod » Joi Mai 12, 2016 7:37 pm

http://www.ziardecluj.ro/jos-palaria-emil-boc-2

http://m.romanialibera.ro/actualitate/p ... luj-416135

Sunt singurele stiri pe care le gasesc, si daca era doar ziarul de cluj imi mirosea a fas. Dar s-ar putea sa si-o fi furat si cei de la Romania Libera.

Alte informatii nu gasesc, decat cele de care ai amintit tu mai sus, si care vorbesc doar de proiecte si posibilitati, nimic concret.

Deci ... cam suna a fas, sau poate nu ?
Pentru maniacul din tine:
sesamcave
Mesaje: 703
Membru din: Vin Apr 01, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara.
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de sesamcave » Vin Mai 13, 2016 1:06 am

Ce NU inteleg eu este de ce a fost nevoie de 4 ( patru ) ore ca sa vina o alta locomotiva ???

Au scos-o cu forta din depou, isi facea locomotiva siesta ??? :-)

Stai sa vezi cand s-o scoate de la sertar dosarul cu "scheletul" CFR....sa vezi atuncea balbaieli :-) !
http://m.adevarul.ro/locale/targu-jiu/c ... index.html

Marius.
HO...HO...HO.....si HOe...HOe...HOe...dragii mosului....
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
http://caiferate.21.forumer.com/

Roco Multimouse.....Am aceasta centrala ...
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1776
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de dantm » Vin Mai 13, 2016 10:18 pm

Nu trebuie sa ne mire intirziere in acordarea locomotivelor de ajutor.
rapoartele saptaminale Afer chiar daca sint pline de erori, ne dovedesc faptul ca o medie de 120 de minute e ceva firesc in acordarea unei locomotive chiar dacsa depoul e peste gard.

Azi insa s-a scris o alta pagina plina de respect pentru calatori a CFR Calatori.
Datorita unor probleme in Ungaria trenul 73-2 a sosit intirziat.

La ora 13,40 am trecut prin gara Timisoara Nord si trenul avea anuntata o intirziere de 90 de minute iar perechea lui care vine de la Bucuresti Nord 72-1 avea afisate 59 de minute.Toate trenurile pe 900 vin cu 40-60 de minute datorita lucrarilor din sud.

La ora 17.00 am trecut retur prin gara si citiva calatori fara alte inca solutii asteptau pe 73-2 sa vina de la Budapesta.

In oricare alta situatie sau in majoritatea covirsitoare a situatiilor asta era unica solutie, asteptarea. Insa in Timisoara Nord 73-2 ataseaza la semnal grupa de 5 (CINCI) vagoane care la intors formeaza trenul 1691.

la plecarea mea din gara 73-2 avea data plecarea estimata la 19.04.

Asadar in loc sa trimita grupa lui 1691 ca tren 73-2 spre Bucuresti, grupa a stat la peron asteptind pe 73-2 cind foarte simplu putea pleca si astfel la urma 73-2 sa circule in trasa lui 1992.Asa grupa lui 1691 avea timp sa formeze dimineata pe 72-1 si 73-2 ajuns intirziat ar fi format pe 1691.

ambele trenuri urmind probabil sa mai adauge ceva intirziere din cauza iucrarilor.
Dupa intrarea in tara la Curtici, 73 -2 a mai stat pentru manevrarea unor vagoane de la semnal la siguranta pentru ca in final in Arad sa se defecteze si locomotiva de tractiune care totusi a fost inlocuita destul de repede.

Nu stiu ce combinatii vor mai face pe la Bucuresti, insa la Craiova au dat drumul unor malaxe spre Calafat in contul regioului care duce si grupa de Vidin, urmind probabil ca Vidinul sa circule in alta trasa.
sesamcave
Mesaje: 703
Membru din: Vin Apr 01, 2016 8:06 pm
Localitate: Timisoara.
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de sesamcave » Vin Mai 13, 2016 10:37 pm

Aaaa...dar de ce te mira asta ?
Trenul de la Budapesta e abonat aproape permanent la intarzieri dupa ce trece de Curtici , catre Romania...sau invers.

Acum cca 2 luni, asteptam intr-o Vineri un International de Budapesta catre Timisoara Nord in gara Arad....a sosit cu 17 minute intarziere...a oprit in gara Arad , dar la cca 100 m de calatori....pe motiv ca pedala de siguranta .....functiona cand vroia osanza ei !!!..si a mai pornit de acolo dupa alte 7 minute...ca sa opreasca intr-un final, tot in gara Arad...dar de data asta unde erau calatorii :-).
Acuma, sa nu-mi ziceti ca tot Iliescu, Basescu sau Victor Ponta e de vina, ca nu va cred !
Undeva, e un Agarici- Pogonici care e pus in functia aia pe pile si....isi baga picioarele in totul...ca deh...el e pilos !!!

Pana la Dumnezeu, te mannca sfintii ! .....spune o vorba din batrani !

Asa si aici :
Pana sa ne luam de cei din conducerea Cfr, ar trebui sa ne mai uitam si la subalterni, sunt multi care dau cu pana in vant degeaba !
Marius.
HO...HO...HO.....si HOe...HOe...HOe...dragii mosului....
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
http://caiferate.21.forumer.com/

Roco Multimouse.....Am aceasta centrala ...
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1776
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de dantm » Sâm Mai 14, 2016 11:35 pm

Cred ca nu ai inteles, 73 -2 nu a intrat in tara cu 17 sau 70 de minute intirziere.
in loc sa intre la 11.45 a intrat in tara la 16.30 si a plecat din Curtici la 17.25, i s-a defectat masina in Arad si avind in vedere restrictiile din parcurs a ajuns la Bucuresti Nord la 05.30 in loc de 23.15.

Dar in Timisoara Nord 73-2 ataseaza CINCI vagoane care urmeaza sa formeze in Bucuresti Nord trenul 1691 care se intoarce la Timisoara.
Biletele de tren se dau in general in aceasta grupa de vagoane pe parcurs intern, deci oamenii au stat la peron cu bilete pentru vagoanul 1 , sau 2 sau 5 cu garnitura la linia 6 asteptind ca la linia 7 sa soseasca 73 sa ataseze vagoane si sa plece.

De aceea am accentuat ca nu au dat drumul celor 5 vagoane ca sa preia calatorii de prin gari.
Mai mult defectindu-se locomotiva in Arad daca trimiteau grupa din Timisaora inainte puteau sa lege cagoanele la 1822 care a ajuns la 06.00 in Bucuresti Nord.

prostia CFR s-a propagat din pacate pe traseul acestui tren.

Bononia , trenul Budapesta -Sofia este grupa la 73.2 pina in Craiova de unde se ataseaza la un personal de Calafat pina la Golenti de unde il ia o locomotiva BDZ il duce la Vidin unde... se ataseaza la un tren de acolo. Bulgarii nu-s ca romanii, daca trenul intirzie prea mult il lasa in Vidin pina spre 05 cind pleaca alt tren la Sofia, deci daca ai la WLAB dormi.


Ei bine ca sa aiba cu ce pleca pasagerii pe sectie, din Craiova la ora 20.00 s-a trimis un tren spre Calafat dar tirziu in noapte cind au ajuns si vagoanele de la Budapesta ce credeti ca au facut? i-au atasat locomotiva si vagonul aferent si l-au trimis CU TOT cu oprirle de regio pe toata sectia 912, ba mai mult au trimis si locomotiva cu vagonul pina in Calafat doar ca sa aiba de unde forma(intirziat deja) trenul care sa aduca la Craiova vagoanele sosite in Golenti de la Sofia. Acestea au sosit cu 60 de minute intirzioere care la rindul ei s-a dus la 72-1 care a asteptat in Craiova. 72-1 s-a format din alta garnitura de prin Grivita si i s-a dat o locomotiva si partida de acolo.
Avatar utilizator
ASB
Mesaje: 159
Membru din: Vin Iul 13, 2007 12:00 am
Localitate: Bacau
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de ASB » Vin Iun 03, 2016 4:08 pm

Muzeul de locomotive cu abur din Reşiţa va fi vândut pe bucăţi.

http://radioresita.ro/187243/video-excl ... -pe-bucati :(
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1677
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de Radu161 » Joi Iun 23, 2016 6:52 pm

Pentru pasionatii hard-core: poate va intereseaza un teren pe vechiul triaj din Bucuresti, cu acces pe 2 laturi la CF. :)
http://www.executari.com/licitatie-1235 ... tor-1.html#
Dor de duca, sa te-aduca...
Imagine
http://r161trains.wordpress.com/
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1776
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Re: Stiri

Mesaj de dantm » Joi Iun 23, 2016 11:36 pm

Dupa cite hectare sint si dupa schita atasata cred e tocmai triajul vechi.
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat