Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Chiar daca faci mai mult tot trenul trebuie sa fie pe primul loc in mintea fiecaruia , trenul e mijlocul de transport cel mai bun , eu unu nu dau trenul pe alt mijloc de transport fie autobuze , microbuze(mijloace de transport fraieri) sau masina personala care nu trebuie folosita la mai mult de 200 km .
 
Jurnal Aradean zice:

<r><I><s></s><U><s></s>Discuţiile dintre sindicate şi noul ministru, Anca Boagiu, las㒠se se înţeleag㒠c㒠nu se mai fac disponibiliză’ri.<e></e></U><br/>
în momentul plecă’rii din minister, fostul ministru al transporturilor, Radu Berceanu, a lă’sat pe masa succesorului să’u, Anca Boagiu, un plan de restructurare al societă’ţilor CFR, plan care se baza pe disponibiliză’ri colective. Se vehicula faptul că’, dup㒠restructură’rile din martie, vor fi concediaţi din nou mii de angajaţii. Dar Boagiu a ales soluţia dialogului cu sindicatele, iar, din ce a lă’sat s㒠se înţeleagă’, nu va recurge din nou la disponibiliză’ri. „Din ce a declarat Anca Boagiu, am dedus c㒠nu vrea s㒠mai fac㒠disponibiliză’ri, dar acest lucru nu este sigur”, a declarat Florin Matei, vicepreşedintele Uniunii Sindicatelor Mişcare Comercial Arad.<br/>
<U><s></s>Are soluţia<e></e></U><br/>
Cum ministrul Anca Boagiu a cerut soluţii pentru salvarea societă’ţilor, filiala ară’dean㒠a uniunii sindicatelor a trimis un plan de revigorare a CFR Marfă’, care va duce şi la salvarea locurilor de muncă’. „<B><s></s>Am cerut ministerului instituirea monopolului de stat pentru transporturile mă’rfurilor strategice, cum ar fi petrolul, gazele naturale, combustibilul solid şi altele. în situaţii extreme, cum este cea de la CFR Marfă’, trebuie s㒠lă’să’m la o parte legile concurenţei şi s㒠renunţă’m la societă’ţile private care, oricum, în caz de situaţie de urgenţă’, un ră’zboi eventual, îşi vor închide afacerile şi vor pleca<e></e></B>”, a mai spus Florin Matei<e>
</e></I><br/>
Inca o idee tipic comunista <E>:D</E> de la cei ce se dau mari democrati <E>:lol:</E> , ma intreb pana unde ajung cu ideile si cati se mai lasa prostiti, ca vad ca de rabdat nu e problema <E>:lautar:</E></r>
 
Nu este deloc o idee comunista , in toate tarile exista transport feroviar de marfa si calatori de stat in primul rand si apoi firmele particulare , dece sa desfintam tot ce avem , totul sa devina privat ? nu este corecta gandirea . In primul rand trebuie sa existe CFR marfa si apoi alte mici firme ce vor sa faca transport de marfa si calatori . La fel si cu transportul de calatori , inchiderea sectiilor nu este o problema rezolvata acei calatori de pe acele sectii cu ce mai circula daca nu mai sunt trenuri , solutia este ori introducerea unor motoare care sa consume putin daca nu sunt asa multi calatori ori sa vina o firma privata dar NU inchiderea liniilor , cum specifica cineva ca asta e idee comunista , nu este deloc trebuie sa ne gandim la populatia afectata .
 
...ceea ce nu spune acel Florin Matei, este ca in cazuri speciale (razboi, calamitati naturale etc.), conform legii TOTI operatorii economici participa conform unui plan de mobilizare a economiei. Si privatii deja stiu asta. Nu este pe alese.
Ceea ce nu spun ministrii, vechi sau noi, sau sindicatele de acolo, este ca in vremea comunistilor CFR-ul avea un aparat central si pe regionale de cateva ori mai mic decat dupa spargerea in X societati. Si se descurca. Acum fiecare bucatica are director general, economist-sef, jurist-sef fiecare cu aparatul lui etc... Si poate ar mai trebui sa spuna cum firmele fiecarui sef de sindicat sau fosti si actuali sefi pe la CFR, capuseaza fiecare din aceste societati. Si asta ar fi doar o mica parte a problemei. Oricum anchilozarea in gandire se vede: daca nu putem sa cistigam contracte, atunci sa eliminam concurenta prin lege...
 
Pai e simplu, cei mai capabili cat de cat au plecat cu contracte cu tot de la CFR Marfa la alte firme concurente, acum cei ce au ramas au zis sa ia inapoi contractele prin furt, adica ordonanta cum ca e catastrofa(adica guvernul+presedintele) si tot ce tine de transport perisabil sa fie iar la CFR Marfa :lol:
 
Dar cum poate o companie de stat in alta tara sa functioneze dupa legile concurentei. De obicei imi fac o idee dupa SBBCargo, poate si pentru ca primesc revista lor.
Adica in Elvetia, Posta si DHL :confused: folosesc serviciile companiei de stat si la noi ne gindim ca sintem in stare de razboi?????

http://www.sbbcargo.com/en/index/cargomagazin/magazin_archiv-2/magazin_archiv0310.htm

http://www.sbbcargo.com/en/rz_cargo_magazin_3_10_d_100907.pdf
 
A se citi: a plecat Berceanu, a luat contractele la firma lui (ştiţi care, tot în FR se termină’), acum a dat Bă’se dispoziţie ca tră’dă’torul s㒠piard㒠contractele, ce dac㒠mai pic㒠şi alte victime colaterale la mijloc. Plus c㒠se apropie alegerile şi Gloriosul partid trebuie s㒠îşi recupereze electoratul, iar miile de ceferişti + sutele de mii de blatişti din trenuri sunt numai buni de ,,cumpă’rat" politic în felul ă’sta.
 
Afacerist german pă’că’lit de un deputat român

http://www.evz.ro/detalii/stiri/afacerist-german-pacalit-de-un-deputat-roman-908012.html
 
Problema neamtului e ca e prea bland. Prea crede ca aici e ca la ei. Locomotivele trebuie incarcate pe vagoane si trimise in DE, incognito. Daca unge bine pe unde scartaie nu va sti nimeni ca au iesit din tara. Dupa ce faptul e consumat nu se va intampla absolut nimic.

Marionetele politice de la noi nu vor comenta prea mult evenimentul pentru ca asa li se va canta.

Sincer, daca omul are un contract valid si locomotivele sunt ale lui, nu vad de ce nu ar intra cu bocancii in tara sa revendice ce-i apartie; ca doar la noi nu e civilizatie, n-ar trebui sa isi faca atatea griji.

Nota: nu stiu cine pe cine incearca sa pacaleasca dar eu l-as crede pe neamt inaintea romanului
 
Daniel a spus:
Problema neamtului e ca e prea bland.

nu e bland, dar pe aici exista un fel de codex de onoare (cred da am tradus bine, pe germana Ehrenkodex), o lege nescrisa. Credea ca poate sa se bazeze pe ceva, pe cineva... :(
 
saracu neamt, nu stia cu cine face afaceri, oare credea ca peste tot e ca in germania ?
iar locomotivele alea parca vad ca nu vor ajunge niciodata la el, mai bine raman aici sa putrezeasca si dupa aia sa luam banii pe fier vechi
noi nu ne vindem tara, nu ? doar o dam pe gratis ... cui trebuie
 
Altfel zis, de aceea putrezesc de 5 ani aburoasele din Remarul Cluj pentru ca nu vor sa le dea proprietarului :confused:
 
CFR Că’lă’tori anunţ㒠c㒠va acorda reduceri destul de importante pentru cumpă’rarea cu anticipaţie a biletelor de tren.

Procentul cu care că’lă’torii vor plă’ti mai puţin va fi între 5 şi 13 la sută’, în funcţie de perioada de anticipaţie cu care va fi rezervat biletul.

Cinci la sut㒠vor economisi cei care îl cumpă’r㒠cu 6 pân㒠la 10 zile înaintea că’lă’toriei, 10 la sut㒠cei care îl cumpă’r㒠cu 11 pân㒠la 20 de zile, iar 13 la sut㒠vor economisi cei care cumpă’r㒠biletele cu mai mult de 21 de zile de anticipaţie.
 
am avut azi drum pe la agentie, si sefa de acolo mi-a spus ca pe locale (a se citi nationale) sistemul e in vigoare. pe internationale inca nu s-a implementat asa ceva, desi acolo ma asteptam sa fie deja.

p.s. ca sa iei grup international, trebuie sa dai un nume - conducator de grup. daca persoana respectiva are vreo problema si trebuie sa renunte, atunci cad din cer o gramada de probleme: practic singura solutie e sa anulezi biletele si sa iei altele, pentru o schimbare de nume! daca biletele sunt luate pe firma, atunci distractia e maxima: biletele noi trebuie platite din nou, cele vechi se ramburseaza in 30 de zile! superfun!
 
L-am vazut acuma la tv pe Piedone vorbind despre maretele lui realizari, printre altele o locomotiva cu aburi intr-un parc din sectorul 4. Cel mai probabil e vorba de parcul tineretului, ca alt parc nu stiu prin zona, sau cel mult oraselul copiilor.
Cum n-am mai fost de fooooooooarte mult timp prin zona, poate cineva sa infirme/confirme, sau eventual sa dea mai multe detalii pe unde e si despre ce e vorba ?
 
Mai vini cu o stire nu prea faina :(

http://www.ziare.com/stiri/tren/33-milioane-pasageri-au-utilizat-transportul-feroviar-in-primul-semestru-1047783

Asa-i la noi, pe cand la altii traficul creste.

'Nebunii' de mancatori de orez, vor ca 2012 sa aiba cel mai lung traseu comercial de mare viteza de 1200 km.

E.
 
Am citit azi intr-un articol (bine ca se referea in principal la energie, caldura si alte gaze) ca daca nu ar fi subventionat costul pe calea ferata ar creste cu cca 25-40% (ca sa ajunga la pret real). In conditiile in care chiar si in prezent costul pe sosea (chiar si cu microbuz, unde preturile mi se par cam umflate) este mai mic, si parca nu sunt subventionati (dar poate zic prostii), s-ar duce cfr-ul de rapa mult mai abrupt decat oricum o face.
Dar momentan avem doar decizii politice, nu a avut pana acuma nimeni cu adevarat oo, sa vina si sa zica gata, bagam cat intra in infrastructura, ca de acolo porneste totul. Cand ai cu adevarat o infrastructura poti sa bagi si in modernizarea vagoanelor, ca oricum in prezent se gasesc destui 'romanasi' care sa le remodernizeze imediat ce ies din fabrica.
La chinezi tot azi citeam ca vor sa bage tren comercial cu 400 km/h (desi parca stiu ca deja exista la ei asa ceva). M-am uitat pe niste harti ale europei, am ramas socat de cate linii erau trecute cu viteza posibila de 300 kmh (160 deja e ceva standard 'pe la ei', numai la noi e record de renume mondial). Noi stam si fluieram a paguba si ni se pare mega realizare cand cineva cunoscut s-a dus cu tgv-ul sau cu ice-ul, cand pentru cineva dintr-o tara civilizata este doar o intrare in agenda.