Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
shoppy a spus:
Florinn a spus:
Miercuri, 28 05 2008, ora 16:00 (cu aprox.), va pleca din Gara Sinaia spre Bucuresti, trenul regal tractat de o locomotiva 230.. .
Care intre timp o sa se transforme in una 41..., invocand acelasi motiv ca singurii oameni capabili sa conduca o astfel de locomotiva sunt pe Dracula Express.......
Si, se poate stii si ora sosirii in Nord? (subliniez ora sosirii, nu ora evenimentului cu ziaristi sau mai stiu eu ce ora la 30-60 min dupa sosirea la peron)

Stirea o am de la cei de pe dracula express, in concluzie, cred ca nu am vorbit degeaba ;)
 
Pai atunci hai sa nu mai dam nici o informatie, si nici o stire, cum ar fi?

Propun sa incercam sa fim mai constructivi si sa vedem si partile bune, fara sa acuzam inainte sa vedem daca avem motive.

Este vorba de un tren de turisti care au platit sa fie trasi de aburi, ma indoiesc ca vor accepta sa fie trasi de electric.
 
Nu am zis sa nu dam, foarte bine ca s-a dat informatia.
Si daca pleaca in jurul orei 14:00, in jurul carei ore se estimeaza ca ajunge? 18?
 
Un tren a deraiat în apropierea gării MogoÂşeni din BistriĂža-Năsăud
http://www.protv.ro/stiri/eveniment/un-tren-a-deraiat-in-apropierea-garii-mogoseni-din-bistrita-nasaud.html

Se intampla deja destul de des.Problema sa fie acele persoane ce au grija sa mai fure cate-un surub sau... infrastructura invechita?
 
No comment!

http://www.glasularadului.ro/news/pagini_zilnice/actualitati/trenul_groazei.html


PDI
 
Un bun exemplu de cat poate mintea unui jurnalist care din lipsa de articole si in goana dupa senzational da cu pietre si noroi in CFR inainte sa se  informeze corespunzator asupra problemei...
mad0235[1].gif


Postati si voi un comment , este scandalos
mad0251[1].gif
rambo[1].gif
 
E scandalos, dar din pacate e real...

E inca un semnal de alarma ca a venit timpul sa se mai modernizeze ceva si la CFR. Oricat de dragi mi-ar fi automotoarele Malaxa, nu pot sa nu ma pun in locul calatorului obisnuit (care nu e pasionat ca noi si nu vede in autmotorul ala toata istoria lui de peste 7 decenii de existenta) si sa nu-mi doresc sa circul cu un vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.

E drept ca nici calatorul roman nu stie sa aprecieze ceea ce i se ofera. Degeaba ne chinuim sa imbunatatim conditiile din trenuri, daca cei care merg cu ele nu au educatia necesara pentru a respecta munca unor oameni si nu inteleg ca de ei depinde ca trenurile sa devina unn loc civilizat.

Realitatea trista e ca personalul CFR devine tot mai putin... tinerii nu mai au nicio motivatie sa se angajeze in CFR... angajatii existenti sunt din ce in ce mai obositi si au pierdut mandria de a fi CFR-ist... E tragic, dar si noi avem o vina: ne multumim sa comentam problemele si restul... Sa ne gandim ce-ar zice un ministru al transporturilor daca s-ar trezi brusc cu o mare de oameni in fata ministerului, oameni care si-ar spune civilizat doleantele (fara circ, strigate, politica, etc...) si ar veghea la indeplinirea lor. Dar asa, daca nimeni nu cere, cei de "sus" au ajuns sa creda ca pot face orice, ca oricum noi acceptam totul si nu ne intereseaza deloc ceea ce fac ei...

Cu riscul de a fi considerat "visator" sau "politician", va spun ca unica noastra sansa de a imbunatati ceva la CFR este sa ne solidarizam, sa invatam sa cerem ceea ce ne doare, sa nu mai asteptam nepastori ca altii sa ne rezolve problemele si sa le aratam lor, celor care au un mana puterea, ca nu suntem indiferenti si ne pasa de soarta noastra.

Ia ganditi-va ce ar fi zis redactorul ziarului in care a aparut articolul de mai sus daca s-ar fi trezit cu unii din membrii forumului nostru, care i-ar fi solicitat un drept la replica, o intalnire oficiala si o discutie in care i-ar fi explicat politicos si varianta noastra.
 
vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.

Intr-adevar , dar la cat de civilizati sunt o parte din calatori, nu va tine , prin urmare CFR nu risca sa bage ceva scump la personale ca sa fie distrus in cateva saptamani.
Solutia ar fi ca oamenii sa se civilizeze , dar ma tem ca va curge multa apa pe Dunare pana se va intampla acest lucru... :lautar:

Va dau un exemplu foarte bun :
La modernizarile anterioare la 900 si 1000 au pus o bucata de mocheta pe scaune , in cateva saptamani nu se mai gasea nici una in motor , le rupeau si infundau WC-ul cu ele... atunci de ce sa mai puna , pentru ca sa le rupa iar ?

Incarcari inoire al parcului de automotoare au fost , de ex cel initiat de Faur cu automotorul cu 1 echipament de tractiune AD20 si cu 2 echipamente de tractiune AD2x19 concepute cu banci antivandalism(sipci de lemn de esenta tare :evil: ) si viteze de 90 km/h cu 2 remorci din care CFR inexplicabil a preferat sa comande numai 2 AD20 si 2 AD2x19 si o gramada de remorci... , acum toate retrase si zacand pe undeva prin balarii daca nu chiar casate :(
 
Si la cum arata liniile secundare, chiar daca ar baga Desiro, ar merge lafel de repede (adica incet, din cauza restrictiilor) si pe alocuri s-au zguduii lafel de tare (sau ar intra in revizie de doua ori mai repede).
 
cristiCFR a spus:
vehicul rapid, confortabil, fiabil si accesibil ca pret.

Intr-adevar , dar la cat de civilizati sunt o parte din calatori, nu va tine , prin urmare CFR nu risca sa bage ceva scump la personale ca sa fie distrus in cateva saptamani.
Solutia ar fi ca oamenii sa se civilizeze , dar ma tem ca va curge multa apa pe Dunare pana se va intampla acest lucru... :lautar:

Va dau un exemplu foarte bun :
La modernizarile anterioare la 900 si 1000 au pus o bucata de mocheta pe scaune , in cateva saptamani nu se mai gasea nici una in motor , le rupeau si infundau WC-ul cu ele... atunci de ce sa mai puna , pentru ca sa le rupa iar ?

Cristi,

In alte tari firma de transport plateste o asigurare pentru toate problemele ce pot exista...
In RO, guvernul nu face asa ceva...
Pe langa asta, am mers cu un Desiro pana in SB si avea o toaleta de mai bine iti faceai treburile in statie decat acolo.

Oamenii de la curatenie lasa de dorit, vagoanele - mare parte din ele - lasa de dorit, investitiile lasa de dorit....si cand calatorii se obisnuiesc cu asta si ei, la randul lor vor lasa de dorit..

Oricat am vrea sa ne "mandrim" cu CFR-ul nostru, cam tot ce tine de al lasa de dorit. Ce a spus reporterul in reportajul lui este perfect adevarat.

Hai sa luam un mic exp. k sa nu te superi:
Imagineaza-ti ca iti plac lifturile la fel de mult k trenurile...
...te duci la un prieten intr-un bloc turn, cu un lift de 30 de ani vechime, care nu mai are usi la cabina si care merge poticnindu-se....
Intrebare: mai ai curaj sa te urci in el ??? ...desi acela e singurul model pe care mai exista in tara sau in lume...

Sa existe siguranta, fiabilitate, curatenie... e ceva normal !!!!
 
Poate nu ai inteles bine , el spune acolo ca nu au fost modernizate de cand au fost fabricate , nimic mai fals. :-? , exemplul ales din pacate poate fi asociat doar cu o drezina , cu 900 in nici un caz.
Daca ai fi citit topicul dedicat ai fi vazut ca se MODERNIZEAZA cu motoare noi volvo , computer de bord , comanda multipla...
http://trains.ro/forum/viewtopic.php?t=13&postdays=0&postorder=asc&start=52
 
Si la ce bun? Mai bine să se mai lucreze la linii, că la noi si liniile sunt varză dacă e să-mi amintesc că vara trecută am fost la Alunu cu Dragos(Dr2006) si pe linia Băbeni-Alunu se merge al naibii de încet(cred că maxim 20 km/h). Apropo de automotoare. Malaxele n-au nicio vină, dar dacă liniile sunt cum sunt...
 
O chestiune noua:
Serviciu de transport al autoturismelor

http://www.event365.ro/CFR_Calatori__Serviciu_de_transport_al_autoturismelor_calatorilor-n2103209.html