Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai nu, problema se pune altfel. Ramele electrice Z6100 si orice altceva ester adus de afara, este proiectat cu grad de robustete fata de conditiile exterioare pentru zona sau tara unde au fost destinate sa circule. Este absolut normal ca in sudul Frantei sa nu existe probleme, cand temperaturile medii pe sezon rece/cald sunt de 10/20-25 de grade.

Trimitand un astfel de vehicul pe Ciceu la -30 e normal sa inghete tot ce poate ingheta, incepand de la conducta de frana, purja compresor, parte de acoperis si terminand cu oglinzi electrice, actionare a usilor si asa mai departe. Pentru ca nu sunt folosite in scopul si in zona pentru care au fost gandite sa circule.

Acestea de mai sus sunt convins ca sunt doua aspecte care nu sunt ok, mai ales ca sunt aspecte la care nu sunt deloc convins ca personalul responsabil cu investitiile in parcul rulant s-ar fi gandit macar trei clipe.

Desigur ca lucrurile stau ok atat timp cat se invarte roata si cativa gigei au de lucru. Nu mai conteaza ca ramele alea pe Ciceu merg goale, ori ca ele sunt folosite exact de-an doaselea in raport cu destinatia lor comerciala, tehnica si de care vreti voi.Conteaza mai mult ca am pus rame de campie pentru tren suburban sa circule pe linie de munte la rang de accelerat pe -30 de grade, si astfel am rentabilizat transportul feroviar si am crescut castigurile companiei ( :mask: ), decat ca la Gradistea si la Carta doua nenorocite de poduri zac inghitite de moloz, nenorocind niste comunitati si intrerupand circulatia pe doua magistrale nu importante, ci deosebit de importante.

Ba mai mult, circulatia se desfasoara pe rute ocolitoare : asa rute ocolitoare, incat eu ca simplu pasager mai bine circul cu bicicleta decat sa fac 8 ore de la Brasov la Sibiu via Sighisoara-Vintu....toate astea in colimatorul unei degringolade deliberate.

Ma intreb oare cat timp va mai dura circul asta grotesc ?
 
Dupa cite am sesizat avem deja trei rame Z 6100 care au facut probleme pe - 25,-30 grade (Malnas,Burdujeni,si linga Miercurea Ciuc).....destul de mult in 26 de ore daca le luam la socotit,in aceleasi conditii.......norocul celor ce se chinuiau sa le aduca la linia de plutire ca sint relativ usoare aceste rame.................nimeni nu s-o fi gindit ca "iarna nu-i ca vara" si poti umbla in pantaloni scurti "imblaniti" si cu slapi cu "carimbul inalt"............
:D ....frig, dom'ne....frig...az' vara era mai cald :p 8) ......
 
manlif2_0 a spus:
gresesc sau ramele sunt regiotrans? sau altceva decat cfr...?

Nu ştiu în celelalte pă’rţi ale ţă’rii, dar personalul de Suceava aparţine de CFR Că’lă’tori. îl vedeam cum pleca de la ora 4 din Paşcani spre Suceava. Mai stă’team de m㒠încă’lzeam în rama asta electric㒠pân㒠ce venea Să’geata de la Iaşi spre Fă’lticeni.
 
macleod a spus:
din cate stiu cfr-ul parca nu are astfel de rame; oricum oare chiar pe la frantuji nu sunt geruri de astea ? (ce-i drept, cum e la miercurea ciuc mai gasesti prin groenlanda)

Rama electrica Z6100 CFR:

 
macleod a spus:
din cate stiu cfr-ul parca nu are astfel de rame; oricum oare chiar pe la frantuji nu sunt geruri de astea ? (ce-i drept, cum e la miercurea ciuc mai gasesti prin groenlanda)
Eventual,doar cfr-ul are numai astfel de rame... Eu la Comana nu am vazut rame din astea...
 
Ca sa punem punct diverselor presupuneri trebuie stiut ca aceste rame (Z6100) in Franta au avut prevazute in instructia lor ca ele nu circula prin impingere la temperaturi mai mici de -x grade celsius (pentru ca sunt prea usoare). In aceste cazuri atat ramele cat si trenurile reversibile circula remorcate de locomotiva in oricare directie.

La noi, circula dupa cum vedeti. Rezultatul este cel scontat.
 
Ca fapt divers, şi automotoarele Regiotransului tot din Franţa vin... şi totuşi alea circulă’, la fel şi locomotivele BB + ramele RIO. Åži la întorsura Buză’ului, Breţcu şi Praid e cam frig în aceast㒠perioad㒠a anului.
Oare, nu cumva, aceste deraieri (c㒠au fost deraieri pân㒠la urmă’, n-au avut nimic de-a face cu echipamentele îngheţate de pe rame) au avut drept cauz㒠starea FOARTE PROASTĂ a infrastructurii?
 
Cititi aici si va minunati.Sincer la cate am vazut nu credeam ca voi afla de o stire asa de fara sens.


http://www.gandul.info/news/trenul-implicat-in-masacrul-de-la-scanteia-incendiat-la-vaslui-politia-crede-ca-motivul-poate-fi-razbunarea-5471574

E absolut aberant. nici un calator nu a intervenit, nu se poate chema Politia TF, nimic ?
Chiar asa, intru si distrug ce vreau eu, fara nici o noima, distrug bunul altuia si plec asa, fara nici o treaba ?
 
Nu ai cum sa o faci, a mai intervenit cineva la Brasov, intr-o lupta care nu era a lui, si acum e istorie. De regula pentru a opri un astfel de individ, foarte periculos si motivat de o anumita ratiune daca se poate numi asa, interventia trebuie sa fie dura si fara ocolisuri. Sunt astfel doua posibile doua urmari: reusita in actiune, daca ai pregatirea corespunzatoare, caz in care risti sa fi acuzat de catre sistemul bun de legi al acestei tari pentru vatamarea persoanei in cauza, respectiv esecul in actiune, daca nu actionezi fizic destul de promp, ceea ce de regula se soldeaza cu traume fizice.

Solutia este una tehnologica, camere video montate peste tot, un big brother national dar nu cu scopul de a turna miniproductii personale ci de urmarire si de identificare rapida a infractorilor.
 
O stire din Evenimentul Zilei de azi:

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/885650/Concurenta-CFR-SC-Pensionarul-SA/

Sistemul romanesc te obliga sa faci si din'astea... :(
Trist, dar adevarat...
Acum am mai aflat ceva foarte interesant....

Si nu cred ca oamenii acestia meg cu trenul de placere, ci doar ca-i impinge nevoia :( !
La 70 ani, cred ca omul nostru ar fi preferat sa stea acasa linistit in patul lui, dar....ar fi facut foamea....sau frigul ...
E trist....
Marius.
 
doua aberatii in articol:
- mosul meu (Dumnezeu sa-l ierte) era veteran. din cate stiu avea dreptul sa ia UN insotitor. de aici si spaga la nas, probabil si la casierite.
- comuna din Craiova - :confused:. (daca mai exista dubii, Craiova e localitate, nu judet!)

esenta e aceeasi insa, ce au ajuns sa faca niste oameni, ajunsi la o anumita varsta, si care au luptat pentru Å¢ară’....
 
S-a revenit la stiri despre piromanul care a incendiat un vagon si care a fugit fara sa fie prins :

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/a-vrut-sa-se-razbune-pe-controlori-si-a-dat-foc-unui-vagon-de-tren.html

in sfarsit iata cum arata un astfel de personaj incendiator de vagoane, de data asta sub escorta politiei.Va rog sa il priviti si dumneavoastra.
 
http://www.realitatea.net/cel-putin-20-de-persoane-au-murit-intr-un-accident-feroviar-in-belgia_700205.html