Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
shoppy a spus:
o sa fie mai multe trase platite si mai putina uzura, deci starea sinelor o sa se imbunatateasca.

Starea sinelor nu o sa se imbunatateasca datorita necircularii, mai degraba o sa ramana la stadiul in care sunt acuma. :evil: :evil:
 
Circulatia nu cred ca o sa scada, trasele eliberate vor fi ocupate de privati, atat de marfa cat si de calatori.
 
Ieri am vazut in gara Alexandria o faza super tare! "Nasii" Regiotrans, care pana sambata au fost la CFR racolau clienti pentru trenul de Rosiori(nu stiu Nr-ul) spunandu-le oamenilor ce conditii bune au ei. La care unul le zice: Cu cat Mergem?, ei raspunzandu-i "cu pretul biletului". Oamenii astia pot lucra si fara spaga, treaba e sa vrea si conducerea CFR.
 
Ce mai intalnim pe la CFR?

Inca intalnim acrituri a ghiseul de informatii.

Intreb civilizat "Buna ziua, trenul cutare spre Aba Iulia circula?"
Raspuns: "la ora x este tren spre Alba Iulia"
eu: "Doamna, trenul cutare, de la ora cutare circula?"
Raspuns: "v-am zis ca la ora x este tren spre Alba Iulia"
eu: "v-am intrebat daca trenul cutare circula si nu de altul"
daca pana aici doar s-a uitat urat, acum schimba si tonul.
Apoi urmeaza circoteca cum ca e tren privat si ca nu o intereseaza, si-mi arunca in fata nu stiu ce tabel cu nu stiu ce.

Mentionez ca trenul de care intrebam era afisat in mersul trenurilor din gara, atat pe panoul principal cat si pe display-urile LCD de afisare a sosirilor/plecarilor.
Pana la urma am reusit si sa fiu injurat de un individ care era acolo si ii cositorea microfonu la "uraciune".

Mai are rost sa te intrebi de ce nu merg oamenii cu trenul?

Intrebare : acriturile de la informatii nu au datoria de a informa calatorii despre toate trenurile care circula sau nu? fie ele CFR sau private.
 
Pai ba da au, atat timp cat gara apartine de infrastructura.Numai ca vezi tu, personalul este de la CFR Calatori, si atunci cum sa te informez eu pe tine de trenul concurentei ? :D Vrei sa-mi pierd clientii ( pe care de multe ori nici nu-i mai am ca nu mai am trenuri pe sectiile pe unde circula ei ) ? :D

Mentalitate tipica a clasei muncitoare ( mandra ca un soare de Veyron-urile si Bentley-urile sefilor, luate pe banii lor ), care lucreaza la stat.

Din ce am inteles, Regio intentioneaza sa-si faca propriul birou de informatii in toate garile unde opereaza, si mi se pare corect.
 
Pai mintea de gaina nu le debiteaza urmatorul fapt,
daca eu vreau sa merg de la punctul A la punctul C, si daca eu am tren RT din statia B spre C (privat) dar nu stiu ca-l am, si informatoarea imi zice ca am doar tren de la A la B, eu ne stiind de cel privat B->C, nu ma duc nici cu trenul lor.

Pierde intreg sistemul foroviar, pentru ca eu voi cauta alternativa in alta parte.

As fi vrut sa-i fac o reclamatie insa nu-i mergea microfonul sa inteleg exact cum o cheama pe informatoare dar o sa ma ambitionez sa intreb acelasi lucru data viitoare si sa procedez in consecinta.
 
Pai multe ar trebui sa le debiteze si nu le debiteaza. Partea mai nasoala e ca daca le-ar debita mintea un management si un sector comercial mai bun, situatia la nivel de societate ar fi mult mai buna.

Este de comdamnat aceasta atitudine, eu unul o clasez drept carne fara oase la adresa calatorului, iar in calitate de angajator as renunta pe loc la contractul cu astfel de persoane in cazul in care as primi astfel de reclamatii...Din pacate nu se intampla asta.Nu mai vorbim de atitudinea echipei de tren...am patit de multe ori sa intreb ce vagon este ( pentru ca era tren accelerat, iar pe placute NU erau numerotate vagoanele ) , fiind trimis sa ma uit pe placuta, desi trenul se afla in mers. Drept raspuns l-am invitat pe nesimtit sa coboare el primul si sa-mi zica.
 
Florinn a spus:
As fi vrut sa-i fac o reclamatie insa nu-i mergea microfonul sa inteleg exact cum o cheama pe informatoare dar o sa ma ambitionez sa intreb acelasi lucru data viitoare si sa procedez in consecinta.

Prietenul meu de la regionala, RI, chiar m-a rugat sa va transmit sa ii transmiteti orice reclamatie privitoare la CFR calatori.

Poate nu credeti, dar informatiile si reclamatiile nu ajung tot timpul unde trebuie, si sunt oameni in sistem care chiar vor sa faca ceva, si nu stiu de multe probleme mici, care cumulate au data peste cap sistemul feroviar de la noi.

Putei face orice reclamatie fondata, chiar suntem incurajati. Numai un ochi din afara sistemului vede mai bine hibele lui.
 
Asta e o chestie universal valabila, de cele mai multe ori reclamatiile nu ajung unde trebuie. Si chiar m-as mira sa nu mai fie oameni care vor sa faca treaba, sincer. Problema e ca "informatoarele" sunt vorbite cu micii sefi si cad la intelegeri, astfel sefii mari care iau decizii nu sunt informati si uite asa e toata romanica noastra... Cel mai important este sa sti unde sa te duci sa faci reclamatii si plangeri.
 
Daca avea un neuron mai mult atunci sigur lucra in alta parte, la vreo banca.
Se mai pune si problema urmatoare, daca o da afara, are pe cine pune in locul ei?
 
Pentru ce sa puna pe altcineva in locul ei, daca sunt vreo 5 ca ea, atunci te lasi pagubas, faci treaba buna numai cu una, care are toate calitatile necesare unei asemenea functii! de asta se duce totul de rapa,din cauza unor oameni care nu vor sa munceasca cum trebuie! :-?
L.E. bine zis eporteka e valabila la multe locuri de munca in Romania, frica de adevar, de pune picoru in prag,de a fi corect,de a te opune greselilor,a furtisagurilor, la aia duce! :mrgreen: Cica se zice ca suntem un popor e oameni mari( pacat de oamenii aia mari) cu bun simt si primitori... :pig:
 
A-ti auzit de pupincurism!

La subaltern ii este frica sa-i zica ceva de rau sefului, ca pupincuristu nu poate pupincur cu vesti proaste...
 
Salut,

la Iasi Regio are propriul birou de informatii. Este anuntat fiecare tren Regio care pleaca sau soseste la statie ca oricare alt tren.

Depinde si de oameni, de exemplu la Iasi si la agentie si la gara daca vrei loc la geam sau vrei un loc anume in cuseta il primesti.

Acum 10 zile in Bucuresti am cerut 2 locuri unul langa celalalt la vagonul pentru biciclete la acceleratul Bucuresti - Saut Mare. Era singurul vagon din garnitura cu prize. Sa fi vazut cum doamna de la ghiseu a stat si a avut rabdare cu noi, cand nu a reusit sa ne ajute am fost invitati la alt ghiseu unde ajutata alte 3 doamne a reusit sa ne dea biletele cerute.
------------------------------------------------------------

Pentru prima data de cand merg cu vagoanele seria 20-49 am vazut functiile afisajului:

ruta
data
ora
altitudine
latitudine
temperatura
------------------------------------------------------------

Acceleratul 1833 Iasi - Timisoara in Cluj Napoca combinat cu R. 362 Cluj Napoca -Budapesta :

http://www.youtube.com/watch?v=cxOY1zq1rfE


Ce a vazut fratele meu ieri la CFR:

Vagoanele 50 53 20-68 001-8 si 50 53 20-68 002-6 au fost scoase de la Rapidul Iasi-Bucuresti, din ce am vorbit cu un mecanic vagoanele au probleme cu caldura.



De la noul mers al trenurilor Rapidul Iasi-Bucuresti a ramas cu 9 vagoane:



Acceleratul Iasi-Brasov format din 3 automotoare:



Probabil 2 sunt duse la Brasov pentru intretinere/alimentare.....

Si acolo unde CFR nu face bani face Regio, personalul de Dorohoi:

 
Am mers anul trecut pe 28 decembrie cu rapidul 374 Pannonia.
Am avut surpriza sa constat ca vagoanele CFR de clasa erau 2x AVA 200 rosii. Era garnitura cu vagonul restaurant MAV si un singur dormitor CFR, cel de Astra.

Cine a mai vazut Pannonia in ultimul timp imi poate spune daca a fost ceva provizoriu sau e permanent?
 
Gam3 a spus:
Am mers anul trecut pe 28 decembrie cu rapidul 374 Pannonia.
Am avut surpriza sa constat ca vagoanele CFR de clasa erau 2x AVA 200 rosii. Era garnitura cu vagonul restaurant MAV si un singur dormitor CFR, cel de Astra.

Cine a mai vazut Pannonia in ultimul timp imi poate spune daca a fost ceva provizoriu sau e permanent?
A fost provizoriu.
 
Ce mai vede turistul strain din vagonul de dormit BDZ.
Infrastructura CFR - Brasov - Predeal - Campina - Bucuresti:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,4627506