In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Sa mai adaugam ca din 25 de exemplare construite vreodata au pastrat nu mai putin de 8 din care 2 in locatii inchise (hale) ferite de intemperii ?
Spune mult despre respectul fata de istoria tehnicii....
In plus fata de articol mai adaug ca UP a inceput negocierile la sfarsitul lui 2012 si in iulie 2013 a anuntat ca a cazut la intelegere cu organizatia care pana acum s-a ocupat de pastrarea acestei locomotive in stare exceptionala, organizatie care isi bazeaza activitatea majoritar pe voluntariat....
iata si locomotiva in discutie, am fost pe acolo acum vreo 2 ani.
referitor la ce spunea catalin: in general in SUA s-au pastrat vechituri (masini, trenuri, avioane, vapoare) mai bine in alte parti deoarece au existat mai multe conditii favorabile: nu au fost razboaie, rechizitionari, confiscari, bombardamente. Apoi: resurse naturale din abundenta deci nu trebuie topit totul pentru reciclare, spatiu din belsug pentru depozitat, clima uscata in mare parte din tara ca sa nu rugineasca, oamenii in general au bani si isi permit sa faca donatii. In absenta acestor factori favorabili, degeaba ai intentii bune.
La noi lipseste in primul rand bunavointa chiar si pentru lucrurile simple. Un exemplu este vagonul pentru transportul zgurei de la depoul Bucuresti-Triaj care a zacut in depou dupa ce a fost scos din parc doi ani pentru ca nu a fost clar cine sa-l repare: IRLU sau cei de la marfa. Noi l-am terminat intr-o saptamana si ne-a costat un bidon de vopsea , un flex cu perie pentru curatat si 10 electrozi de sudura. Incepand din data de 01 august vagonul este expus in parcul expozitional al depoului. Am uitat ceva esential: multa pasiune si chef de munca.
Felicitari Florin, ai mare dreptate lipsesc niste lucruri fundamentale la noi. Apropo mai exista locomotive cu aburi in Dej, daca da, unde si in ce conditii se pot vedea?
cu indicarea exacta a fiecarei opriri, astfel ca publicul larg sa poata vizita in aceste zile convoiul (impreuna cu catel, purcel, copii si ce mai are omul acasa si care poate capata astfel drag de locomotive cu abur). Uite asa se aduna cateva sute de "gura-casca" in niste orase pierdute de lume si stiute doar de scaietii desertului :
prilej ca multi sa urmareasca evenimentul si sa-si arate talentul de pozar:
http://railpictures.net/photo/479640
Suntem departe...
...adica daca esti departe de eveniment, poti vedea tot "circul" pe pagina de Twiter a companiei sau pe pagini personale de facebook, etc...