Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Parcul Feroviar TeiuÅŸ

Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Vin Iun 21, 2013 12:48 pm

CFR Marf㒠tocmai a fost privatizată’. Nea' Gruia probabil o s㒠înceap㒠disponibiliză’rile cu angajaţii care au dep㒺it vârsta de pensionare, cel puţin aşa mi s-ar pă’rea logic (şi aşa aş face dac㒠aş fi în locul lui). Mai avem 60 de zile pân㒠la semnarea contractului între MT şi GFR.

îns㒠BR e ,,expert autorizat" sau ceva de genu' (aşa scrie pe ştampila lui rotundă’). Probabil mulţi dintre voi ştiţi ce ,,propuneri" a tot trimis întâi că’tre CENAFER şi apoi că’tre MT (şi, din fericire, i s-au respins, deşi a tot venit în audienţe pe la toţi oamenii posibili şi imposibili din MT).
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Vin Iun 21, 2013 3:18 pm

Sa nu uitam ca BR este angajatul CFR Infrastructura Brasov iar la venerabila varsta de vreo 74 de ani nu se seizeaza nimeni ca e cazul sa ne cam lase. Nu de alta dar pana la 1 august din toate companiile vor trebui sa plece cate 1000 de oameni .Cred ca ar fi un bun candidat .
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Vin Iun 21, 2013 3:35 pm

Amu, ca tot pomenim de unii şi de alţii...
Io ştiu c㒠micuţu a dat o lege prin care se pensioneaz㒠obligatoriu persoanele de peste x ani, asta în cazul universitarilor, cadrelor de conducere etc..
El nu cumva este cadru de conducere, el peste el?
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Iun 21, 2013 3:45 pm

Pardon, este "organ". :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Sâm Iun 22, 2013 1:52 am

Ezact, ca sa-l parafrazam pe t'arsu colonel. :grin:
toate cele bune,
HR
KAT
Mesaje: 316
Membru din: Dum Noi 23, 2008 12:00 am
Localitate: Arloev,Suedia
Contact:

Mesaj de KAT » Sâm Iun 22, 2013 1:54 am

Nu suna cam pompos "Parcul feroviar Teius"?
A 839/840- M 700/701
Catalin
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Sâm Iun 22, 2013 2:29 am

Pentru o amarata de drezina si un "motor" fie el si unic in orasul Teius, cu siguranta, insa se potriveste cu ambitiile personale ale primarului local si cu caracterul funestului personaj RB.
toate cele bune,
HR
KAT
Mesaje: 316
Membru din: Dum Noi 23, 2008 12:00 am
Localitate: Arloev,Suedia
Contact:

Mesaj de KAT » Sâm Iun 22, 2013 2:38 am

:(
A 839/840- M 700/701
Catalin
060-DA-001
Mesaje: 127
Membru din: Vin Mai 22, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de 060-DA-001 » Sâm Iun 22, 2013 4:17 am

Rabdare :cafea: mult nu mai are oricum ... :evil:

Personal am fost ingrozit de modul brutal in care au plantat automotorul acolo.
Automotorul acesta si fratele lui de la Brasov puteau fi reparate cu modernizare si folosite in scop de transport public sau turistic, mai ales ca au Vmax 80.

Florin-Dej, incredibil sper ca ati scapat cu bine. E o mare problema de la divizarea SNCFR-ului cu patrimoniul...
Sunt curios care va fi soarta locomotivei 060-DA-001 acum ca GFR a luat CFR Marfa si ar mai fi alte exemplare.

Sunt multe de salvat in tara asta si trebuie cat mai repede altfel va trebui sa fim multumiti cu poze.

Daca am fi o tara normala Muzeul CFR ar fi proprietarul pe MR si cladiri de interes istoric iar CFR Calatori operatorul in parteneriat cu muzeul, SFT inchis si impartit intre muzeu si CFR Calatori. Sunt remize peste tot in tara pe langa sectii minutate unde se pot organiza puncte de lucru. Pentru asta e nevoie de oameni, vointa si bani.
Primul punct e rezolvat raman celelalte 2 care desi in alte tari sunt rezolvate la noi se intrevede vorba aceea "Cand o face plpoul pere si rachita micsunele".

Mult succes in tot ce faceti la Dej.
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Sâm Iun 22, 2013 3:11 pm

Speram ca 001 sa ramana la ce va mai ramane din CFR Marfa .40.007D, 150.1123 si 764.153 au fost transferate la SAAF impreuna cu 50.852 de la Oradea si 150.1062 de la Sighet. De ce a fost mandatat SAAF-ul pentru a prelua aceste bunuri nu imi dau seama.Parerea mea este ca ca cel mai indreptatit era Muzeul CFR. Intre timp la Dej am deschis doua noi fronturi: am inceput sa pregatim pentru revopsire Sulzerul articulat si am inceput sa lucram la vagonul pe doua osii pentru transportul zgurei. Totodata baietii de la intretinerea liniilor au inceput si ei sa lucreze la amplasamentul vagonului postal-muzeu.
Referitor la automotor, da se putea repara in scop turistic, dar cine mai are timp pentru asta acum. Eu ma gandesc la cum ar arata un tren turistic compus dintr-un LDM-120 Malaxa, un vagon BMX si inca vreo trei pe doua osii spitate care sa circule pe Vatra-Dornei - Floreni - Dornisoara si pe Vama - Moldovita . Ce parere aveti ? Si cum zicea un celebru om politic, asa sa va mai rasucesc sula-n coasta oare cum ar fi o dubla tractiune iar in ziua urmatoare cu un automotor Malaxa 900 ? Deocamdata vise, desi sunt sigur ca amatori s-ar gasi . Si nu putini.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Sâm Iun 22, 2013 4:56 pm

Buna Florin,

Ideea nu e rea, insa ma tem ca avand in vedere trecutul STF ideea de "turism feroviar" in Romania finantat de o companie nationala poate fi uitata. Nu cred ca fara initiativa privata s-ar putea face ceva, nu pare destul de "lucrativ" la prima vedere.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Sâm Iun 22, 2013 6:16 pm

In alta ordine de idei nu am sustinut si nu voi sustine acest mod de a expune material rulant in diferite locatii in asociere cu diferite primarii , clanuri sau organizatii majoritatea incercand sa castige capital politic prin aceste actiuni. Peste catva timp cand le va trece dorul de aceste locomotive sa ne imaginam cat de greu daca nu imposibil va fi de recuperat acest material rulant rupt practic de ,,reteaua de cai ferate" a tarii. Sa nu uitam ca acesta a fost dat in custodie, deci nu este al primariilor. Raman la convingerea ca primaria ca si institutie trebuie sa ramana si sa aiba ca obiect de activitate gestionarea problemelor comunitatilor respective. Restul este apa de ploaie. ( Poate ne aude si tov BR prin mijloacele specifice 8) .
In privinta ideii de turism feroviar in Romania a fost doar o idee sigur ca initiativa privata dublata de rclama de rigoare , ceva bani si cred ca cel mai important culoarea politica ar putea pune in miscare o astfel de activitate. STF-ul a fost din pacate o gluma proasta, de fapt nu stiu motivul pentru care inca mai exista.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Iun 23, 2013 12:48 am

Insa mai exista? Poate doar ca societate in lichidare...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Iun 23, 2013 6:53 am

SFT e în insolvenţă’, se pregă’teşte de faliment.
Cu SAAF-ul e grav, mai ales c㒠el are ca obiect de activitate valorificarea activelor excedentare. Åži a încheiat ultimii ani pe profit, deci a valorificat ceva :( Dar cum nu mai are director general de vreo 2 ani (deci nici mandat pentru el), nu poate prezenta un raport de activitate în care s㒠spun㒠ce performanţe a avut, pentru c㒠nu au fost stabilite.
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Dum Iun 23, 2013 5:07 pm

[Link Removed for Guests]

este un pdf acolo
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”