INFRATRANS 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
INFRATRANS 2013
Simpozion si expozitie internationala pentru echipamente si dotari in domeniul feroviar.

14-15 mai 2013, Statia CFR Bucuresti Nord

Participanti:
CFR Calatori
CFR Marfa
Electroputere VFU Pascani (Remar Pascani)
SC Astra Vagoane Calatori
Atelierele CFR Grivita
SC Remarul 16 Februarie
Etc

CFR MARFA participa cu:
- locomotiv㒠Diesel- Electric㒠modernizat㒠“Carpathia” 2300 CP
- locomotiv㒠Diesel-Hidraulic㒠modernizat㒠1250 CP
- locomotiv㒠electric㒠modernizat㒠5100 kW
- automotor salon 773


Asteptam pozele de la cei din Bucuresti :D
 
Din cate stiu eu si chiar am fost la cateva evenimente cu tematica feroviara peste hotare, intr-o tara civilizata acestea se organizeaza in asa fel in cat si omul de rand care nu este din Bucuresti dar este pasionat de trenuri sa poata veni sa vada fara sa-si ia 1,2 zile de concediu. Dar cum in pasaportul meu scrie la cetatenie RO- "URA SI LA GARA".
Noi cetatenii pasionati din provincie o sa ne multumim cu fotografiile facute de colegii din Bucuresti.
Toata stima mea organizatorilor :D
 
N-are rost s㒠te aprinzi, Bogdane, e "modus vivendi".....e modul de lucru tradiţional ; aminteşte-ţi de "Expo Braşov"....televiziunile prezentau evenumentul dup㒠incheierea lui :D :D ....la Ministerul Transporturilor poate sta şi 3 luni afişul, dac㒠st㒠numai acolo.....ca s㒠nu mai zic nimic de mizeria de Yahoo România, care are "ştiri" de tot ....tul împrun㒠cu comentariile de aceeasi factură’, calitate şi profesionalism ca şi ştirea în sine.....Noroc cu "pârâcioşii" care dau în vileag evenimentele...... :aplauze: :aplauze:
 
Ce e cu cometariile astea?

voi nu stiti ca e interzis pozatul la calea ferata? am primit noi acuma o nota interna sa anuntam daca vedem ceva suspect, e interzis sa pozati, la calea ferta sint multe legi si instructii nici noi nu le stim pe toate, va trebuie aprobare de la seful garii iar daca o aveti cumva va mai trebuie una de la regionala,apoi de la Minister, aici e infrastructura nu ce credeti voi.

auzi la ei vor sa mearga la pozat cind e expozitie in gara.

C㒠voi egalitate, dar nu pentru că’ţei.

Pai noi sintem considerati ca cei din nuvela lui Rebreanu. Ca tot am fost zilele astea pe acolo, Beclean , Salva, Rebra n-are gara e cumva paralela cu Cosbuc (Hordou)
http://www.limpede.com/uploads/8/1/3/4/81345/rebreanu-liviu-prostii.doc
 
ca de obicei, specific romanesc.
Pai ma bucur ca lucrurile merg in directia buna, adica spre distrugerea totala a sistemului. Evident ca expozitiile sunt in primul rand pentru cei care au relatii de afaceri in domeniu, dar prezenta unuipublic cat mai numeros duce in mod implicit si la o publicitate masiva si gratuita.

Dar se pare ca sistemul de transport feroviar de la noi nu are nevoie de asa ceva.

In legatura ce spunea Dan in gluma, am avut ocazia sa experimentez si comentariile unui "inteligent" mecanic cand faceam impreunca cu cineva fotografii de data aceasta nu in tm, omu se pare ca tinea la conditia sa fizica, deoarece s-a ridicat de pe scaunul sau comod din lokomotiva, a deschis geamul lateral, a adresat ce avea de adresat.

Sper sa-i serveasca conditia fizica la ceva cand sistemul se va "privatiza" si o mare gramada din acesti neadaptati isi vor cauta cate ceva de facut prin alata parte. Oricum eu unul am devenit fanul vanzarii totale si neconditionate a tot ceea ce tine de calea ferata, pentru ca asta e: muzee nu, evenimente bine promovate nu, bun simt nu.

ca o completare,
daca astfel de evenimente s-ar anunta din vreme, oamenii cu servici si-ar lua niscaiva zile de concediu (vorbesc acum pentru mine), ar plati bilete scumpe la tren pana la locatia respectiva, ar mai pune in miscare economia cu un langos ceva si o cazare, si uite asa lucrurile ar evolua

Insa poate e mai bine sa se circule in regim inchis, adica cu bilete gratuite de cfr pe principiul "ei intre ei".
 
stageexp a spus:
....bilete gratuite de cfr pe principiul "ei intre ei".

De acord monşer, ”ei între ei”, da pe banii lor, nu pe ai mei şi al celorlaţi care plă’tesc taxe şi impozite.
 
Eu sint de acord ca aceste evenimente se fac in principal pentru cei din domeniu, pentru incheierea de contracte economice etc.

Dar sa nu uitam ca pe vremuri era TIB iar mai inainte din ce am citit mai era si EREN

Ei bine astea erau intens mediatizate si deschise publicului dincolo de propaganda socialista.

In Romania practic toata activitatea asta feroviara e o nisa foarte inchisa
Citi potentiali clienti sint? pentru vagoane aproape exclusiv CFR Calatori, pentru locomotive mai sint citeva firme private dar in rest?

Dupa cum spune stageexp nimeni din MT nu ia in calcul pasionatii din acest domeniu.
despre pasionati putem dezvolta subiectul nu?

Pe vremuri am fost la un asemenea tirg la Koln (Kolnmesse)

sa nu spun cum a fost ca nu ne-au ajuns 3 zile sa ne zgiim pe acolo, chiar daca noi cautam ,,oportunitati" de afaceri in Romania.
 
Dane......"nostalgicule"....EREN.....TIB.....i-auzi ce "ră’ută’ţi expui"...... :D :D :D ....pentru ultimul EREN (ca denumire), mi-am spart puşculiţa şi mi-am plă’tit la şcoal㒠excursia organizat㒠prin ONT (costa la vremea aceea vreo 60 de lei) şi uite aşa am ră’mas fă’r㒠"majoritatea" banilor (din mă’runţişul de 5, 10, 25 bani) strânşi de prin buzunarele tată’lui şi mamei mele, plus mă’runţişul de la restul din cumpă’ră’turi, pe care-i adunasem ("fă’cusem" 114 lei) suma ce echivala cu preţul unui set de BERLINER TT BAHNEN, ce apă’ruse atunci, prin magazinele pentru copii, un set cu o EA, dou㒠vagoane de clasă’, transformator şi şinele pentru un cerc (era setul ce avea pe capac poza cu ieşirea dintr-un tunel)......
Åži la EREN, mai apoi TIB, te puteai uita şi plimba în voie prin locomotivele şi vagoanele de clas㒠expuse......Ne lă’udam cu ceea ce se producea....acum eu sunt "nostalgic" 8) .......
 
La sediul MT e afişul de mai bine de o lună’...
Ah! Nu l-am vazut! Si ultima data trecusem pe-acolo... adica nu am trecut niciodata pragul acelei cladiri. Dragos, daca stiai DE O LUNA, puteai face si tu un anunt!

Ma indoiesc ca "noutatile" expuse ar putea justifica vreo cheltuiala cu promovarea evenimentului! Publicul larg, adica acei cativa interesati de domeniul feroviar si care nu fac parte din sistem, se pare ca nu aduc suficiente beneficii (fotografii, vorbiri pe forumuri) astfel incat evenimente de acest gen sa fie facute cunoscute. In rest, totul nu este decat mascarada: operatori, reparatori, vanzatori si "constructori", prieteni de-o viata de altfel, se intalnesc la un mic chiolhan pe banul public!
 
@ dimitrov cind a fost ultimul EREN?

@WE

nu ai fost in cladire? pai de ce nu te-a lasat portarul care se pricepe la toate?

Expozitia INNOTRANS Berlin e deschisa publicului sau doar intre specialisti?

Si apoi WE iti amintesti cum stateau aia cu ochii pe noi cind am fost la o expozitie? atunci cind ne-am lipit de ei si ne-am dus cu trenul lor la Ploiesti Vest.

Dar se aduc exponate noi fata de ceilalti ani? sau alea sint produse si pastrate doar pentru expozitie? Cu exceptia Carpathiei.
 
Pe toate ,,exponatele" se poate urca şi poza fă’r㒠probleme. ED, Carpathia şi LDH s-au mai vă’zut, dar automotorul nu a mai fost expus pân㒠acum... merit㒠vizitat, e ca un vagon de dormit la interior, având şi un mic salon spre postul 2. De asemenea, la postul 2 are ditamai generatorul electric.
 
OFF TOP....un pic mai lung......
"EREN"...se desf㒺oar㒠pentru prima dat㒠în 1964 cu ocazia celebră’rii a celei de-a XX-a aniversă’ri a evenimentelor de la 23 August 1944, cu care ocazie se fac primele amenajă’ri la ceea ce va fi Complexul Expoziţional Bucureşti.
Pentru aceast㒠aniversare, iniţial s-a pus problema construirii centrului în zona Lacului Vă’că’reşti de azi, renunţându-se din cauza slabei densită’ti de infrastructur㒠edilitar㒠şi utilitară’. Aşa s-a optat pentru zona "Casei Scânteii", datorit㒠Parcului Heră’stră’u ce avea un impact deosebit în conştiinţa public㒠ră’mas㒠din vremea manifestă’rii "Luna Bucureştilor", deşi în zon㒠a mai ră’mas funcţional numai "Pavilionul H" (cunoscut aşa) de pe malul lacului.
Dup㒠ră’zboi, în aceast㒠zon㒠(1947-1948) a fost construit㒠"Casa Scânteii"(arh.Horia Maicu) pentru cea mai mare tipografie din ţar㒠cât şi pentru edituri şi presă’. Deşi, ca stil, construcţia era de inspiraţie ră’să’ritenă’, ca volumetrie a fost reprezentativ㒠mult timp pentru "noul Bucureşti" (a fost reprodus㒠pân㒠şi pe biletele de bancă’); organizarea EREN-ului în zona asta era exact ceea ce avea nevoie "partidul" ca mesaj propagandistic.
Pentru EREN s-a ridicat un complex de clă’diri, centrul fiind reprezentat de "Pavilionul Central" terminat în 1962 şi proiectat de arh. Ascanio Damian şi al să’u colectiv de proiectanţi (pavilionul central are 10.000 mp, diametrul de 180 m,înă’lţimea total㒠de 42 m, diametrul cupolei de 93 m). în mterialul consultat de mine nu se spune nimic de pră’buşirea cupolei - far㒠nici o victim㒠- datorit㒠ză’pezii, nu din viciu de proiectare (în urma anchetei) ci a construcţiei...oricum a fost realizat㒠sub o presiune imensă’, datorit㒠termenului....
Pentru utilizarea complexului au fost mai multe direcţii de urmat, dar lungesc materialul (Târgul "Pavilionul de Mostre"-metalochimice, textile, confecţii, încă’lţă’minte, agroalimentare...."Expoziţii Stră’ine", cu Expo Industrial㒠Francez㒠1962, urmat㒠de cea din Germania Federal㒠şi Austria, trei din şapte programate.....Spectacole, care nu au putut fi facute, spatiul nefiind funcţional pentru aşa ceva)...asta pe scurt.
Inaugurarea oficial㒠a EREN 1964 a fost la 21 August. Datorit㒠interesului stârnit, s-a hotă’rât ca urmatoarea EREN s㒠fie în 1969 (una la cinci ani), manifestarea continuând şi dup㒠1969 sub numele de E.D.E.S.(Expoziţia Dezvoltă’rii Economico-Sociale)
Practica organiză’rii târgurilor în stră’ină’tate era cunoscut㒠bine şi la noi, iar ideea în sine a fost o chestie logică’.....aşa se face c㒠la 31 mai 1968 apare în pres㒠Hot. Cons. de Miniştrii, ce stipuleaz㒠c㒠începând cu 1970, în luna Octombrie, la fiecare doi ani se va organiza "Târgul Internaţional Bucureşti" (T.I.B.), organizat pe terenurile din preajma complexului din "Piaţa Scânteii".
La 10 Octombrie 1970 ajunul deschiderii oficiale a T.I.B. se pune la dispoziţia ziariştilor primul "Buletin Informativ al TIB", sub forma unui comunicat de pres㒠al zilelor de azi, editat în engleză’, franceză’, germană’,rusă’, pentru cei acreditaţi, împreun㒠cu "Catalogul Oficial al TIB". Astfel primul TIB a fost între 13-24.10.1970.
Ca efect al TIB, la 12 Mai 1974 se deschide pima ediţie a TIBCO, ce va avea loc anual, primă’vara. TIBCO avea ca subiect textile, încă’lţă’minte, confecţii, sticlă’rie, porţelan, faianţă’, mobilă’, cosmetice, detergenţi, coloranţi, fibre sintetice, materiale plastice, electronice, electrotehnice, artizanat şi din anul urmă’tor agroalimentare.
Prin Decretul 623/1973 de reorganizare a C.C.I.R (Camera de Comerţ şi Industrie), CCIR, conform atribuţiilor stabilite, înfiinţeaz㒠"Intreprinderea de Târguri şi Expoziţii" ...........................
Acesta e un "scurt" material referitor la EREN-TIB.... de pe http://www.revistaconstructiilor.eu/index.php/2008/02/08/istorie-targul-international-bucuresti-i/
Sper c㒠nu am plictisit....şi eu mi-am reâmprospă’tat nişte amintiri vechi şi estompate de timp.....astai......îmbă’trânirea..... :D :D :D
 
Sa mai spunem ca EREN este acronimul de la Expozitia Realizarilor Economiei Nationale

din punct de vedere feroviar la TIB a aparut

http://www.locopage.net/cfr060df001.jpg

http://www.locopage.net/cfr060df001.jpg

Pozele sint de aici
http://www.locopage.net/cfr-alcos.htm
 
Alte vremuri.
Acum este si comportamentul bizar in care daca cineva stie ceva nu mai zice la nimeni, pentru a detine o exclusivitate numai lui utila, care nu-i aduce nici un profit ci doar o forma de periere a orgoliului propriu.

Acum nu mai este nici un motiv de mandrie ca oricum nu se mai produce nimic la nivel de masa, doar cate o carpeala ceva, in rest protocol si discutii intre vechi cunostinte din domeniu.

Evident ca nu am pretentia ca cineva sa se gandeasca la cei cunoscuti sub numele de "pasionati" dar o expozitie este oricum un succes in masura in care participa cat mai multa lume.
 
stageexp a spus:
Alte vremuri.
Acum este si comportamentul bizar in care daca cineva stie ceva nu mai zice la nimeni, pentru a detine o exclusivitate numai lui utila, care nu-i aduce nici un profit ci doar o forma de periere a orgoliului propriu.

nu cred ca ai idee cat de bine ai nimerit-o cu asta. Si vorbesc foarte serios.

Pe mine genul asta de subiecte ma amuza. De fapt nu subiectul cat reactiile la subiect. Ma amuza pentru ca vad plangandu-se de obtuzitatea sistemului oameni care fac parte din el. Sa mai spun ca unii sunt parte din organizatori ? Nu dam nume, persoane importante.
Vezi tu stageexp, nu exista o granita fixa intre buni si rai, oficiali si pasionati. Stai linistit, parte din cei care jelesc pe aici mortul cu lacrimi de crocodil i-au dat chiar ei cu toporul in cap ....
Noi sa fim sanatosi si sa-i multumim lui Florin ca anunta astfel de evenimente in masura in care si el afla de ele. Si odata cu el, noi "restul" lumii.

PS: merita sa-l vedeti pe 773. Daca se va expune, chiar merita sa va duceti sa-l vedeti chiar daca Dragos nu i-a facut o descriere prea "apetisanta".
 
Amu c㒠tot o fo mediatizat evenimentul rog pe norocoşii care şi-au modelat programul în aşa fel încât s㒠poat㒠vizita (dac㒠li s-a dat voie) expoziţia s㒠inunde forumul cu fotografii.

P.S. S㒠nu v㒠daţi la pa mineral㒠şi la grisine (sunt luate din banii contribuabililior)!
 
Este liber la aberat??

daca se da liber sparg eu gheata:

Aceasta expozitie nu are nici un rost pentru cei care au participat la discutii, la intrunirile de afaceri, la confirmarea unor antecontracte. De ce ? pentru ca ei sint parte din sistem si lucreaza toata ziua cu locomotive, cu vagoane, cu semnale.

Daca tot se face o expozitie nu se putea deschide un fel de birou de relatii cu publicul?
sa vina acolo potentialii calatori sa isi spuna parerile, sugestiile despre trase, despre eventuale oferte, despre abonamente etc?
Sau era prea greu pentru cei din birouri?
Specialisti care uneori nu stiu ce este exact calea ferata?

Nu se putea organiza o zi a portilor deschise prin turnul de control, prin alte birouri.Acolo unde lucreaza specialistii?

Unde sint cei din divizia n-aveti voie sa pozati.