- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
CFR Călători oricum nu are ce face cu atâtea locomotive.... mă tem, însă, că în loc să vândă EA-uri, ei vor vinde ultimele EC-uri conservate că, deh, lor le place să târie 2 vagoane cu o LE de 5100 kW în loc de una de 3400 kW. Că ramele electrice sunt moarte în mare parte.
Nici Malaxelor 900 nemodernizate nu prea le mai văd rostul. Evident, se putea păstra unul.
Poate după licitaţia asta le vine mintea la cap, că pe partea de automotoare (electrice & diesel) situaţia e dezastruasă:
- Desiro-urile stau după roţi, după geamuri (că sunt cu drepturi de autor pe formă, nu mai poţi să dai comandă la Buzău să facă ăia) şi după diverse componente electronice
- Malaxa 700 modernizate la Marub au revizia expirată şi nu mai are cine să o facă (MARUB a fost cumpărat de concurenţă, Reloc cam la fel)
- Malaxa 900 modernizate la Marub se apropie şi ele de aceeaşi situaţie
- LVT-urile, inclusiv cele modernizate, vor expira şi ele (Piteştiul are deja 2 cupluri oprite definitiv), pentru că nu s-a mai prelungit contractul cu Remarul 16 Februarie. Cele cu transmisie mecanică deja sunt moarte, că doar MARUB le revizuia
- ramele electrice zac la gard, cu revizia expirată, că nu s-a mai prelungit contractul
- ADH-urile se tot defectează, dar sunt încă în garanţie... când se va duce garanţia, le prevăd aceeaşi soartă ca a Z6100/6300-urilor
Bine că ne apucăm şi facem RR la EA-uri clasice :-x şi RP la 11-47
Nici Malaxelor 900 nemodernizate nu prea le mai văd rostul. Evident, se putea păstra unul.
Poate după licitaţia asta le vine mintea la cap, că pe partea de automotoare (electrice & diesel) situaţia e dezastruasă:
- Desiro-urile stau după roţi, după geamuri (că sunt cu drepturi de autor pe formă, nu mai poţi să dai comandă la Buzău să facă ăia) şi după diverse componente electronice
- Malaxa 700 modernizate la Marub au revizia expirată şi nu mai are cine să o facă (MARUB a fost cumpărat de concurenţă, Reloc cam la fel)
- Malaxa 900 modernizate la Marub se apropie şi ele de aceeaşi situaţie
- LVT-urile, inclusiv cele modernizate, vor expira şi ele (Piteştiul are deja 2 cupluri oprite definitiv), pentru că nu s-a mai prelungit contractul cu Remarul 16 Februarie. Cele cu transmisie mecanică deja sunt moarte, că doar MARUB le revizuia
- ramele electrice zac la gard, cu revizia expirată, că nu s-a mai prelungit contractul
- ADH-urile se tot defectează, dar sunt încă în garanţie... când se va duce garanţia, le prevăd aceeaşi soartă ca a Z6100/6300-urilor
Bine că ne apucăm şi facem RR la EA-uri clasice :-x şi RP la 11-47