Innotrans 2012

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,
din cate stiu eu este vorba despre un simpozion, porblema de a primi invitatii se rezolva relativ facil.
Dar se impune participarea din partea unei firme sau institutii care se ocupa de domeniul feroviar, si mai ales, se plateste o taxa de participare. De aceea cred ca nu vor fi doritori in masura in care se plateste drumul, cazarea, taxa de participare. Este cu totul altceva decat summiturile care se organizeaza la Bucuresti, unde se vine cu invitatie, dar exista si material rulant expus pe peronul garii, care poate fi admirat de curiosi intr-o masura mai mica sau mai mare.

Oricum, pentru cei care lucreaza in domeniu este binevenita orice astfel de manifestare expozitionala, desi nu prea exista sansa de a se aplica pe aici ce va din cele vazute.
 
Poti sa mergi si pe contul propiu din Budapesta cu EN Metropol ajunge la 6.05 in Berlin seara la 21 pleaca inapoi spre Budapesta 58 euro bilet dus/intors la clasa 2 biletu de intrare este de 38 euro pentru o zi restu mancare si transport de la gara pana la expozitie!!Eu zic ca merita mai ales ca acuma se organizeaza odata la 2 ani!!
 
Imperio de la Astra Arad va ajunge le Berlin.

http://www.innotrans.de/Ausstellersuche/Gleis-UndFreigelaende/skiplinks

Eu unul astep poze cu vagonul de dormit RZD facut de Siemens AG.
 
Ba da, am pus aici linkuri :

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4093&start=75

Material rulant in drum spre Berlin:

Vagon BDZ
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,6062028,6062091

Automotor Slovac de la Zos Vrutky a.s.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,6068060,6068364

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,6066843,6067070

Pe sosea, tramvai de la Skoda si noul ETR.1000, Frecciarossa

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,6066390,6066771

http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/timdettvp.php?id=2921

Locomotiva electrica si automotor diesel de la Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA Holding
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=4306&action=dview

Locomotiva electrica de la Newag SA / ZNLE
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/9944/Griffin-jedzie-na-InnoTrans.html
 
A inceput.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1

Si vedere 360º

http://www.360cities.net/profile/willy-kaemena/image/innotrans-2012-berlin-overview-outdoor-area289.30,10.50,70.0

http://www.360cities.net/profile/willy-kaemena/image/innotrans-2012-berlin-talgo-avril-turista2.00,31.50,85.0
 
Scuza-mi ignoranta insa eu nu vad nici o legatura intre locomotiva din imagine si Skoda 100MB...
Rog mult dezvolta ideea.
"Skoduta" 100MB a fost una din masinile emblematice si revolutionare (caroserie aluminiu, motor spate, consum redus) din anii '60 in Europa si nu stiu daca e ceva rau in asta. Nu mai adaug ca designul cehesc a fost puternic influentat de produsele un "anonim" in industria auto pe numele lui Porsche.
Toti cei care am trait inainte de '89 stim skoduta 100 mb din parcarea blocului pentru motorul amplasat in spate si pentru grila de admisie aer amplasata pe aripa spate.
Dar, e ca si cum ai blama un designer ca a facut o locomotiva dupa liniile "oribile" ale unui Chevy Belair '67.

Ma gandesc ca regulile dinamicii vor impune in cativa ani aceiasi forma multor vehicule de viteza. Sa-i zicem "cada rasturnata" ... ?
 
Catalin, departe de mine sa contest calitatile Skodei; 1000MB circula si acum; Modelele actuale de automobile Skoda au o calitate ridicata. Insa nu au nimic in legatura cu designul. Daca vorbim de clasicele lui Laurin si Klement, aia e cu totul altceva.

Dealtfel nimic din ce se creaza acum nu are nici o legatura cu designul: incepand cu locomotivele si terminand cu dispozitivele de uz casnic. Totul este facut DE computer si nu CU ajutorul computerului.

In scurt timp, pe masini va scrie "Designed by SolidWorks", in loc de Pinifarina, Bertone sau Giugiaro. Toti producatorii parca se intrec parca in a face cele mai oribile chestii, mai ales in domeniul masinilor.

Primeaza ce zice computerul legat de coeficientul de aerodinamicitate sau de centrul de greutate sau mai stiu eu ce. Dar cand privesti CHESTIA aia, iti vine sa intorci capul, ca sa nu spun altceva.

Asta se intampla cand lasi "inteligenta" artificiala sa-si faca de cap; aia e o masina si nu simte nimic. E un fier.

Hai sa nu comparam ce se facea din punct de vedere al designului (si chiar si din punct de vedere calitativ) inainte de epoca IT-ului.

Chevy Belair '67 este facut cu creionul, hartia si rigla de calcul. D-aia arata cum arata si merge si acum.

Revenim la locomotive, sa nu comparam designul locomotivelor proiectate pana in anii '65-70, cu ce aratari se fac acum.

Tot ce am scris mai sus reprezinta o parere personala care nu doreste sa creeze o polemica.
Imi cer scuze penrtru off-topic
 
Alte imagini.

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,6075098

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?114,6074985
 
Imperio de la Astra Arad.

astravagonetramimperiof.jpg


astravagonetramimperiof.jpg


astravagonetramimperiof.jpg


astravagonetramimperiof.jpg


astravagonetramimperiof.jpg


astravagonetramimperiof.jpg


foto 6001 - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,6076357
 
Multumim pentru imagini. Ai vazut vagonul cisterna facut de Astra Rail Industries ?
 
Cred ca da daca era ala cu logo VTG da nu prea am insistat la vagoanele de marfa chiar atuncea a inceput sa picure si am mers spre "piesele de rezistenta"