Interail 2008-2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

RwO

New Member
17 Ianuarie 2008
11
0
Constantza
LOCATION
Constantza
Mi-am propus sa ajung cu trenul pana la Stockholm si...am reusit.
Cam asa a aratat programul:
26.12 Bucuresti-Baneasa - Dortmund cu Wizzair un A320 inmatriculat HA-LPE
Dortmund-Holzwickede -Dortmund Hbf cu EuroBahn-un Talent EMU nou-nout, care totusi cam seamana a tramvai..
Dortmund Hbf - Koln cu ICE 925 (ICE1) (prima data cu ICE-ul), urmat de un scurt popas in Koln, sa admiram catedrala si cateva beri Kolsch, specifice zonei.
Koln - Amsterdam cu ICE 120 (un ICE 3, impecabil de altfel)
27.12.2008 Amsterdam - Copenhaga cu CNL Borealis la un vagon DB clasa a 2-a, cam vechi. (am schimbat 4 locomotive , 1614 de la NS pana la Emmerich, apoi 120-135 de la Db pana la Hannover, urmata de 101-131 pana la Flensburg, si in sfarsit in Danemarca un Ea careia nu i-am retinut numarul)
apoi cateva zile in Copenhaga cu un drum pana la Malmo si altul la Aarhus cu excelentele automotoare din clasa IC/3 dar si ramele IC/4 care sunt incredibil de comode si apoi cu X2000 la Stockholm pe 31 decembrie.
Am plecat din Stockholm pe 02.01 tot cu X2000 spre Copenhaga dar din pacate acesta s-a defectat la scurt timp dupa plecare si am ajuns doar pana la Malmo cu mare intarziere , de unde am continuat la Copenhaga cu un IC/3 si apoi cu un Regio tras de diesel-ul ME1506 pana la Rodby, de unde am trecut cu Ferryboat-ul M/S Deutchland in Germania la Puttgarten.
De aici a a inceput traversarea Europei de la nord la sud, in mai putin de 10 ore dupa cum urmeaza:
Puttgarten - Lubeck (regionalbahn un DMU 628-684)
Lubeck - Hamburg (Regio Doppelstocktras de 112-172)
Hamburg -Frankfurt Hbf(ICE1) , vreo 2 ore jumate in FRankfurt, ocazie cu care am admirat gara imensa de acolo
Frankfurt Hbf- Basel (ICE)
Basel - Zürich ( cu ceva opriri la Luzern si Arth Goldau o combinatie de Regio-uri)
Zürich - Milano Centrale( ETR 470 CISalpino 19 prin celebra Gotthardbahn )
Milano Centrale -Genova Porta Principe cu regio tras de 656-585
Genova Porta Principe - Pisa Centrale cu un Express de noapte Torino-Regio Calabria tras de 656-472
La aproximativ 46 de ore dupa plecarea din Stockholm eram la Pisa (si am stat ceva prin Hamburg, FRankfurt, si mai bine de 6 ore in Zürich)
De la Pisa am zburat la Constanta cu Ryanair-ul un 737-800 EY-DAY

M-am impresionat DMU-urile daneze, foarte comfortabile si silentioase, bineinteles ICE-ul, si la fel am fost impresionat insa negativ de ETR-ul 470 de la Cisalpino care e zgomotos si la care toaletele s-au defectat la mai putin de o ora de la plecarea din Zürich), si de regio-urile celor de la FS. Regio-urile SBB CFF FFS impecabile in schimb.


Kobenhavn Hovedbanegürd


X2000 in Malmo


Malmo,vedere spre Danemarca


IC3 in Aarhus


interior IC3


X2000 237 inainte deplecareadin Stockholm spre Copenhaga


DMU la Puttgarten


ICE in Frankfurt Hbf


Frankfurt Hbf


tabela de plecari in Basel Hbf


RE460in Zürich


alt RE460



ICE1in Dortmund Hbf



Koln Hbf



EMU de la Eurobahn in Holzwickede


CNL Borealis in Amsterdam Centraal,se vede vagonul de Praga


NS1614 in Amsterdam





interior de Cisalpino



electrica FS in Milano Centrale cu Regio spre Genova


regio italian

 
Interesanta calatorie! Am un singur comentariu la fotografia din Malmö Central:Danemarca se afla in partea opusa! :D
 
malmo

<t>pe sine este in directia indicata de catre cel care a realizat reportajul...<br/>
Practic daca nu ma insel e capat de linie...</t>