Ungaria,Austria si Italia 2008

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

tudor_corbul

Well-Known Member
Trenulist
9 Mai 2007
498
2
Iasi
LOCATION
Iasi
Salutare tuturor.Desi cu mare intarziere(mai bine mai tarziu decat deloc :D),am sa va prezint calatoria mica calatorie prin Ungaria,Austria si Italia.

Biletul cu care am calatorit:



Plecam din Iasi cu Acc 1662 spre Bucuresti.Cateva poze de de drum:



Ajungem in Bucuresti unde asteptam R Dacia.Intre timp acesta soseste de la Viena cu 1 ora intarziere:



Apoi intr-un sfarsit garnitura revine si ne suim in tren:



Cateva poze de pe drum,mai exact gara Predeal si Brasov:



Trecem frontiera si dimineata ne trezim in gara Budapest Keleti:



Trecem in Austria:




Si nu dupa mult timp ajungem in Viena:



In gara sunt vitrinele de la Memoba:



Ajungem si la magazin:




Apoi ne-am hotarat sa vedem putin orasul.Imediat de cum am iesit la bulevard am dat de Biserica Maria vom Siege:



Mergem pe bulevard si dam peste un magazine de modelism:



Un depou de tramvaie:



Intr-un mic spatiu verde dam peste ceva neaspteptat.O mica locomotive cu aburi,mai exact locomotive Ewa 21 contstruita de uzinele Krauss din München pt caile ferate Aspangbahn(daca am gresit scuzati):

 
Muzeul:


Intram,luam bilet si un un plan cu ceea se expune in aceea zi si unde:

Si intram.De cum am urcat scarile vedem cat este de mare aceasta cladire.Poze:

Sare repede in ochi vagonul salon al Reginei Elisabeta(din pacate poza cu tot vagonul n-a iesit):

De aici incolo am sa pun doar pozele fara explicatii fiindca sunt prea multe.Cine vede ceva interesant sa spuna si voi incerca sa ofer mai multe poze fiindca nu am pus pe photobucket chiar toate pozele,ci am facut o selectie:
 
Terminam de vizitat muzeul dupa aprox 2 ore si jumatate si ne indreptam spre gara pt a prinde IC692 spre Salzburg:


Ne suim in tren si am plecat.Prima oprire St.P�lten Hbf:

Urmatoare statie este Amstetten N�

Urmeaza St.Valentin:

Dupa St.Valentin urmeaza Linz:

Apoi sosim in Wels:

In Attnang-Puchheim:


Sosim si in penultima statie a traseului, V�cklabruck:


Muntii:


Dupa un traseu foarte frumos,in care am avut de admirat peisaje nemaivazute ajungem in Salzburg:


Gara:


Locomotiva care a tras trenul cu,care am calatorit:



Poze de prin gara:

Intre timp soseste si un Taurus Railjet:


Si un mic filmulet cu Taurusul plecand:

http://www.youtube.com/watch?v=JtIN2fdb0Os

Si un altul tot cu un Railjet dar la un marfar:

http://www.youtube.com/watch?v=5vDs-kbj7cg

Fiindca avem de asteptat pana la urmatorul tren mergem putin prin oras:



Revenim inapoi in gara,La ora 1:38,ora la care ar fi trebuit sa soseasca EN 237,insa a avut aprox 1 ora intarziere asa ca plecam din Salzburg la 2 jumatate noaptea spre Venezia.Spre dimineata ne trezim.


Si imediat ajungem in Venezia Mestre:


Din cauza intarzierii am pierdut legatura spre Torino asa ca asteptam un IC care soseste in cursul dupa-amiezii,asa ca avem mult de asteptat.Intre timp mai fac cateva poze prin gara.Niste regionale:


Iesim si mergem putin prin oras.Gara:




Ne reintoarcem in gara pentru o lunga asteptare,insa o buna ocazie de a poza multe trenuri "necunoscute".Un EN care tocmai pleca:



Soseste un regional:



In departare se zareste o mica locomotiva de manevra care se apropie:

Peron aglomerat semn ca va sosi un tren.


Si imediat soseste un EurostarCity:


Pe linia din dreapta soseste un alt Eurostarcity doar ca tractiunea este diferita:


Si cele 2 Eurostaruri:


Pe linii mai indeparate ale garii:


Masinuta garii:


Soseste o garnitura Cisalpino:


Un alt regional:


Apoi pe linia invecinata soseste o foarte lunga rama electrica:


Pe o linie mai indepartata se zareste un mic automotor:


Un tren de viteza Pendolino:


Cladirea din stanga este dormitorul sefilor de tren si nu a mecanicilor fiindca acolo toti sefii de tren care iam vazut prin gara erau cu troleru dupa ei semn ca petreceau cel putin 2-3 zile pe drum:

O poza cu iesirea din gara:

Un automotor ceva mai nou folosit pe post de IC:


Din nou un regional:


Pe alta linie trece un EN cu 2 vagoane pt transportul masinilor:
 
Intr-un sfarsit dupa multe ore de asteptat soseste trenul nostru IC 618.Iesim repede din Venezia indreptandu-ne catre prima oprire:padova.In triajul Veneziei observ ceva interesant(din pacate cam tarziu) insa apuc sa fac o poza.
In poza urmatoare daca dati zoom se vede(nu prea bine dar se distinge)garnitura de Orient Express:

Ajungem si in Padova:


Urmatoarea statie:Vicenza.Inainte de a intra in gara pe o linie se vede o mica locomotiva de manevra:

Apoi,surpriza,o aburoasa:



Nu stam mult,asa ca plecam repede spre Verona Porta Nuova.Poze cu iesirea din Vicenza si traseul:

Ne apropiem de Verona Porta Nuova:




Urmatoarea statie: Peschiera del Garda



Apoi Desenzano:



Ne apropiem de Brescia.In triaj dam de Re 482 SBB Cargo,din seria BR185:

Apoi ajungem cam la jumatatea traseului:Milano,oras mare si a carui gara este si mai mare si foarte frumoasa:


Poze mai multe cu gara la intoarcere fiindca nu am stat mult caci trenul a rebrusat repede
Plecam din Milano si ajungem in Novara:



In scurt timp sosim in Vercelli,penultima statie inainte de Torino:


In gara,o mica locomotive la manevra:



Nu stam mult si plecam spre "finish":


Ajungem in una din garile Torino-ului,mai exact Torino Porta Susa:



Si intr-un sfarsit ajungem la destinatie: Torino Porta Nuova.



Ajungem "acasa" si ne odihnim,pt o alta zi plina.Ca un mic bonus,Alpii si un boulevard aglomerat al orasului:


Cetatenii Romaniei:


Apus in Alpi:
 
Zilele urmatoare mergem sa vizitam orasul plin de istorie si de cladiri impunatoare,stradute inguste,bulevarde mari.



Raul Po:




Castelul lui Romeo si Julieta:



O pisica putin "iesita din forma":


 
Urmatoarea zi o luam din nou la drum,de data aceasta spre Genova.Ajungem in gara de dimineata:


Pozam putin:


Trenul cu care vom merge la Genova este un regional.Garnitura:

Interiorul:


Nu cu mult timp inainte sa plecam locomotiva trenului nsotru se defecteaza.Stam, 10,20,30 de minute si nimeni nu pare a fi luat nici o masura in acest sens.La capatul trenului se vede seful de tren cum vorbeste cu mecanicul si apoi probabil raporteaza incidentul prin statie.Dupa alte 20 de min de asteptare 2 oameni merg agale pe langa tren,cu niste foi in mana si cu geanta de lucru,voiosi ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ajung la locomotiva,vobesc cu mecanicul,unul dintre ei se suie in locomotiva si dupa 5 min coboara bucuros semn ca totul sa rezolvat.Totu gata si in sfarsit dupa 10 min plecam.Fata de CFR,acolo mi s-a aparut a fi o mare comoditate si o nepasare totala,ca nah Torino este un oras mare in Italia.In fine.Iesim din gara:


Podul si sala construite pentru Jocurile Olimpice de iarna de la Torino din 2006:


Cateva poze de pe drum:


Inainte de a intra in gara Genova se trece prin multe tunele foarte mari,prin care trec in jur de 3-4 linii:

Gara din Genova:


Cateva poze de prin oras:


Obiectivul venirii la Genova a fost acvariul si marea.
Spre acvariu:


Un Cristofor Collumb alb:



Intram in acvariu si imediat dam peste niste meduze.Va rog sa scuzati calitatea pozelor caci lumina nu era buna:


Rechini,foci,multi pesti colorati,piranha,o testoasa si altele:D


Chiar langa acvariu se afla galeonul Neptun

Ca sa va faceti asupra marimii,eu si galeonul:



Pt navomodelisti,daca vreti si alte poze cu galenonul si interiorul lui spuneti caci acum sunt doar o selectie:


Ne intoarcem inapoi la gara:


Unde vedem un regional:

Este trasa la linie si garnitura noastra:


Locomotiva de manevra la datorie:

Si un dupa multa vreme plecam:


Si ajungem inapoi In Torino:

Seara pregatim bagajele caci a doua zi ne intoarcem acasa.
 
Urmatoarea zi dupa-amiaza eram la trenul nostru,un ICplus:

Si plecam cu gandul deja la casa.In Vercelli dam peste un marfar tras de o frantuzoaica :


Si asa cum am promis,mai multe poze cu gara Milano:




In Vicenza:


Ne apropiem de Venezia Santa Lucia:

In gara dam peste o garniture SBB:


Locomotiva care ne-a adus pana aici:

Gara:

Iesim la vizitat orasul:




Ne intoracem in gara si ne suim in tren.Garnitura:
 
Dimineata ne trezim in Austria:


Aungem in Viena unde dam peste multi Tauri:



Din Viena plecam spre Budapesta cu IC345 Avala.Triajul:



Ne apopiem de Gyor:




Gara Budapesta:


Un sfat:nu luati cumparati bilete de tren din gara Budapesta.De ce?Finndca au un sistem care te poate face sa pierzi trenul.Sistemul de cumparare a biletelor se bazeaza pe numar de ordine,asa ca daca aveti &8220;bafta&8221; de a fi aglomerat si de a avea trenul intr-un timp scurt sigur va va placea acest sistem.



Am avut bafta de a nu pierde trenul,dar din cauaza faptului ca am asteptat randul pentru bilete nu m-am putut plimba prin Budapesta.
Asteptam sa traga la linie Ic Corona:

Nu dupa mult timp soseste:


Alte poze de prin gara:



Si plecam:

Poze de pe traseu pana la Oradea:




Ajungem in Oradea:


Ajungem in Cluj cu ceva intarziere insa reusim sa prindem Acc de Timisoara.Dupa o noapte obositoare mai fac cateva poze.
Burdujeni:

O drezina nai noua:

Triajul Suceava:

Pascani:

Si in sfarsit Iasi,home sweet home:


A fost o calatorie in care am vazut lucruri noi si trenuletele de pe dioramele noastre la 1:1.
Sper ca va palcut reportajul.Toate cele bune!
 
frumos!cred ca este reportajul cu cele mai multe fotografii postate.

numarul ala de ordine din gara Budapeste este foarte comun si in alte tari,se foloseste peste
tot unde pot lua nastere cozi,avantajele fiind destule(nu te mai preocupi ca intra cineva in fata
ta,poti estima aproximativ timpul,facand altceva intre timp.etc).daca nu era acel nr de ordine,poti fi
sigura ca pierdeai mai mult timp decat ai pierdut.
 
Multumesc.
Cosmin,intradevar numarul de ordine este bun pentru evitarea cozilor dar asa cum am spus nu ti l-ai dori atunci cand te grabesti.