Troaca noastra cea de toate zilele-turul tarii cu personalul

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca tot aveti bilete luativa la voi si un lant cu lacat , vorbiti cu nasii la urcare aratati biletele lespuneti ca vreti sa dormiti 4-5 ore cat merge trenul si incuiati compartimentul la fel cum fac nasii la compartimentul lor de serviciu. Daca zice ca nu se poate ai inchideti gura cu 3-4 lei si dormiti linistiti.

OFF-TOPIC : Cand ma duc vara la Brasov cu bicicleta cu P vorbesc cu nasul sa-mi bage bicla intr-un wc apoi sa-l inchida cu cheia patrata si stau linistit in compartiment uitandu-ma pe geam si bucurandu-ma de peisaje. La Darste nasul vine si deschide wc-ul sa-mi iau bicicleta.Toata treaba asta ma costa in afara de biletul redus inca 3-5 lei depinde de nas ;) Au fost nasii de treaba care nu mi-au luat nici un leu.

Iar treaba cu acei vanzatori de te miri ce de la telefoane mobile , ceasuri, mp3-uri, diferite dulciuri sau racoritoare am prea multe sute de km cu trenuri de noapte in special persoanale ca sa-mi fie frica de astfel de oameni. In plus se stie din totdeauna ca vagonul 1 dupa locomotiva la personale este cel mai sigur.

Pe P 3336 Tgv - Pl.Sud intr-o zi de sambata a luni august 2007 dormeam cu fratemiu in primul vagon ( un vag 21-47 ) cand dupa I.L.Caragiale.Vest h vine un grup de 3 indieni in salonul unde eram doar eu cu fratemiu SI ai vad cum stateau si se uitau din picioare la noi. Ai dau un cot tare lui fratemiu si ma ridic in picioare si fratemiu intr-o viteza se repeda la unul si da un sut. Au fugit indieni 9000 de anii tipand si rugandu-ne sa-i lasam in pace etc... Inideni erau majori.
 
Eu cred ca fiecare cu placerea lui fata de circulatia cu trenul.
Ramin la ideea ca este pacat sa pierzi timul noaptea cu personalul, sau chiar si ziua.
Apoi mai e si scopul calatoriei, in turneul dat ca exemplu mai sus nu vad nici o linie infundata cu perspective de inchidere si eventual disparitie.

Nu cauta nimeni urmele liniilor disparute sau inchise: Calatele, Cheresig, Borsa, Fundu Moldovei, Cimpulung la Tisa, Cehu Silvaniei, liniile inguste, Brad-Deva etc sau liniile secundare: Alunu, Praid, Nisipitu, Husi,Vascau. etc.

Doar asa sa te invirti de dragul de a te invirti prin tara nu prea are rost sa te obosesti, parca punea cineva problema, descarcarii pozelor, incarcarea acumulatorilor, spalat, barbierit.


Precizez ca intr-o vreme ma spalam, barbieream imi schimbam tricoul in Bucuresti Nord, acum insa e afis ca e interzis barbieritul.
De asemenea in urma cu ceva ani am fost impiedicat sa ma barbieresc in Vatra Dornei Bai (cunoasteti poza cu pictograma WC) precum si in Ploiesti Sud.
 
dantm a spus:
Nu cauta nimeni urmele liniilor disparute sau inchise: Calatele, Cheresig, Borsa, Fundu Moldovei, Cimpulung la Tisa, Cehu Silvaniei, liniile inguste, Brad-Deva etc sau liniile secundare: Alunu, Praid, Nisipitu, Husi,Vascau. etc.

Doar asa sa te invirti de dragul de a te invirti prin tara nu prea are rost sa te obosesti, parca punea cineva problema, descarcarii pozelor, incarcarea acumulatorilor, spalat, barbierit.


Precizez ca intr-o vreme ma spalam, barbieream imi schimbam tricoul in Bucuresti Nord, acum insa e afis ca e interzis barbieritul.
De asemenea in urma cu ceva ani am fost impiedicat sa ma barbieresc in Vatra Dornei Bai (cunoasteti poza cu pictograma WC) precum si in Ploiesti Sud.

la praid am fost , la husi am fost la vascau am fost si daca te uiti atent in traseu este bagata si sectia blaj-praid-blaj iar ca sectie infundata in acel traseu este si boutari si sighet acum ma gandesc sa bag in traseu si anina si brad :D referitor ca ma plimb prin tara doar asa este o placere sa merg cu trenul si nu vad dc sa merg cu un tren rapid sau ic care costa mai mult cand eu defapt nu ma gabesc nicaieri iar personalul e perfect pt calatoria de placre ;-)
 
cristiCFR a spus:
Obs: Pe Borsa circula trenuri de marfa ale RG Holz, pe Cimpulung la Tisa circula trenuri de marfa si parca facultativ si un tren UZ.
La Fundu Moldovei din cate stiu mai mergeau ceva marfare ?

in 2007 cind am fost pe Vaser am trecut cu masina pe linga linia de Borsa si era plina de buruieni parind necirculata, e posibil ca doar sporadic sa treaca un marfar pe acolo. (Oare de ce nu circula un ,,tren al zapezii")

La Cimpulung la Tisa ce fel de marfare circula? CFR sau UZ?
din discutiile cu partida acceleratului care ajunge in Nord, am inteles ca nu prea mai este trafic de marfa UZ in tranzit. (cred ca ar fi interesant de pozat un astfel de marfar)