SUA - New Hope and Ivyland Railroad PA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

CristianG

Well-Known Member
Trenulist
10 Iunie 2014
257
19
RO & US
LOCATION
RO & US
New Hope and Ivyland Railroad (NHIR) si-a inceput existenta in 1962 ca Steam Trains Incorporated, firma infiintata de un grup de entuziasti si oameni de afaceri din zona cu scopul de a valorifica in scop comercial traditia feroviara a statului Pensilvania, materialul feroviar si liniile din zona, multe abandonate sau in conservare.
In 1966, pentru suma de $200.000, firma a cumparat, de la Reading Co., dreptul de exploatare a 16.7 mile (aproximativ 27 km.) de cale ferata intre orasele New Hope si Ivyland, orase dupa care a fost numita si nou infiintata cale ferata.
Intre 1966 si 1971, NHIR a efectuat transporturi regulate de marfa si calatori numai cu locomotive cu abur si mixt abur si diesel pana in 1972 – 1974 cand a intrat in faliment, in principal datorita unui management defectuos.
In 1974, un grup de firme din zona au schimbat managementul, realizand rolul important al unei cai ferate care sa serveasca zona si pana in 1979 NHIR a iesit din faliment.
Incepand cu 1980, NHIR a incetat transportul de calatori si organizatia de voluntari New Hope Steam Railway (NHSR) a preluat sarcina transportului de turisti la sfarsit de saptamana.
Fondurile limitate au condus, in timp, la degradarea materialului rulant si a liniei.
Incepand cu 1990 o noua firma Buck County Railroad Preservation and Restoration Co., beneficiind de noi fonduri, a inceput un program de reabilitare a caii ferate, restaurare a garii New Hope si reconditionare a materialului rulant.
Am vizitat NHIR in februarie 2005, ajungand din vreme in zone din dorinta de a fotografia gara si materialul feroviar fara prea multi turisti care sa mascheze subiectele…


Cladirea garii este compusa din sala de asteptare cu ghiseu de bilete, magazie si turn rotund cu acoperis conic (“candle snuffer”); turnul rotund inspirat de arhitectura secolului XIX si acoperisul conic caracteristic zonelor cu multa zapada din New England au facut ca gara din New Hope sa constituie subiectul unor pictori in cautare de modele:


In interiorul garii, casa de bilete si vedere din turnul rotund:


Turistii se aduna pe peron, prima cursa de dimineata se intoarce, pasageri satisfacuti de plimbare coboara si altii nerabdatori isi ocupa locurile:


De serviciu este locomotive GE C30-7 cu nr. 7087, deobicei folosita la intretinerea caii si ocazional la transport Marfa:
 
La drum:

(serie de poze surprinse de "bavareze" membru al forum-ului)

Admiram in trecere peisajul rural, de iarna din estul Pensilvaniei:


Dupa excursie am facut cateva poze in depou:


ALCO nr. 9 (0-6-0) construita in 1942, functionala intre 1970 si 1980, retrasa in 1981; a fost vanduta in 2009 si este in present reconstruita de SMS Rail Lines NJ:

http://www.smsrail.com/steam-engine.html

Canadian National Nr. 1533 (4-6-0) construita de Montreal Locomotive Works in 1911, a fost in serviciu intre 1966 si 1974, retrasa in 1975, in present isi asteapta reconditionarea:


Mai multe detalii pe website-ul NHIR:
www.newhoperailroad.com