Stiri CFI

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
384355_280841745302060_100001287090361_882923_998306323_n.jpg


389466_280841971968704_100001287090361_882929_1856650529_n.jpg
 
In curand se va circula pe tronsonul Teaca - Raciu (35 km) .

Lucrarile la tronson sunt apoape de finalizare iar locomotiva isi face deja incalzirea prin preajma depoului din Tg.Mures .
 
McAlig a spus:
In curand se va circula pe tronsonul Teaca - Raciu (35 km) .

Lucrarile la tronson sunt apoape de finalizare iar locomotiva isi face deja incalzirea prin preajma depoului din Tg.Mures .

Dar cu reabilitarea de la Mihesu de Campie ce se mai stie ? mai are mult pana la Band ? Iar pe aceasta relatie Raciu-Teaca dece nu circula din Band ?

Pe sectia Mures-Sovata se misca ceva ?
 
S-a mucit mult pe tronsonul Raciu - Teaca care s-a dorit initial a fi descis anul trecut si toate eforturile au fost directionate in mare parte pe acest segment . Voi reveni cu informatii cand se va stabili data inaugurarii . Despre celelalte proiecte nu am multe detalii momentan .

La Sovata cel mai probabil se vor relua cursele regulate de sezon in scurt timp .
 
Sambata 23 Iunie - Inaugurarea Liniei inguste Raciu - Teaca

<r>Salutare,<br/>
<br/>
Sambata 23 Iunie va avea loc cursa inaugurala a tronsonului Raciu - Teaca (35km) . Plecarea are loc la ora 9:00 din gara Raciu .<br/>
<br/>
Detalii gasiti pe <URL url="http://www.mocanitamures.webgarden.ro/">http://www.mocanitamures.webgarden.ro/</URL> <E>:aplauze:</E></r>
 
Rectific : cursa inaugurala va fi din Teaca . Traseul va fi astfel Teaca - Raciu - Teaca . Plecarea este programata la ora 9:00 iar bilete;e se pot cumpara si din gara .
 
Stire de ultima ora accident feroviar la Lonea jud.Hunedoara trenul care transporta carbune intre Lonea si Petrila sa rasturnat.

Mai multe detalii aici: http://www.ziare.com/stiri/tren/accident-feroviar-in-hunedoara-un-tren-cu-carbune-a-deraiat-1188010
 
Salutare incepand din data de 01.12.2012 sa deschis traseul Brad-Criscior pentru plimbari cu mocanita.

 
Mocanita de la Hunedoara:
http://www.youtube.com/watch?v=hudA6CF8_9U
 
O stire care e cam ... tarzie : http://m.agerpres.ro/n/Alba-Mocanita-din-nou-pe-sine-intre-Abrud-si-Cimpeni-211300
Din pacate doar in acest weekend nu am cum sa mai ajung ( tare as vrea sa mai merg o data pe acolo ) .
Intrebarea ar fi cand mai circula sigur ??
 
Stiind ca Romania a avut candva o retea admirabila si unica de CF inguste, am fost rugat sa pun cartea asta. :
http://pxtr.de/dr-wagen/jhmd/order.php?locale=de

Trateaza caile ferate ingustele restaurate din Cehia si cum se prezinta ele azi. O lectie pe care noi nu o vom invata.
 
Am gasit astazi pe railpictures.net citeva poze din care rezulta ca in septembrie anul trecut a fost redeschisa circulatia pe podul peste Bisca de la Comandau. Stie cineva mai multe, pina unde a fost repusa in functiune linia?

http://www.railpictures.net/showphotos.php?city=Comandau&country=Romania
 
Numai pân㒠la drum...adică’, pân㒠aici. în stânga pozei este un macaz ce duce linia din imagine (aşa cum se şi vede) la pod şi spre gara Comandă’u, iar de pe locul unde e fă’cut㒠poza (la o jumate de metru în spatele aparatului, de la macaz, linia mai "merge"că’tre inima Comandă’ului cam 50 de metri pe marginea din drepta drumului, dup㒠care-l traverseaz㒠pe stânga şi intr㒠într-un fost gater.
Linia din imagine, repet, vine din gara Comandă’u (de la pod) şi merge ă’nc㒠vreo 3-4 km pe marginea drumului spre staţia de sus a "Planului înclinat". Dup㒠aceşti 3-4 km linia intr㒠în pă’dure, pă’ră’sind drumul.

 
Acum e clar, multumesc. Erau niste brazi maricei crescuti pe portiunea aceasta iar traversele masive instalate pe pod complet putrezite. Eu speram sa fi redeschis mai mult din linie; dar e bine si asa. Am fost pe acolo asta primavara si ma intrebam daca se va mai circula vreodata pe pod si iata ca s-a circulat, chiar daca nu prea departe.

 
Interesant este ca pe tronsonul Riciu - Band existau pina in 2010 toate podetele, acum au disparut. De asemenea, de la Band pina la Tg. Mures si Mihesu de Cimpie au disparut complet liniile.
Eu le doresc succes insa ma tem ca lipsa unei legaturi directe cu un oras mare (Bistrita sau, mai bine, Tg. Mures) va face afacerea neprofitabila.
Cei care au concesionat acest tronson Teaca - Riciu sint cumva aceiasi care au luat si Band - Mihesu de Cimpie? Pentru ca si pe acolo auzisem ca aveau unii planuri mari si cind am vizitat regiunea, plin de entuziasm, am constatat ca tocmai demontasera complet liniile, placa turnanta din Band, coloana hidraulica, ma rog, tot ce era metalic...