CFF Wasser Viseu dupa inundatii

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mixu

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2008
907
0
arad
LOCATION
arad
CFF Wasser Viseu dupa inundatii

1 mocanita traseu reparat
2 cum arata zonele ne reabilitate
3 cu drezina pana la capatul liniei

3 povesti scurte cu si despre locurile minunate
din zona unde se agatza harta-n cui
 
dupa excursia trecuta datorita unor persoane absente (motivat ) am hotarat sa organizam si partea a II a, astfel daca pe Anina - Oravita au fost majoritatea
pe valea Wasserului doar o parte ....asa ca rolul de gid ia revenit lui Gam 3 care sa ocupat de cazare ,coordonare bilete ...astfel ca la sambata la prima ora sa fim toti fresh pt o excursie obositoare dar frumoasa.
 
dimineata 0ra ~ 7:00.
prima mocanita pleaca dupa lemne in timp ce Mugur studiaza traseul iar ceilalti admirau locomotiva pufaind de pe terasa pensiunii DANUTA unde am servit si masa

 
pornim la drum sa nu plece mocanitza si sa ramananem in gara

 
in timp ce unii fotografiaza de zorii mocanite ... :|
se cumpara bilete pt toata trupa se fac cateva poze si in interiorul garii ,se iau pliante ... si ne pregatim de marele eveniment

 
afara aparate de fotografiat pe sub fustele vagoanelor intretinute de cine altul decat maestrul Mocanitelor de Hunedoara d-nul Hocevar (am concluzionat eu dupa cele scrise pe majoritatea vagoanelor)

 
Gataaa se pleaca

toata lumea in vagoane cu aparatele pregatite sa imortalizeze fiecare clipa
 
primele poze cu ceea ce vedem prin jurul garii numa bune sa ne inspire la constructia de diorame

 
pana la prima statie desi pare ca mocanita trece prin curtile oamenilor e insotita de un drum ingust de tzara

 
oprim in prima statie ...toata lumea coboara sa fotografieze mocanita ...se mai cumpara un suc o apa si se pleaca mai departe

 
peisajul incepe sa semene cu ce am vazut pana acum in poze

 
desi unele zone nu mai sunt asa inpadurite ..tot mai multa piatra pe linie si pe marginea raului , observam ca inca se mai lucreaza la refacerea /consolidarea malurilor si a terasamentului

 
urmeaza prima oprire ..numa bine sa punem butoiul cu bere la rece in timp ce locomotiva e alimentata siea cu apa rece de izvor
 
dupa cum sa putut observa pe placa din gara scria mare
"Din motive tehnice trenul circula pana la Cozia"
asa ca ajunsi la capat de linie desi mai repede decat am calcula noi parca ar fi rost de mancare la aer curat cu iz de aburoasa