CFI din Mures

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In sfirsit o imagine care mai da un pic de speranta........dar te rog spune-ne unde are loc exact "fapta" ????? Cu multa speranta si ruga de "Da Doamne !!!"...sa vedem "ce va sa vie"....... :aplauze:
 
Citat...."Targu Mures? Ce nume are topicu'?"

Alooo..."cortexedge"...in 29 03.2011.....scriai "Aburoasa la Tirgu Mures pentru Eremitu-Sovata"...cu poza unei venerabile "batrinici" sub presiune...si in 13.04.2011 ai pozele cu descarcarea unei LDH 45 87-0017...la care am intrebat unde este locatia exacta, stiind ca de la Tirgu Mures spre Miercurea Nirajului linia e taiata in doua locuri...... de aceea intreb...daca e in Tirgu Mures (sud) unde anume o pot gasi si vedea daca drumul ma duce in zona? Pe directia Band poate linia este inca intrega (nu cunosc situatia) si atunci e alta treba, intr-un fel.....Dupa asta putem povesti de ce si cum, cind va fi dusa la Eremitu - Sovata sau altundeva.....in zona....
In Tirgu Mures n-a mai ramas multa sina pentru "mocanita".....E asa de greu???
 
Dimitrov, vad ca stii mai bine decat mine. Eu sunt din Targu Mures si pot sa-ti spun ca mai este sina, inclusiv in fosta gara de mocanita. Lipseste pe cateva portiuni, si anume pe langa cocioabele de tigani, la Azomures a fost acoperita de asfalt, la iesirea din Cristesti e scoasa din vara, la fel si la Acatari. Iar dupa triajul de la Azomures lipsesc trecerile peste sina normala.
Mai multe informatii nu am. Probabil le-au adus aici sa le probeze/repare(daca au ceva de reparat), iar cand vor fi date in folosinta anumite sectoare delinie, probabil vor fi ridicate iar si duse acolo. M-am mirat si eu cand am vazut ca le-au adus aici, si primul lucru care mi-a venit in cap e ca poate vor reconstrui linia.
Ramane de vazut.

Cat despre "locatia exacta", iesirea din gara Targu Mures, imediat dupa iesirea de la depoul de ingusta, 46°31’33.44” N, 24°32’15.67”E -coordonate exacte.
 
Pina sa apara raspunsul tau am reusit sa dau de ceva "prospaturi" pe alte doua forumuri ; am apucat de m-am lamurit cit-de-cit si Sovata-Eremitu, desi este foarte scurta (8 km), este totusi un inceput (este la fel de adevarat ca si peisajul in zona este splendid). Daca ulterior se repara "in jos" catre Miercurea Nirajului si apoi catre Acatari.....ar fi prea frumos !! Insa la ce se propune de catre "noul investitor"..."Trafic Serv SRL" al carui patron este un anume Horatiu Moldovan...cu scoaterea liniilor si depozitarea lor in statia Acatari (pentru a se preveni furturile), iar elemente din linie vor fi folosite la reparatii....si DACA se va obtine "rentabilitate" sa se repuna sinele in traseul de unde au fost luate si prelungit traseul......mi se pare o idee cel putin nelalocul ei. Sina pentru reparatii se mai gaseste (a fost refactionata cu sina de 40 / asa e si la Acatari...asa e si la Leordeni / ) asa ca scoaterea....suna a altceva.......eu nu-i vad sensul...din moment ce o ai "pe teren"....ridic-o si apoi....aseaz-o iarasi ! :cool:
 
dimitrov a spus:
repuna sinele in traseul de unde au fost luate si prelungit traseul......eu nu-i vad sensul...din moment ce o ai "pe teren"....ridic-o si apoi....aseaz-o iarasi ! mi se pare o idee cel putin nelalocul ei.

Mir kommt schon lange vor, dass hier jemand gute Miene zum boesen Spiel macht. Das grosse Geschaeft ist meiner Meinung nach die nicht erfassbaren Mengen gestohlenen Materials. Wenn "dunkle Gesichter" mit Schienenklau gut verdient haben, warum sollen das nicht andere auch koennen? Also: Abreissen, Aufstapeln und..... sich wundern, warum soviel fehlt. Kapito? :wink:
 
Hallo Georg,

Die Deutsche Version ist mir auch gut genug. ;-)

Verstanden. Ich dachte aber das heutzutage ist unmoeglich, sooooo viel Geld mit Altbauschienen zu verdienen.
Ich nehme an, die "Staatsgewaltorgane" haben keine Ahnung davon oder noch schlimmer, nehmen Teil beim Abbau.

Schade, aber sowas von typisch...

Acum pe romaneste, ca asta e stire de interes general:

Georig, tocmai am citit in Lok Magazin (Ausgabe. Mai 2011) la pagina 24 ca doua locomotive CFI reconstruite (L45H ex 87-0016 si 0018) care tocmai au fost testate pe Feistritztalbahn provenind de la Targu Mures (deci la subiect) ;-) urmeaza sa primeasca boghiuri de 1000mm si sa plece in Malaezia... Nu cumva a gresit autorul articolului si e vorba de Cambogia?

Simpatica poza din articol, cu cele doua ex-muresene galbene ;-)
 
Nu cumva a gresit autorul articolului si e vorba de Cambogia?

Nu, ce a fost scris este foarte corect. Locomotivele sunt facute pentru Malaysia. Iata 2 poze de la un alt parcurs de proba intre Brad si Criscior:


218071_183209658398603_100001287090361_502883_4650178_n.jpg


221819_183209641731938_100001287090361_502882_5612790_n.jpg
 
Buna Georg,

Daca vad bine, sunt inca pe boghiuri de "Bosna-Spur"; urmeaza sa fie puse pe boghiuri de 1000mm?

Frohe Ostern!
 
Entschuldigung, Georg, das ich im letzten 12 tagen wortkarg war.....mein Job ist schuldig....darum konnte ich nach Covasa auch nicht kommen.....
Zum alle, Frohe Ostern und Gesundheit !
P.S. Dein Foto ist Klasse.....das Wunderwerk des Plastikchirurgie.... :D :D
Desi vremea a permis.....serviciul n-a permis unora sa mai aiba bucuria unei reintilniri cu vechi si dragi cunoscuti.....la Sfintu Gheorghe sau Covasna....."traim in romania si asta...."...spune totul! Multumesc celor care au fost si o farima din ceea ce au vazut, au facut-o publica si celorlalti!
La toti, PASTE FERICIT si SANATATE ! Hristos a-nviat!
 
Pentru ca se discuta de "miscarea" pe reteaua de "ingusta" mureseana si de "marirea" ei...oare cind va ajunge la ceea ce a fost odata?....profitind de concediul pe care l-am avut anul asta, in august, si fiind in drum spre "Tara Oasului" (ca prima destinatie), drumul m-a purtat prin zona Reghin-Teaca-Saratel spre Dej-Baia Mare...... La Teaca, de cum am ajuns in dreptul garii, am dat-o cotita la stinga, brusc si fara zabava, cu intreg continutul masinii (respectiv inca trei bucati persoane....adica una bucata sotie, una bucata cumnat si una bucata sotie de cumnat).....colega mea de viata stia despre ce e vorba, dar ceilalti doi au fost lamuriti in timp ce umblam printre sine !! Si ce sa vezi...in gara Teaca se misca....sinele....adica sint ridicate, asezate "pachet" si apoi duse pentru completari (dupa cum mi-a spus o femeie ce locuia in gara si al carui sot lucrase aici, dar din pacate in acel moment nu era acasa)..........


....stau pe linia II-a si pozez in lungul liniei catre magaziile garii, spre Viile Tecii...linia pe care stau are urma de roti......


.....linia I-a nu mai este, a fost ridicata si pregatita de "drum"....


.....linia II-a, spre Mures.......si-n fata garii linia I-a nu mai e......


.....inca o privire spre Viile Tecii, mai aproape de zona de "lucru"......


...si "putin zoom" catre zona de luceru.......

Ce n-am reusit sa aflu, ne-avind de la cine, destinatia sinelor..........
Asta era situatia,atunci in august, dar acum in noiembrie, ce s-o mai fi schimbat ????