CFF de pe Valea Buduresei, judetul Bihor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cartile alea care apar in mii de exemplare si aduna praful prin librarii sunt literatura ieftina scoasa la modul "poate-poate asta o fii noul codul lui davincii", uneori merge, uneori nu. Eu unu citesc vreo 2 sf-uri pe luna si pe astea trebuie sa stai sa le vanezi, ca sunt putine si dispar imediat. Si mai sunt si acele librari "de fite" din mall-uri, cum ar fi cea din Plata Romania, unde o carte e cu 15-20ron mai scumpa decat in Cora Lujerului, care-i alaturi, si e logic unde-i raftu gol si unde-i praful de un deget.

Cat despre domeniul feroviar, uite ca la Asab inca sunt de vanzare Istoricul Tractiunii care-i aparut in 2007, si aoclo e civilizat, comanzi de pe site, au fost prezenti si la targurile de carte unde puteai obtine un autograf de la autor, si tot nu s-a vandut. Probabil ca de aceea Asab are tot din 2007 inca vreo 3 carti feroviare anuntate si nu a aparut inca niciuna.

Asa ca nu se poate face decat la modul urmator:
- autorul plateste un tiraj mic
- il ia pe tot la el acasa
- urmeaza sa promita ca le distribuie prin posta si sa ajunga sa le distribuie din mana in mana

Eu unu am avut doua episoade nefericite:
Episodul 1:
- promisiuni ca se distribuie prin posta in orice localitate
- aaa, esti din Bucuresti, pai e nasol cu posta, hai ca sa ne intalnim, ca vin eu acasa la tine in fata usii la orice ora din zi si din noapte
- bun, sa ne intalnim, hai sa fiu dragut, pai zi unde iti este tie mai usor ca sa fiu si eu baiat simtit
- pai in centru(bineinteles), si in weekend(logic)
- nici o problema, oriunde, sa fiu eu dragut pana la capat
- pai acolo asa si asa
- bun, ajung la ora stabilita practic la scara individului(deci din venit el la usa mea ajung eu la usa lui), cu o intarziere de 20min iese si individul, cu o fata acra, nu tu scuze de intarziere, imi da cartea si apoi pleaca sa isi rezolve treburile personale, ma opresc cu un nod in gat sa nu-mi cer eu scuze pentru deranj

Episodul 2, alt individ:
- promisiuni ca se distribuie prin posta in orice localitate
- aaa, esti din Bucuresti, pai e nasol cu posta, hai ca sa ne intalnim, ca vin eu acasa la tine in fata usii la orice ora din zi si din noapte
- dupa experienta precedenta acum ma tin tare, ca din nefericire eu unu nu sunt atat de liber, ca nu ma grabesc, sa o duca dansul cand ii convine maine-poimaine-raspoimaine la posta si apoi eu o sa pot sa-mi planific sa o ridic
- a nu, ca nu e bine, ca defapt si eu am un program foarte incarcat, ca sa vorbim la telefon ca sa vedem cand si unde sa ne intalnim in weekend
- si aici am concluzionat ca o sa ajung iar sa ma bat singur ca in primul episod(asta ca sa nu mai zic nimic de obrazul omului care azi zice una si maine zice pe dos), asa ca am renuntat

Stiu ca o sa vina unii si o sa zica "nene, daca esti pasionat adevarat atunci fac si pe :evil: in patru pentru pasiunea ta si ca sa ajuti autorul care a facut un efort supraomenesc ca sa scoata o carte".
Eu unu consider ca, asa cum traversatul tarii cu personalul/acceleratul de noapte si dormitul cu capul si picioarele pe bancheta vagonului de cl. a II-a pentru a vedea o bucata de linie infundata din celalalt capat al tarii este o injosire a pasionatului, lafel sa te duci tu sa cauti omul la usa ca sa cumperi cartea este tot o injosire, o injosire pe care pasionatii nu o merita sau la care nu ar trebuii sa se coboare.

Autorul trebuie sa se gandeasca dinainte ca o sa ajunga sa-si umple casa cu pachete de carti si o sa ajunga sa faca zilnic poteca la posta, si toate astea ca sa ii iasa si lui un profit, ceea ce mi se pare absolut normal, ca nu am cerut nimanui sa faca munca patriotica si nu am zis niciodata ca e prea scump. Deci decat sa zica, ca face, apoi sa i se acreasca si sa ajunga sa faca, ca mai sus, pai mai bine sa nu faca deloc.
Asta e parerea mea.

De acuma procedez simplu, dau mail, zic adresa si ca daca se poate prin posta bine, daca nu atunci nu ma intereseaza, si de vreo 2 ori a functionat, am primit cartea imediat si fara alte injosiri ale vreuneia din parti :mrgreen: .
 
Hm, interesant, am avut asemenea aventuri ca sa cumpar monografiile. Adica simplu m-am deplasat la Muzeul CFR, cu exceptia ultimului volum care a fost mai cu fite, cu vrajeli cu tarifeeee, chit ca l-am luat din Timisoara.

Ca off topic, ma simt direct atins de remarca privind deplasarile peste toata tara pentru o linie infundata.
Pina la urma pasiunea nu se limiteaza doar la proximitate si la internet nu?
 
Offtopic:
Pune tu un pasionat din Germania, Franta etc sa doarma o noapte in vagon cl. a II-a, sa alerge pe teren o zi intreaga, si apoi sa mai doarma inca o noapte pe tren la vagon cl. a II-a drumul inapoi, si o sa-ti zica ca el nu va face niciodata asa ceva, isi aranjeaza o cuseta, o zi de cazare la pensiune, inca o cuseta la intors, sau ca merge cu masina pesonala ca sa nu depinda de orarul facut cu picioarele al CFR Calatori, ca deh, omul are respect de sine, nu-si distruge sanatatea dormind pe tren, si mai are si el o imagine in fata altor pasionati, a vecinilor, etc. Mai ales ca sa vrea sa gaseasca trenul ala de noapte si n-o sa poata, ca nu exista in tarilie civilizate accelerate/personale de noapte care traverseaza tara.
Dar asta e alta discutie lunga si complicata si mai bine o lasam balta, ca deja suntem pe langa.
 
Adica discutia e de ingusta si noi sintem pe larga?
pina sa inchei trebuie sa iti spun ca adaptarea e una din conditiile existentei, degeaba vreau eu TGV daca nu exista in Romania etc, etc.