Linie cu ecartament ingust, desfintata, Crasna-Husi-Chisinau

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Alex14

Active Member
Trenulist
17 Ianuarie 2012
148
1
Iasi-Husi
LOCATION
Iasi-Husi
Sunt un incepator, si nu stiu, de unde pot obtine informati despre: linia ferata Crasna-Husi-Chisinau, care a fost creata in primul razboi mondial, si folosita in cel de-al doilea razboi, pentru transportul de provizi, trupe si armament. In prezent nu mai exista nici o urma, in afara de terasamentul inalt, care trece chiar prin spatele unui teren al familiei mele si are o inaltime de aprox. 6-7m.
Pentru cunoscatori, acest terasament este amplasat in apropierea soselei care merge spre satul Epureni, terasamentul fiind sectionat de sosea, si se poate vedea chiar de pe sosea, privind spre oras.
P.S. daca nu trebuia sa postez aici sau nu trebuia sa dau atatea detalii nesemnificative, anuntati-ma pe PM si ziceti-mi ce trebuie modificat, sau daca aveti intrebari nu ezitati sa apelati :wink:
 
http://trainz.uv.ro/maps/cfr/cfr_1921.html

http://wikimapia.org/lat=46.6821562&lon=28.1028125&z=13&l=0&m=b
pune diez intre .org/ si lat, ca sa mearga linkul
 
multumesc foarte mult, cel putin a doa doua harta e foarte utila :D dar si prima e utila :wink:
 
terenul are foarte multe dealuri iar inaltimea lor nu este de neglijat, probabil ca sa mentina linia la o anumita inaltime...
spre exemplu, ca sa urce Dobrina, pe linia Crasna-Husi, sunt facute prin padure serpentine,
am auzit ca intr-o toamna, din cauza frunzelor cazute pe sina combinate cu bruma, sau ceva de genu, trenul patina, si sa intors de vreo 2-3 ori inapoi in Crasna
 
Alex14,