Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad–Crisci

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

GeorgHocevar

Active Member
24 Decembrie 2009
129
0
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproa
www.cfi.ro
WEBSITE
http://www.cfi.ro
LOCATION
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape".
Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad – Criscior

In data de 1. Aprilie 2012 s-a redeschis transportul de marfa pe linia ingusta Brad – Criscior. Motivul a fost redeschiderea minei de aur Gura Barza, care are atat de multa marfa de transportat de s-au cumparat locomotive 2nd hand de la cale ferata austriaca OEBB de tip 2143. Pentru a corespunde cu sarcina maxima admisa pe osie de 8t pe aceasta linie s-a dotat locomotiva cu 8 osii, adica cu 4 boghie. :D

295233_364555336930700_100001287090361_1109557_1751521185_n.jpg

Fosta locomotiva OEBB 2143.008-3 pe podul peste Cris in Brad in data de 1.4.2012
 
Asta da stire....:lol:
Sa dea D-zeu sa tina inca cel putin 100 de ani de acuma inainte... :aplauze:
Inca o data sincere felicitari si multumiri DOMNULUI HOCEVAR pentru intreaga munca depusa la salvarea materialului rulant de linie ingusta si in general a liniilor inguste din Romania !!!! :)
 
Ist das speziell fur 1-en April? Wer soll die heutzutage Produktion mit umladen Transport benutzen ?
Åžtirea asta e special㒠pentru.......1 Aprilie ? Cine s㒠foloseasc㒠transportul producţiei zilnice cu transbordare ?.....Ră’spuns....Mina Barza.... Åžiii dac㒠aşa este,.... ce se prevede în viitorul imediat şi cel peste un an-doi ? Unde se transbordeaz㒠producţia ? Ce ritmicitate vor avea garniturile ? Ce se vede în poz㒠se utilizeaz㒠pe linii încă’lecate (vă’d tampoane "normale...), aşa cum era pe la Or㒺tie ? Dac㒠nu-i de "întâi aprilie"...atunci, aşa cum a zis şi "big_boy"...cel puţin 100 de ani de acu' încolo.....şi de n-ar fi singura redeschidere....
Privind locomotiva şi urmă’rind proporţiile volumetrice între cutie şi boghiuri, arat㒠puţin......"cumplit" :D :D :D ;-) :aplauze: :aplauze:
 
Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad – Criscior
Recunosc ca la pacaleala de 1 Aprilie....nu m-am gandit...:-?
Daca e asa....mi s-a dus si ultima speranta de revigorare a cailor ferate inguste din Romania... :(
 
Hallo Georg,

April, April!

Muss aber gestehen, ist das beste Aprilwitz seit Jahren! ;-)

LG
Horia

P.S.: Kalender von Christian Martens erhalten, besten Dank!
 
Fratilor,

ca si parere personala, daca Georg scrie romaneste, cred ca puteti scrie si voi,
no ofense, dar nu stiu daca 5% din forum stie germana, deci va rog pe viitor sa scrieti romaneste ca sa inteleaga tot poporul.

Felicitari celor care au contribuit la deschiderea traficului, daca nu e pacaleala!

Georg, mai multe poze, informatii despre modificarea locomotivei? mi se pare interesant.
 
Vescule, tocmai asta e - April, April - Pacaleala de 1 Aprilie,!

Poza e probabil de cand s-au dus la reparat 2143 ale CFI (care acum sunt la RTS) pe linia de 760, acum cativa ani ;-)

Nu-i asa, Georg?
 
Super tare! Nu-mi imaginam ca cineva poate crede ca o cocomarla de cale normala cat un 2143 poate merge pe linie ingusta!
S-a mai vazut, cu V100, dar macar era pe cale de 1000mm.
:D
 
OOOoooooofffffff...suferinzi iremediabili...se pare c㒠dorinţa unora din noi de-a vedea o "reînviere pe liniile de îngustă’".......este atât de mare, încât speranţa explodeaz㒠la orice "zvon de mai bine".....cu toate c㒠suntem conştienţi de partea "contabilă’" a unei astfel de reânvieri.....Dehhhhh....a fost 1 Aprilie..... Acum privind la ce a scris "PDI" şi legat ce ziceam mai sus de cum arat㒠2143.003-8 şi conexat de vorba lui PDI (cocomârlă’),.....arat㒠ca o femeie splendid㒠la trup, dar cu......grisine în loc de picioare.... :( ..... şi dac㒠aşa a fost dus㒠la reparaţii, mai este la Criscior, Horia ???