darjeeling himalayan railway

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bavareze

Active Member
13 Septembrie 2008
87
0
los angeles
LOCATION
los angeles
salutare

desi este mentionata si in alta arie (cai ferate din lume) am decis sa pun pozele si aici, la categoria dedicata

cam 70% din linie este necirculabila, dupa o alunecare de teren din 2011.


poze si filme aici http://www.b66ama.com/?p=3547 (in josul postului arhiva foto completa si un film de 13 minute, care acopera cam 25% din parcursul locomotivei cu abur)

si 2 poze bonus. Intr-una din ele apare atelierul de locomotive din Kurseong. Una dintre locomotivele "B" class este in lucru, fiind convertita de la pacura la carbuni. Ea a fost transformata sa arda pacura cu ceva timp in urma dar in urma rezultatelor nesatisfacatoare din teste s-a decis transformarea ei inapoi.

IMG_5256.JPG


IMG_5266.JPG


se poate merge cu tren cu abur (3/zi) sau tren diesel (tot 3/zi). calatoria cu locomotiva cu abur dureaza cam o ora dus o ora intors, deoarece are un traseu scurtat. cu trenul diesel se merge mai mult, cam 3 ore dus si tot atata intors.
 
Filmul cu acest nume, ca fapt divers, face parte dintr-o trilogie despre caile ferate indiene, despre care sunt facute multe filme de altfel.
Calea ferata indiana este mostenire englezeasca, pastrand traditiile si o imensa birocratie constand in multe hartii care trebuie facute. A lucra la calea ferata reprezinta un job pe viata, oamenii fiind impliniti in momentul in care au o astfel de activitate.

Acest job este foarte greu, de multe ori se cara piatra cu mana pentru reparatiile din mers survenite ca urmare a ploilor musonice. Pretul pe calea ferata indiana este unul modic, statul subventionand pretul biletelor, deoarece calea ferata este singura sursa de subzistenta a multor localnici din zonele mai sarace.

Pentru cei care au ocazia, recomand cu caldura vizionarea acestor filme, ele se pot cumpara si de pe ebay, la preturi accesibile, dar creeaza o imagine completa despre ceea ce reprezinta calea ferata indiana cu greutatile si implinirile angajatilor respectivi.
 
stageexp a spus:
Filmul cu acest nume, ca fapt divers, face parte dintr-o trilogie despre caile ferate indiene, despre care sunt facute multe filme de altfel.
Calea ferata indiana este mostenire englezeasca, pastrand traditiile si o imensa birocratie constand in multe hartii care trebuie facute. A lucra la calea ferata reprezinta un job pe viata, oamenii fiind impliniti in momentul in care au o astfel de activitate.

la ce nume te referi cand zici "filmul cu acest nume"?

despre birocratie: nimic mai adevarat. ca sa cumpar un bilet (fie pe calea ingusta, fie la tren normal), trebuie intai sa scrii o scrisoare de intentie, un mic formular unde precizezi nume, varsta, sex, motivul calatoriei, daca esti afiliat la vreo grupare, daca esti medic, daca esti pompier, daca esti soldat, daca ai mai calatorit cu trenul pe ruta respectiva, cu cine calatoresti impreuna etc. dupa ce se aproba si se pune la dosar aceasta hartie, primesti biletele. plus este nevoie de act de identitate, cum ar fi cand ai lua un avion.
 
La titlul topicului.

Documentarul BBC Indian Hill Railways contine trei parti printre care si The Darjeeling Himalayan.
 
daca tot veni vorba de documentare bbc, tin sa mentionez o mini serie care m-a inspirat intrucatva la organizarea actualei expeditii. este vorba de un reportaj (care contine si episoade feroviare) din india, pakista, afganista, bhutan si china

informatii : http://www.imdb.com/title/tt0379115/

download: http://thepiratebay.se/torrent/6440175/BBC_-_Himalayas_with_Michael_Palin

foarte interesant!